|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 26.04.2018.ж |
Сынып 4 «А» |
Мұғалімнің аты-жөні: Жаңабаева.Г |
|
|
Сабақтың атауы |
Сабанмен байыған Сәлім. Ә. Дүйсенбиев. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Әнуарбек Дүйсенбиевтің өмірі мен шығармашылығына мәлімет бере отырып, оқушылар әңгіменің мазмұны арқылы адамгершілік құндылығы туралы түсініктері кеңейеді, еңбек етуге қызығушылығы оянады. |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
|
|
|||
|
Сабақтың әдіс- тәсілдері |
Миға шабуыл, ЖИГСО, топтық жұмыс, топтастыру, сәйкестендіру. |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар,топтық тапсырмалар, сабан. |
|||
|
|
1. Сабан не екенін біледі? 2.Сәлімнің басынан кешкен қиындықтарын айтады. 3.Мәтіннің түйінді ойын анықтайды. |
|||
|
Бағалау критерийі |
||||
|
Дескриптор |
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Еңбекке баулу |
|||
|
Сабақтың жоспары |
Сабақ барысы |
|||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : Ақын –жазушылар арқылы топқа бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сынып реттілігін қадағалау, оқушыларды түгелдеу. Үй тапсырмасын «Күн көзін ашу»әдісі арқылы сұрау,пысықтау. |
|||
|
Жаңа білім |
Білу және түсіну Мақал-мәтелмен жұмыс.Мақалдың жалғасын тауып, мағынасын ашу. І-топ: Еріншектің ертеңі ....(бітпейді) ІІ-топ: Еңбегің қатты болса, жегенің... болады (тәтті) ІІІ-топ: Еңбек етсең ерінбей,... .... ....(тояды қарның тіленбей) Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ә.Дүйсенбиев. Сабанмен байыған Сәлім. Ой қозғау: Сабан дегеніміз не? Оны қандай өсімдіктен алады? Ә .Дүйсенбиев- 1931 жылы 25 қазанда Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында туған. Қазақ мемлекеттік университетін бітірген. Ұзақ жылдар «Балдырған» журналының жауапты хатшысы, «Жалын» баспасында бөлім меңгеруші, «Жазушы» газетінде аға редакторлық қызмет атқарған. . Шығармашылығы : Партада ,Сыйлық, Не деу керек? Ана жүрегі т.б өлеңдері, Аққулы айдын поэмасы бар. |
|||
|
Ортасы |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Сөздіктерді жазу,мағынасын ашу. Талдау Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма беріледі.Топтағы мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді. |
|||
|
Сергіту сәті |
Би қимылдарын орындау |
|||
|
Аяқталу
Сабақты бекіту |
Синтез Топтық тапсырмалар арқылы ой қорыту І-топ:Өткен «Бата» өлеңі мен бүгінгі әңгіменің ұқсастығы мен айырмашылығы. ІІ-топ: Сол замандағы адамдардың жағдайы мен қазіргі кездегі адамдардың жағдайын салыстару. ІІІ-топ: «Қиындықтар» топтастыру (Сәлімнің басынан кешкен қиындықтары) Сәйкестендіру 1.Ақылды бала Ерді еңбек көгертер 2. Жер-мекен Ұрлық түбі қорлық 3.Сабанмен байыған Сәлім Туған жердей жер болмас 4. Достық өлкесінің заңы Бабалар рухына тағзым 5. Тағылым Достық деген ізгіліктің алаңы Қортынды: Сабақты бекіту сұрақтары қойылады. Сонымен еңбек еткен адам білімді, өнерді үйреніп меңгереді. Еңбек арқылы адам өз мақсатына жетіп, қуанышқа бақытқа бөленеді. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтінді оқи отырып кейіпкердің қандай қиындықтарды басынан өткергенін сипаттау.
|
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады.
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|||
|
Кері байланыс |
||||
|
Рефлексия |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабанмен байған Сәлім.Ашық сабақ 4 сынып
Сабанмен байған Сәлім.Ашық сабақ 4 сынып
|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 26.04.2018.ж |
Сынып 4 «А» |
Мұғалімнің аты-жөні: Жаңабаева.Г |
|
|
Сабақтың атауы |
Сабанмен байыған Сәлім. Ә. Дүйсенбиев. |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Әнуарбек Дүйсенбиевтің өмірі мен шығармашылығына мәлімет бере отырып, оқушылар әңгіменің мазмұны арқылы адамгершілік құндылығы туралы түсініктері кеңейеді, еңбек етуге қызығушылығы оянады. |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
|
|
|||
|
Сабақтың әдіс- тәсілдері |
Миға шабуыл, ЖИГСО, топтық жұмыс, топтастыру, сәйкестендіру. |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар,топтық тапсырмалар, сабан. |
|||
|
|
1. Сабан не екенін біледі? 2.Сәлімнің басынан кешкен қиындықтарын айтады. 3.Мәтіннің түйінді ойын анықтайды. |
|||
|
Бағалау критерийі |
||||
|
Дескриптор |
|
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Еңбекке баулу |
|||
|
Сабақтың жоспары |
Сабақ барысы |
|||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : Ақын –жазушылар арқылы топқа бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сынып реттілігін қадағалау, оқушыларды түгелдеу. Үй тапсырмасын «Күн көзін ашу»әдісі арқылы сұрау,пысықтау. |
|||
|
Жаңа білім |
Білу және түсіну Мақал-мәтелмен жұмыс.Мақалдың жалғасын тауып, мағынасын ашу. І-топ: Еріншектің ертеңі ....(бітпейді) ІІ-топ: Еңбегің қатты болса, жегенің... болады (тәтті) ІІІ-топ: Еңбек етсең ерінбей,... .... ....(тояды қарның тіленбей) Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ә.Дүйсенбиев. Сабанмен байыған Сәлім. Ой қозғау: Сабан дегеніміз не? Оны қандай өсімдіктен алады? Ә .Дүйсенбиев- 1931 жылы 25 қазанда Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында туған. Қазақ мемлекеттік университетін бітірген. Ұзақ жылдар «Балдырған» журналының жауапты хатшысы, «Жалын» баспасында бөлім меңгеруші, «Жазушы» газетінде аға редакторлық қызмет атқарған. . Шығармашылығы : Партада ,Сыйлық, Не деу керек? Ана жүрегі т.б өлеңдері, Аққулы айдын поэмасы бар. |
|||
|
Ортасы |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Сөздіктерді жазу,мағынасын ашу. Талдау Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма беріледі.Топтағы мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді. |
|||
|
Сергіту сәті |
Би қимылдарын орындау |
|||
|
Аяқталу
Сабақты бекіту |
Синтез Топтық тапсырмалар арқылы ой қорыту І-топ:Өткен «Бата» өлеңі мен бүгінгі әңгіменің ұқсастығы мен айырмашылығы. ІІ-топ: Сол замандағы адамдардың жағдайы мен қазіргі кездегі адамдардың жағдайын салыстару. ІІІ-топ: «Қиындықтар» топтастыру (Сәлімнің басынан кешкен қиындықтары) Сәйкестендіру 1.Ақылды бала Ерді еңбек көгертер 2. Жер-мекен Ұрлық түбі қорлық 3.Сабанмен байыған Сәлім Туған жердей жер болмас 4. Достық өлкесінің заңы Бабалар рухына тағзым 5. Тағылым Достық деген ізгіліктің алаңы Қортынды: Сабақты бекіту сұрақтары қойылады. Сонымен еңбек еткен адам білімді, өнерді үйреніп меңгереді. Еңбек арқылы адам өз мақсатына жетіп, қуанышқа бақытқа бөленеді. |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтінді оқи отырып кейіпкердің қандай қиындықтарды басынан өткергенін сипаттау.
|
Күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады.
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|||
|
Кері байланыс |
||||
|
Рефлексия |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













