Материалдар / Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма ?,

Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма ?,

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас мұғалімдерге қажет болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2018
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтарыМектеп: Покровка орта мектебі
Күні: 27.11.2018 ж.Мұғалімнің ТАӘ: Едильбаев А.С.
Сынып: 8Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны :

Сабақтың тақырыбыРоботтар мұғалімдерді ауыстыруы мүмкін бе?
Осы сабақ арқылы іске асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т/А8 1.4.1.-мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып,негізгі ойды анықтау.
Сабақтың мақсаты Оқушылар:Бәрі:Мәселеге қатысты пікір білдіреді.Басым: Берілген мәтін бойынша салыстырмалы сызба сызады. Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырып дәлелдеме айтады.Кейбір: Құрылымын сақтап, сауатты эссе жазады..


Бағалау критерийлері

  • Пікір айтады.
  • Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;
  • Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.
  • Пікір- ой жазады
  • Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология:Жазылымға қажетті сөз тіркестері:Менің ойымша/пікірімше…, Менің көзқарасым тұрғысынан …., Менің көзқарасым бойымша…, Мен сенімдімін…, Мені таңқалдыратыны, …, Мен шын мәнісінде сенемін…, Ал маған келер болсақ …, Артықшылықтардың бірі…, Келесі артықшылығы…, Тағы басқа артықшылықтарына тоқталсақ…, Басты артықшылығы, Ең маңыздысы…, Ең басты артықшылығы…болып табылады, өйткені…
    Құндылықтар Өмір бойы оқу, құрмет
    Пәнаралық байланысИнформатика пәні.
    Осыған дейін меңгерілген білімЖұмыспен қамту бағдарламасы.
    Сабақтың барысы
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы 3 минут





    4 мин.

































    2 мин.1 мин.





























    I Ұйымдастыру.1 Оқушылар қарым-қатынас шеңберін құрайды-Қандай адамды еңбекқор дейміз? (1 мин)

    2. Жұптық жұмыс.(Шеңбердегі оқушылар жұптасады) Үй жұмысын талқылайды. 2 мин. бөлінеді. Топқа бөліну 1,2 әдісі.III Талқылау сұрақтары: Сұрақтарға жауап беріңіз.1-топ 1. Әрқашанда сұранысқа ие бес мамандықты атаңдар
  • 2.Жұмыспен қамту бағдарламаның мақсаты қандай?
  • 3.Осы бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі?
  • 2-топ
  • 1.Бағдарлама қатысушысы болу үшін қандай қадамдарды орындау керек?
  • 2.Арманыңдағы жұмысқа қол жеткізу үшін не істер едің?
  • 3.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?
  • Жаңа сабаққа кіріспе (Видео) 2 мин.Сурет көрсетіп, жаңа сабаққа талқылата отыракіру. 1 мин.Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстырады, талқылайды. (1 мин).


    Таныстырылым













    Сабақтың ортасы





    5 минут





































































































    5 минут2 мин (жазу)+ 3 мин (талқылау)



















    15 минут













    Жазылымға дайындық.Мұғалім оқушыларға мәтін ұсынады. Оқушылар мәтінді жеке оқиды, мәтінде көтерілген мәселені ұсынылған сұрақтар арқылы топта талқылайды. 1-тапсырма.Мәтінді оқып, сұрақтарды жұпта талқылаңыз.
  • Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай?
  • Адамзатқа қаншалықты пайдалы?
  • Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін?
  • Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін бе?
  • Мәтін.КТК телеарнасының мәліметінше, Қытайда мұғалімдердің орнын роботтар басып жатыр. 600 балабақшаның бүлдіршіні жаңа тәрбиелеушілерімен танысты. Дөңгелек ақ басты, беттің орнына сенсор экран орнатылған роботтың биіктігі бар-жоғы 60 сантиметр. Білім саласындағы жаңа қызметкерге Кико деген есім берілген. Ақылды робот балаларға қызықты әңгімелер мен ертегілер айтып, жаттығу мен тапсырмаларын ұсынады. Егер бүлдіршін дұрыс жауап берсе сенсорде қызыл жүрек жанады. Сонымен қатар, робот мұғалімдер кез келген сұраққа жауап береді. Мұндай мұғалімнің құны 10 мың юань, яғни 500 мың теңге. Бұл аспанасты еліндегі бір педагогтың айлық жалақасы. Құрастырушылар өз өнімдерін басқа елдерге сатуды жоспарлап отыр.Оқушылар топта бірлесе робот-мұғалімдердің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып жазады.2-тапсырма.Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, попс формула арқылы жазып,қорғау.

    Жазылым тапсырмасы. Мұғалім оқушыларға ой-пікір тақырыбын ұсынып, дескрипторлармен таныстырады. Оқушылар жазылым тапсырмасын жеке орындайды.3-тапсырма«Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында ой-пікір жазады. Дескриптор:
  • Ой-пікір жазады;
  • Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;
  • Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.
  • Сауатты жазады


  • «Қазақ тілі» оқу бағдарлама





    Сабақтың соңы5 минутСабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Бағалау критерийлеріне қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.Рефлексия.

    Рефлексия.

    Мұғалім тақтаға (рефлексия)«нысананы» іледі. Оқушылар сабақ туралы пікірлерін «нысанаға» белгілеп, рефлексия береді.

    Рефлексия парағы
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


















    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ