Сабақтың басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Кезекшіні тыңдап, оқушыларды
түгендеу.
2. Психологиялық
ахуал. «Қасиет» ойыны
Оқушылар ортаға шығып, дөңгелене тұрады. Әр оқушы өз бойындағы жағымсыз қасиетті айтады. Ал балалар оны жағымдыға айналдырады. Мысалы Жанар: «Мен тым әсершілмін», – дейді. Ал балалар «әсершілдіктің» де
пайдасы бар, алған әсерің өмір бойы ойыңда қалады, алға жетелейді,
т.с. сойларын айтады. Бір-біріне ілтипат, қолдау
көрсетеді.
І. Қызығушылықты
ояту.
«Креативті матрица»
тәсілі
Қазақстан – Семей – Полигон –
Қасірет» осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы
бар?
Оқулықтағы мәліметтерді және
әңгіме идеясын пайдалана отырып, креативтіматрицаны
толтыру.
1.«Қазақстан – Семей –
Полигон – Қасірет» осы сөздердің бір-бірімен қандай байланысы
бар?
2.Бұл қазақ халқы үшін
қолдан жасалған нәубет пе?
3.Оған кім кінәлі? Адам
ба, заман ба, жоқ әлде қоғам ба? Олай ойлауға не себеп
болды?
Қоғам
ба?
|
Заман
ба?
|
Адам
ба?
|
|
|
|
Себеп
Не
себептен?
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Оқушылар ортаға шығып,
дөңгелене тұрады. Әр оқушы өз бойындағы жағымсыз қасиетті айтады.
Ал балалар оны жағымдыға айналдырады.
Оқулықтағы мәліметтерді және
әңгіме идеясын пайдалана отырып, креативті матрицаны
толтырады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ.
«Қошемет
сөздер»
|
8-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың ортасы
10
минут
10
минут
10
минут
5
минут
|
ІІ. Мағынаны
тану. Бейнежазба
көрсету
https://www.youtube.com/watch?v=caaqrOeQdXk
Мұғалім бейне жазбаны
көрсетеді. «Мәңгілік бала бейнені» жазуға қаламгерге түрткі болған
деталь туралы ой қозғайды. Тақырыптың өнер туындысының іргетасы
болатындығына мән береді. Тақырып пен идея бір-бірімен тығыз
байланысты. Шығарманың өн бойында автордың сезімі, жан тебіренісі
жатады. Ол – пафос. Ләйлә үнемі ай мен сырласады. Автор да үнемі
бала күнінде аймен сырласып, тілдеседі
екен.
Дескриптор:
-
«Мәңгілік бала бейнені» жазуға
қаламгерге түрткі болған деталь туралы ой
қозғайды.
-
Шығарманың өн бойындағы
автордың сезімі, жан тебіренісі туралы ой
қозғайды.
Тапсырма. «Үш түрлі
күнделікпен» жұмыс.
1-қадам. Шығармадағы кейіпкерлерді
анықтап, мәтінмен танысады.
2-қадам. Мәтінді оқу барысында жеке
күнделікт олтырады.
|
Әңгімеден ерекше
әсер еткен жолдар
|
Шығарма идеясын
ашудағы рөлі
|
Қандай ой
туды?
|
Қандай сұрақ
туды?
|
|
|
|
|
3-қадам.Жұмыс нәтижесін жұпта, топта
талқылау.
Тапсырма. Әңгіме мазмұны бойынша «Үш
қадам» кестесін толтырыңдар.
Бекіту
сұрақтары.
1. Айға арналған қыз монологін
қалай түсіндірер едіңдер?
2. Ләйлә бейнесінде бүкіл адам
баласына тән қандай қасиеттер бар?
3. Ләйлә-қыздың трагедиялық
тағдыры туралы ой бөлісіңдер.
4. Қалай ойлайсыңдар, «Айдағы
жасырынбақ» әңгімесінің
бір бөлімі ретінде
Ләйлә-қыздың тағдырын қуанышты аяқталатын фантастикалық әңгіме
түрінде жазуға бола ма?
|
Оқушылар «Мәңгілік бала
бейнені» жазуға қаламгерге түрткі болған деталь туралы ой
қозғайды.
Шығарманың өн бойындағы
автордың сезімі, жан тебіренісі туралы ой
қозғайды.
Оқушылар «Үш түрлі күнделік»
әдісімен ерекше әсер еткен жолдарды
жазады;
Идеяны ашудағы рөліне талдау
жасайды;
Туындаған ой мен сұрағын
жазады, жұпта, топта талқылайды.
Әңгіме мазмұны бойынша «Үш
қадам» кестесін толтырыңдар.Әңгіме кестесінде көтерілген мәселені
анықтайды;
Ләйлә-қыздың трагедиялық
тағдырының себебін анықтайды;
Мәселенің өзектілігін
анықтайды.
|
Дескриптор:
-Ерекше әсер еткен жолдарды
жазады;
-Идеяны ашудағы рөліне талдау
жасайды;
-туындаған ой мен сұрағын
жазады, жұпта, топта талқылайды.
Дескриптор:
-Әңгіме кестесінде көтерілген
мәселені анықтайды;
-Ләйлә-қыздың трагедиялық
тағдырының себебін анықтайды;
-Мәселенің өзектілігін
анықтайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=caaqrOeQdXk
Р.
Мұқанова «Мәңгілік бала бейне»
(https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/teatr/1340/)
|