(Білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы
(Сабақ тақырыбы)
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
10.2А Кеңістіктегі параллельдік |
|||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Педагогтың аты-жөні: Әден Зере Ғалымжанқызы |
|||||||||||||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3 - кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану; |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Білім алушы :
|
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану; |
Педагогпен амандасады. Үй жұмысын айтады. |
|
Презентация Геометрия 10 классов |
||||||||||||
|
2 мин Сабақтың ортасы 10 мин 8 мин Бекіту тапсырмасы 20 минут |
II. Қолайлы орта қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбын хабарлайды және оқушылармен бірге сабақтың мақсаты мен оқу мақсатын анықтайды. |
Қайталау. Оқушылар сызба сызады
Сабақтың тақырыбын (мақсатын) анықтауға қатысады. Сабақтың мақсаты жайлы өз ойларын ортаға салады. |
|
|
||||||||||||
|
III. Жаңа тақырыпты меңгерту. a∩b= M c‖d p мен m-айқас түзулер
Бақылау сұрақтары: 1. Геометрияның қандай бөлімі стереометрия деп аталады? 2. Стереометрияның негізгі ұғымдарын атаңдар. 3. СІ, СІІ, СІІІ аксиомаларын тұжырымдап, олардың мағынасын сызба арқылы түсіндіріңдер. 4. Нүкте, түзу және жазықтық қалай белгіленеді? 5. Кеңістікте қандай түзулер параллель деп аталады? 6. Қандай түзулер айқас түзулер деп атайды? Есептер шығару. № 1.44 №1.45
№1.46
|
Қажетті анықтамаларды жазып, сызбаларды сызады. Тақырып бойыншы ресурстарды қарап, танысады Сұрақтарға жауап береді СІ. Қандай жазықтықты алсақ та сол жазықтықта жататын нүктелер де, жатпайтын нүктелер де табылады. СІІ. Бір түзуде жатпайтын кез келген үш нүкте арқылы бір ғана жазықтық жүргізуге болады. СІІІ. Егер түзудің екі нүктесі жазықтықта жатса,онда түзу тұтасымен осы жазықтықта жатады. CIV.Егер әр түрлі екі жазықтықтың ортақ нүктесі бар болса, онда жазықтықтар осы нүкте арқылы өтетін түзу бойымен қиылысады. Есептерді дәптерге орындайды, тақтаға әр есепке 1 оқушыдан шығады. |
Сабақ барысында мұғалімнің формативті бағалауы – мұғалім жаттығулардың орындалуын қадағалайды «Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
https://www.youtube.com/watch?v=pazW_WYr7WQ |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Бүгінгі сабақта: - Кеңістіктегі параллель, қиылысатын және айқас түзулердің айырмашылығын түсінеді. Параллель, айқас және перпендикуляр түзулердің белгілері мен қасиеттерін біледі және оны қолдана алады. Кері байланыс.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма.№.1.47 |
Кері байланыс |
Оқулық |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
(Білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы
(Сабақ тақырыбы)
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
10.2А Кеңістіктегі параллельдік |
|||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Педагогтың аты-жөні: Әден Зере Ғалымжанқызы |
|||||||||||||||
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы |
|||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3 - кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану; |
|||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Білім алушы :
|
|||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану; |
Педагогпен амандасады. Үй жұмысын айтады. |
|
Презентация Геометрия 10 классов |
||||||||||||
|
2 мин Сабақтың ортасы 10 мин 8 мин Бекіту тапсырмасы 20 минут |
II. Қолайлы орта қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбын хабарлайды және оқушылармен бірге сабақтың мақсаты мен оқу мақсатын анықтайды. |
Қайталау. Оқушылар сызба сызады
Сабақтың тақырыбын (мақсатын) анықтауға қатысады. Сабақтың мақсаты жайлы өз ойларын ортаға салады. |
|
|
||||||||||||
|
III. Жаңа тақырыпты меңгерту. a∩b= M c‖d p мен m-айқас түзулер
Бақылау сұрақтары: 1. Геометрияның қандай бөлімі стереометрия деп аталады? 2. Стереометрияның негізгі ұғымдарын атаңдар. 3. СІ, СІІ, СІІІ аксиомаларын тұжырымдап, олардың мағынасын сызба арқылы түсіндіріңдер. 4. Нүкте, түзу және жазықтық қалай белгіленеді? 5. Кеңістікте қандай түзулер параллель деп аталады? 6. Қандай түзулер айқас түзулер деп атайды? Есептер шығару. № 1.44 №1.45
№1.46
|
Қажетті анықтамаларды жазып, сызбаларды сызады. Тақырып бойыншы ресурстарды қарап, танысады Сұрақтарға жауап береді СІ. Қандай жазықтықты алсақ та сол жазықтықта жататын нүктелер де, жатпайтын нүктелер де табылады. СІІ. Бір түзуде жатпайтын кез келген үш нүкте арқылы бір ғана жазықтық жүргізуге болады. СІІІ. Егер түзудің екі нүктесі жазықтықта жатса,онда түзу тұтасымен осы жазықтықта жатады. CIV.Егер әр түрлі екі жазықтықтың ортақ нүктесі бар болса, онда жазықтықтар осы нүкте арқылы өтетін түзу бойымен қиылысады. Есептерді дәптерге орындайды, тақтаға әр есепке 1 оқушыдан шығады. |
Сабақ барысында мұғалімнің формативті бағалауы – мұғалім жаттығулардың орындалуын қадағалайды «Екі жұлдыз бір ұсыныс» |
https://www.youtube.com/watch?v=pazW_WYr7WQ |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Бүгінгі сабақта: - Кеңістіктегі параллель, қиылысатын және айқас түзулердің айырмашылығын түсінеді. Параллель, айқас және перпендикуляр түзулердің белгілері мен қасиеттерін біледі және оны қолдана алады. Кері байланыс.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау Үйге тапсырма.№.1.47 |
Кері байланыс |
Оқулық |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















