Материалдар / Сабақ жоспар: Функция
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспар: Функция

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспар: Функция
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: алгебра

Мектеп:

Күні:.

Оқытушының аты-жөні:

СЫНЫП: 10 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Функция

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

  функциялары, қасиеттері және графигі тақырыптарын қайталау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тақырыпты  меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тасырмаларды орындауға дағдыланады

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылар аралас сандар, бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазу, аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу туралы түсінік  алады;
Нақты ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету

Кейбір оқушылар:

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Бағалау критерийлері

-функцияның анықталу облысын таады

функцияның мәндерінің жиынын табады

Берілгендерді зерртеп, функцияның анықталу облысы мен мәндерінің жиынын сөзбен сипаттау, графикалық, кестелік және аналитикалық берілу тәсілдері арқылы табады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:Ережелерді тұжырымдау арқылы математикалық тілде сөйлейді

Негізгі сөздер мен тіркестер:функция,график,қасиеттер,парабола,кубтық парабола,гипербола,түзу,сызық

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған  сұрақтар:

1)      Қандай функция сызықтық функция  д.а.?

2)      Сызықтық функцияға мысал келтіріңдер.

3)      Сызықтық функцияның графигі қандай сызық болады?

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестері.

қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элементі сәйкес қойылады; – аргументтің әрбір мәніне функцияның (тәуелді айнымалының) бір ғана мәні сәйкес келеді

Пәндік лексика және терминология:

тәуелділік;

функция, тәуелді айнымалы;

аргумент, тәуелсіз айнымалы;

функцияның мәні;

функцияның анықталу облысы;

функцияның мәндерінің жиыны(обласы);

функцияның берілу тәсілдері;

функцияның графигі.

 

Құндылықтардыдарыту

 

Оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру, жағдайды талдау және жаңа ситуацияға бейімделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, өз және топтың жұмысының сапасына жауапты болу, өз уақытыңды тиімді ұйымдастыру, сабақтарда көпмәдениеттілікті және басқалардың пікірін  сыйлаубілу.

Құндылықтардыдарытусабақта барлық жоспарлаған іс-әрекеттердің кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралықбайланыстар

Математика, физика

АКТ қолдану дағдылары

АКТ тиімді қолдану үшін  оқуға қажет пайдаланушылардың дағдылары

Осыған дейінгі меңгерген білім

Көпмүше,қысқаша көбейту формулалары,рационал өрнектерге арифметикалық амалдар қолдану,тепе-теңдіктер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

2 минут

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

8 минут

 

а) Сәлемдесуә) «Шаттық  шеңбері. «Көңілді  күн» әуеніне дене қимылдарын жасау«Менің көңіл күйім» флипчартына смайликтерді жапсыруды сұраймын,

Қима қағаздар арқылы топқа бөлемін. Оқушылар«парабола», «гипербола», «кері пропорционалдық»суреттері салынған қималарды алу арқылы 3  топтарға бөлінеді. Өз топтарының қандай функция екендігін берілген суреттері арқылы анықтайды.

«Миға шабуыл» әдісімен жетелеуші сұрақтар қою арқылы өткен сабаққа рефлексия жасаймын. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар тақырыпты меңгеруге жетелейді, дағдылары қалыптасады.

Өткен сабақтан қандай Сұрақтар жаз

1)      Көпмүше дегеніміз не?

2)      Қысқаша көбейту формулаларын атаңыз?Мысал келтіріңіз

3)      Өрнектерді тепе-тең түрлендіру қалай орындалады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы18 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді

Өтілген материалды қайталау (ауызша жұмыс) — 2 мин

Құндылықтарды дарыту — Сұрақтарға тез жауап беру дағдысы, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу.

Мұғалім сұрақтар қояды:

•         Функция дегеніміз не?

•         Бір шаманың екінші шамаға тәуелділіктерінің мысалдарын келтіріңіз.

•         Функция қандай тәсілдермен берілуі мүмкін?

•         Тәуелсіз айнымалыныбасқаша қалай атауға болады?

•         Тәуелді айнымалыны қалай басқаша атауға болады?

Тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бағалау критерийлерді қолданып теория бойынша өздерінің білімдерін бағалайды.

Бағалау критерийлері:

1.      Функцияның анықтамасын біледі.

2.      Бір шаманың екінші шамадан тәуелділігіне мысалдар келтіреді.

3.      Функцияның берілу тәсілдерін біледі.

Тәуелсіз/тәуелді айнымалылар қалай аталатынын біледі

1) «Тұжырымдамалық карта» әдісі бойынша өз топтарына байланысты, жазу арқылы  формулалар мен қасиеттерін түсінеді, ережелерін ажыратады, графиктерін салады,мәліметтер жинайды,талдау жасайды.

«Қонаққа бару» әдісімен топтар бір-біріне барып жинаған мәліметтерімен бөліседі,талдайды,түсінеді .

«Басбармақ» арқылы бірі-бірінің тұжырымдамалық картасын бағалайды.

Әр топ аттарына байланысты есептер шешеді, график-терін миллиметровкаға түсіреді.

Функциялардың графиктерін пайдаланып, анықталу облысы мен мәндерінің жиынын анықтаңыз:

Жазбаша дәптерлерінде және тақтада орындау (әрбір тапсырмаға әртүрлі оқушылар шығады):

АВСсынық сызық – қандай да бір функцияның графигі, мұндағыжәне.Графикті салыңыз және график бойынша орындаңыз:

a)         анықталу облысы мен мәндер жиынын;

b)         егер болғанда функцияның мәнін;

c)         -ке тең болғанда аргументтің мәнін.

Оқушыларда келесі құндылықтар дамиды — жағдайды талдау, жүйеге келтіру, орындаған жұмыс бойынша қорытынды жасау. .

Сәйкестікті орнатыңыз:


Функцияның графигі


Анықта

лу облысыD(y)


Мәнде

рінің облысыE(y)

I


а)


1


б)


2


II


в)

 

 

 

3


г)


4


III


д)


5


Жауаптары:I – а),2; II — а),4; III – б), 3.

(Оқушыныңсабақта орындаған әрбір қызметтің кезеңдеріне қойылған пайыздардың орта пайызы шығарылады).

 

 

 

А-3 флипчарт,

маркер

 

 

 

 

 

дәптер,(мм),тақта

 

 

-5ұпай

 

-4ұпай

 

-3ұпай

Аяқталуы

10 минут

 

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек әдісі» топтар бірін-біріне пікірлері мен ұсыныстарын ауызша айтады.

Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Мен таныстым …

Маған … оңайболғанжоқ.

Мен  …жеттім.

Мен …істей алдым.

Менің … жасағымкеледі.

Меніңесімдеқалғаны ….

Мен … орындапкөремін.

Оқушылардың  жұмыстарына талдау жасаймын, мадақтау арқылы өз ұсынысымды  айтып, жұмыс орыны жинастырылады


Қосымша ақпарат

Саралау – Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Анағұрлым қабілетті

оқушыларға

жаттығуларды

күрделендіруді қалай

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

 

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКT байланыстары

Құндылықтардағы

байланыс

 


Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындатып  мақсатқа жету үшін не сәтті, не сәтсіз болды бағалау арқылы немесе оқушылардың кабылдау деңгейіне қарай бағалаймын.

 Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесімен  таныстырып отыруды жоспарлаймын.

Рефлексия

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!