Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Рухани жаңғырудың маңызы қандай" коучинг жоспары мектеп кітапханашыларына
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Рухани жаңғырудың маңызы қандай" коучинг жоспары мектеп кітапханашыларына
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
22.11.18
Күні
Сабақ:
Сабақтың тақырыбы
Кітапхананың «Рухани жаңғыруда» маңызы қандай?
Сілтеме
МАН 73-75,91-92 беттер
Жалпы мақсаты
Кітапхананың «Рухани жаңғыру»бағытындағы маңыздылығын ажырата білуді,жоспарлы жұмыстарды дұрыс құрастыру бойынша кітапханашыларға бағыт көрсету.
Оқу нәтижелері
Нәтижесінде кітапханашылар «Рухани жаңғыру»бойынша жұмыс түрлерін нақты ажырата алады.жұмыстарды дұрыс бағыттай жүргізуге бейімделеді.
Түйінді идеялар:
Рухани жағынан қаруланған кітапханашы болғанда ғана, яғни тәжірибеде жетілдіру жолдарын көрсеткенде ғана кітапханашының еңбегі тиімді болады. Бірлесіп қана шешім тапқандакітапханашының тәжірибесі жетілдірілген әрі қуатты бола алады.
Уақыт
Тапсырма
Тәлімгердің әрекеті
Тәлім алушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
1-сабақ
09.00-09.1010 минут
Амандасамын.Коучингтің тақырыбы «Кітапхананың «Рухани жаңғыруда» маңызы қандай?»екенін түсіндіріп, мақсатымен таныстырып өтемін.Таныстырылым көрсетіледі «Рухани жаңғыруға» арналған
Амандасады.
Мақсатымен таныстырады.
Тапсырманы түсіндіріп өтемін.
Амандасып,орындарына жайғасады.Мақсатымен танысып өтеді.
Мадақтаушы-бағыттаушы кері байланыс беремін.
09.10-09.133 минут
- 3 түрлі стикермен топқа бөлемін.1-топ «Қайсар»,2-топ «Жігер»3-топ «Намыс» аттары жазылған қағазды топ мүшелеріне беремін
3 түрлі стикерді таратып береді.
3 түрлі стикерді қолдарына алады да,топтарына жайғасады.
Мадақтаушы кері байланыс«Бір сөзбен айтқанда» әдісі арқылы қолдау – бағыттау жүргізіледі.
09.13-09.2310 минут
Топтарға тапсырмалар беріледі.«Қайсар» тобы мен «Жігер», «Намыс» топтарына сұрақтар ұсынылады.
1-топ «Қайсар» тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жаңғырған» кітапхана қандай болу керек?2-топ «Жігер» тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жаңғыруда»кітапхананың маңызы қандай?3-топ «Намыс»тобына талқылауға арналған сұрақтар ұсынылады.-«Рухани жағынан»қаруланған кітапханашыны сипаттап берсеңіздер
Кітапханашылар постер жасап қорғайды.
МАН 73-75,91-92 беттер
09.23-09.263 минут
Сергіту сәті «Бірге ән шырқайық» тренингі арқылы жүргізіледі.Мақсаты:Ортада ынтымақтастық пен жағымды көңіл-күй орнату орнату
Тәлімгер өзі сергіту сәтінің шартымен таныстырып бастап береді.
Әріптестер стикерлерді таңдап«Ұстазым» әндерін әріптермен ғана айтады.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз