Материалдар / "Рухани жаңғырудың маңызы қандай" коучинг жоспары мектеп кітапханашыларына
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Рухани жаңғырудың маңызы қандай" коучинг жоспары мектеп кітапханашыларына

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп кітапханашыларына коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
434
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

22.11.18Күні Сабақ:
Сабақтың тақырыбыКітапхананың «Рухани жаңғыруда» маңызы қандай?
СілтемеМАН 73-75,91-92 беттер
Жалпы мақсаты

Кітапхананың «Рухани жаңғыру»бағытындағы маңыздылығын ажырата білуді,жоспарлы жұмыстарды дұрыс құрастыру бойынша кітапханашыларға бағыт көрсету.
Оқу нәтижелері

Нәтижесінде кітапханашылар «Рухани жаңғыру» бойынша жұмыс түрлерін нақты ажырата алады.жұмыстарды дұрыс бағыттай жүргізуге бейімделеді.
Түйінді идеялар:Рухани жағынан қаруланған кітапханашы болғанда ғана, яғни тәжірибеде жетілдіру жолдарын көрсеткенде ғана кітапханашының еңбегі тиімді болады. Бірлесіп қана шешім тапқанда кітапханашының тәжірибесі жетілдірілген әрі қуатты бола алады.
УақытТапсырмаТәлімгердің әрекеті

Тәлім алушының әрекетіБағалау Ресурс
1-сабақ



09.00-09.1010 минутАмандасамын.Коучингтің тақырыбы «Кітапхананың «Рухани жаңғыруда» маңызы қандай?» екенін түсіндіріп, мақсатымен таныстырып өтемін.Таныстырылым көрсетіледі «Рухани жаңғыруға» арналғанАмандасады.

Мақсатымен таныстырады.















Тапсырманы түсіндіріп өтемін.
Амандасып,орындарына жайғасады.Мақсатымен танысып өтеді.Мадақтаушы-бағыттаушы кері байланыс беремін.

09.10-09.133 минут - 3 түрлі стикермен топқа бөлемін.1-топ «Қайсар»,2-топ «Жігер»3-топ «Намыс» аттары жазылған қағазды топ мүшелеріне беремін3 түрлі стикерді таратып береді.3 түрлі стикерді қолдарына алады да,топтарына жайғасады.Мадақтаушы кері байланыс «Бір сөзбен айтқанда» әдісі арқылы қолдау – бағыттау жүргізіледі.

09.13-09.2310 минутТоптарға тапсырмалар беріледі.«Қайсар» тобы мен «Жігер», «Намыс» топтарына сұрақтар ұсынылады.1-топ «Қайсар» тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жаңғырған» кітапхана қандай болу керек?2-топ «Жігер» тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жаңғыруда»кітапхананың маңызы қандай?3-топ «Намыс» тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жағынан»қаруланған кітапханашыны сипаттап берсеңіздерКітапханашылар постер жасап қорғайды.

МАН 73-75,91-92 беттер
09.23-09.263 минутСергіту сәті «Бірге ән шырқайық» тренингі арқылы жүргізіледі.Мақсаты: Ортада ынтымақтастық пен жағымды көңіл-күй орнату орнатуТәлімгер өзі сергіту сәтінің шартымен таныстырып бастап береді.Әріптестер стикерлерді таңдап«Ұстазым» әндерін әріптермен ғана айтады.

Стикер
09.26-09.315 минутРефлексия-Сізге кітапхананың маңызыдылығын ажырату қиындық туғызды ма,неге?-Рухани қаруланған кітапхананың аражігін ажыратуда не қиындық тудырады?



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!