Тақырыптың мазмұнын қысқаша
баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін
табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы
ақпарат жинайды
байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын
береді
Өтілген материалды
қайталау (ауызша жұмыс) — 2 мин
Құндылықтарды
дарыту — Сұрақтарға тез
жауап беру дағдысы, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға
бейімделу.
Мұғалім сұрақтар
қояды:
•
Функция дегеніміз не?
•
Бір шаманың екінші шамаға тәуелділіктерінің
мысалдарын келтіріңіз.
•
Функция қандай тәсілдермен берілуі
мүмкін?
•
Тәуелсіз айнымалыныбасқаша қалай атауға
болады?
•
Тәуелді айнымалыны қалай басқаша атауға
болады?
Тапсырманы орындағаннан
кейін оқушылар бағалау критерийлерді қолданып теория бойынша
өздерінің білімдерін бағалайды.
Бағалау критерийлері:
1. Функцияның
анықтамасын біледі.
2. Бір шаманың
екінші шамадан тәуелділігіне мысалдар
келтіреді.
3. Функцияның
берілу тәсілдерін біледі.
Тәуелсіз/тәуелді айнымалылар қалай аталатынын
біледі
1) «Тұжырымдамалық
карта» әдісі
бойынша өз топтарына байланысты, жазу арқылы формулалар мен
қасиеттерін түсінеді, ережелерін ажыратады, графиктерін
салады,мәліметтер жинайды,талдау
жасайды.
«Қонаққа
бару» әдісімен
топтар бір-біріне барып жинаған мәліметтерімен
бөліседі,талдайды,түсінеді .
«Басбармақ» арқылы бірі-бірінің тұжырымдамалық
картасын бағалайды.
Әр топ аттарына байланысты есептер шешеді,
график-терін миллиметровкаға түсіреді.
Функциялардың графиктерін пайдаланып, анықталу
облысы мен мәндерінің жиынын анықтаңыз:
Жазбаша дәптерлерінде және тақтада орындау (әрбір
тапсырмаға әртүрлі оқушылар шығады):
АВСсынық
сызық – қандай да бір функцияның
графигі, мұндағыжәне.Графикті салыңыз және график бойынша
орындаңыз:
a)
анықталу облысы мен мәндер жиынын;
b)
егер болғанда функцияның мәнін;
c)
-ке тең болғанда аргументтің мәнін.
Оқушыларда келесі
құндылықтар дамиды — жағдайды талдау,
жүйеге келтіру, орындаған жұмыс бойынша қорытынды
жасау. .
Сәйкестікті
орнатыңыз:
|
Функцияның графигі
|
|
Анықта
лу
облысыD(y)
|
|
Мәнде
рінің облысыE(y)
|
I
|
|
а)
|
|
1
|
|
б)
|
|
2
|
|
II
|
|
в)
|
|
3
|
|
г)
|
|
4
|
|
III
|
|
д)
|
|
5
|
|
Жауаптары:I –
а),2; II — а),4; III – б),
3.
(Оқушыныңсабақта орындаған әрбір қызметтің
кезеңдеріне қойылған пайыздардың орта пайызы
шығарылады).
|