Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану -математикалық бағытындағы 10 сынып үшін геометрия пәнінен "Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы" тақырыбындағы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

(Білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы

(Сабақ тақырыбы)


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


10.2А Кеңістіктегі параллельдік

Мерзімі:

Педагогтың аты-жөні: Әден Зере Ғалымжанқызы

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3 - кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;

Сабақ мақсаты

Білім алушы :

  • Кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін біледі, оларды есептер шығаруда қолдана алады;

  • Мысалдар келтіреді

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақтың басы

3 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Кеңістіктегі түзулердің өзара орналасуы

тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- кеңістіктегі параллель түзулердің қасиеттерін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;

Педагогпен амандасады.

Үй жұмысын айтады.








Презентация Геометрия 10 классов

2 мин







Сабақтың ортасы

10 мин

















8 мин

























Бекіту тапсырмасы

20 минут


II. Қолайлы орта қалыптастыру.

Ұғым,анықтама

Сызба

1. Бір жазықтықта жататын және қиылыспайтын түзулерді параллель түзулер деп атайды.


2. Түзуден тысқары орналасқан нүкте арқылы осы түзуге жалғыз ғана түзу өтеді.


3. Лемма Егер жазықтықта жатпайтын түзу осы жазықтықтағы түзуге параллель болса, онда бұл түзу берілген жазықтыққа параллель болады.


4. Теорема Үшінші бір түзуге параллель екі түзу өзара параллель болады.





Сабақтың тақырыбын хабарлайды және оқушылармен бірге сабақтың мақсаты мен оқу мақсатын анықтайды.







Қайталау.

Оқушылар сызба сызады











Сабақтың тақырыбын (мақсатын) анықтауға қатысады. Сабақтың мақсаты жайлы өз ойларын ортаға салады.



III. Жаңа тақырыпты меңгерту.


a∩b= M c‖d p мен m-айқас түзулер

Бақылау сұрақтары:

1. Геометрияның қандай бөлімі стереометрия деп аталады?

2. Стереометрияның негізгі ұғымдарын атаңдар.

3. СІ, СІІ, СІІІ аксиомаларын тұжырымдап, олардың мағынасын сызба арқылы түсіндіріңдер.

4. Нүкте, түзу және жазықтық қалай белгіленеді?

5. Кеңістікте қандай түзулер параллель деп аталады?

6. Қандай түзулер айқас түзулер деп атайды?

Есептер шығару.

1.44

1.45

1.46



Қажетті анықтамаларды жазып, сызбаларды сызады.



Тақырып бойыншы ресурстарды қарап, танысады


Сұрақтарға жауап береді


СІ. Қандай жазықтықты алсақ та сол жазықтықта жататын нүктелер де, жатпайтын нүктелер де табылады.

СІІ. Бір түзуде жатпайтын кез келген үш нүкте арқылы бір ғана жазықтық жүргізуге болады.

СІІІ. Егер түзудің екі нүктесі жазықтықта жатса,онда түзу тұтасымен осы жазықтықта жатады.

CIV.Егер әр түрлі екі жазықтықтың ортақ нүктесі бар болса, онда жазықтықтар осы нүкте арқылы өтетін түзу бойымен қиылысады.




Есептерді дәптерге орындайды, тақтаға әр есепке 1 оқушыдан шығады.















Сабақ барысында мұғалімнің формативті бағалауы – мұғалім жаттығулардың орындалуын қадағалайды








«Екі жұлдыз бір ұсыныс»                              


https://www.youtube.com/watch?v=pazW_WYr7WQ














Сабақтың соңы

2 мин

Бүгінгі сабақта:

- Кеңістіктегі параллель, қиылысатын және айқас түзулердің айырмашылығын түсінеді.

Параллель, айқас және перпендикуляр түзулердің белгілері мен қасиеттерін біледі және оны қолдана алады.

Кері байланыс.

Білемін

Білдім

Білгім келеді








Тақырыпты меңгергенін анықтау




Үйге тапсырма.№.1.47






Кері байланыс




Оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.00.2022
571
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі