×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Сабақ жоспары 3 саны және цифры 1 - сынып

Автор:Абулхайрова Гүлден Игламовна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-08

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Барлық оқушылар орындай алады: 3 санын алу жолын түсінеді,реттік номерін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 3 санын және бір таңбалы сандарды оқу,жазу, салыстыруды түсіндіреді. Кейбір оқушылар орындай алады: 3 санының құрамын анықтайды, талдайды, жинақтайды,қолданады.

Мектеп :№31 мектеп гимназия
Сынып: 1 сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:1.1.1.1. 3 санын санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау;олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.1.1.1.2. 3 санын, бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.1.1.1.3. 3 санын,бір таңбалы сандардың құрамын анықтау.
Бағалау критерийлер:
  • Барлық оқушылар орындай алады: 3 санын алу жолын түсінеді,реттік номерін анықтайды.

  • Жетістік критерийлері3 санын санай алады, жаза алады, құрамын анықтайды, талдайды, жинақтайды, қолданады.
    Құндылықтарды дарытуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту.
    Пәнаралық байланысДүниетану,бейнелеу,еңбекке баулу.
    АКТ қолдану дағдыларыКомпьютер, интерактивті тақта,мультимедия.
    Тілдік құзыреттілік
    Сабақ барысыАлдыңғы оқу:
  • 2 санының ретін анықтау арқылы 3 санының құрамын табу.

  • Жоспар
    Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері


    Тапсырмалар Дескрипторларресурстар
    Басы2 минут





    2 минут
    Психологиялық ахуал. «Күн шапағы»Әр оқушы берілгенқағаз қиындыларын өз тілектерін ауызша айтып,күнді құрастырады.

    «Кезбе тілші» әдісіӨтілген 2 санына байланысты сұрақтарға жауап береді.-Балалар, біз бүгінге дейін нені үйрендік?-Нешеге дейін санап үйрендік?- Санау кезінде 1-ден кейін қандай сан тұрады?

    - 2 санын қалай алуға болады?- 2-нің алдында қандай сан бар?- 2 саны неше бірліктен тұрады?- 2 санының құрамын ата.
    Қағаз қиындыларын қолға ұстап тілектерін айтады.

    Сұрақтарға жауап береді.
    Күн макеті,Шапақтары.Микрофон
  • (сигналды) тақтайша

  • лар(шаршы түрінде, бір жағы- қызыл, екінші жағы- жасыл).

  • Ортасы



































    Тыңдалым2 минут

























    Айтылым.

    2минут













    Жазылым5 минут













    Тыңдалым1 минут

















    Айтылым2 минут

    Жазылым2 минут









    Айтылым.2 минут



























    Айтылым.2 минут



























































    Жазылым.2 минут









































    Жазылым.2 минут











    Оқылым 2минут













    Жазылым.2 минут
    Жаңа сабақ.Жұмбақ шешуМенің үш көзім бар, Бір көзім «Кідір!» дейді,Бір көзім «Жүгір!» дейді,Бір көзім «Абайла!» дейді, «Қарап ал маңдайға!» - дейді.Дұрыс айттыңдар балалар.3 ке дейін тура санау және кері санау.«Шапалақ ұру» әдісімен ынталандырамын.

    Оқулықпен жұмыс«Кір жаятын жіп» әдісіСандық сәуледе 3 санын басқа сандармен салыстыруға көңіл бөліп, санның құрамы бойынша 1 мен 2 сандарымен байланыс орнату, сандық сәуледегі орны бойынша орналасу жағдайын қарастыру. 3 саны — натурал сан, натурал сандар қатарында 2-ден кейін тұрады. Оқушыларды сабақта 3 санының құрамы мен оны алудың әртүрлі нұсқаларымен таныстырамын. Сандық сәуле бойынша тақтада және оқулықта жұмыстар жүргіземін. -3 саны қай саннан кейін келеді? (2)-3-тің алдында қандай сан тұр? (2)-Осы сандардың қайсысы үлкен немесе кем? -Неліктен?” — деп сұраймын. 3 цифрын жазу үлгісін көрсетемін,жазғызамын. Оқушыларды дұрыс және көркем жазуға жаттықтырамын. Оқушылардан 3 цифры неге ұқсас екенін сұраймын.(Жарты айға немесе екі бананды бірінің үстіне бірін қойса 3 санына ұқсайды.)Смайликтер арқылы ынталандырамын. Жұппен жұмыс.«Қай санды жоғалттым?» әдісіТүсіп қалған сандарды жаз. Оқушылармен 3 санының құрамын талдау және 3-ке дейін санауды қайталау үшін жұппен жұмыс ұйымдастырамын. Тапсырманы орындау қиындық туғызған жағдайда дөңгелектерді пайдалануға болатынын ескертемін.Жауабы:бірінші үй: 1-қабат - 2; 2 - қабат - 1; екінші үй: терезеде - 1. 3-2=1 3-1=2 2-1=1Смайликтер арқылы ынталандырамын. Жұппен жұмыс. «Салыстыру».«Шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.





    Топпен жұмыс. «Кім шапшаң?»











    Екінші суретте не өзгерді?(Тағы да бір аққу жүзіп келді.)Үшінші суретте енді неше аққу болды? Оқушылардан төмендегі өрнекті оқып, оны шешуді сұраймын. Содан кейін кейбір жұптарға өз нәтижелері туралы айтып беруді ұсынамын.«Шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.3 санын дауыстап айтып, сонша рет отырып тұруын сұраймын. Барлық оқушы сіз қандай санды айтсаңыз, сол санды дауыстап айтып, сонша рет отырып тұрулары керектігін ескертемін. 1, 2, 3 сандарын қолданып, сөз тіркестерін айтқызып ойынды жалғастырамын.Бір,екі үшБойымызға жинап күш,Қолға қалам аламыз,Әдемі етіп жазамыз.Дәптермен жұмысҮш көбелектің суретін сал. Оқушылар 3 цифрын оған сәйкес келетін зат санымен сәйкестендіріп, 3 көбелекті салуы керек.Үш көбелектің суретін сал.«Смайлик» арқылы ынталандырамын.Әрбір ағашта үш алмадан болатындай етіп, алмалардың суретін сал. Оқушылар әр қатар-дағы ағаштағы алманың санын салыстырып қарап, қосындысы 3 болатын сандарды табу арқылы сан құрамы туралы білімдерін бекітеді.Оларға әрбір ағаштағы алманың санын санап, 3-ке жетпей тұрған алманың суретін салып толықтыру керек. Бір ағашта үш алманың барын ескеру керек. Тапсырманы орындап болған соң, жұппен өзара тексеруді ұйымдастырамын. Олардың назарын суреттің төменгі жағында жазылған тапсырмаға аударамын. Солдан оңға қарай санап, үшінші тұрған ағаштағы алмаларды бояуды ұсынамын. Әрбір ағашта үш алмадан болатындай етіп, алмалардың суретін сал.

    Берілген сурет санына сай өрнек құрып,есептеп жауабын айту.1+2=3 2+1=3 0+3=3Жауабы: бірінші ағашқа 2 алма салу керек; екіншіге — 1 алма; үшіншіге — 3 алма. «Бас бармақ» арқылы ынталандырамын. « Қай санды жоғалттым?» ойыны арқылы санның құрамын табу.2-1=1 3-2=1 3-1=21+1=2 1+2=3 2+1=3«Смайлик» әдісімен ынталандырамын.
    Критерий-3 санын натурал сандарды алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтай біледі.- 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды; -3 санын және бір таңбалы сандарды оқу,жазу, салыстыруды түсінеді..
  • Дескриптор

  • -3 санын санау барысында натурал сандарды алу жолын түсінді,-реттік номерін анықтай білді. -тура және кері санай біледі.

















    Дескриптор-3 цифрының баспа, жазба түрін ажыратады.- жаза біледі



























    Дескриптор-түсіп қалған сандар қатарын таба алады.- өрнек құрып жауабын айта аладыДескриптор-суреттерді сандарды салыстыраалады.-аққуларды,жаңғақтарды,шыршаларды салыстыра алады











    Дескриптор-Суретте қанша аққу болғанын, не өзгергенін,қанша аққу болғанын біледі,айтады.-Суретте қанша жаңғақ болғанын, не өзгергенін,қанша жаңғақ болғанын біледі, айтады.-Қандай амал қолданғанын,нәтижесін таба біледі























    Дескриптор-3 цифрына сәйкес келетін көбелек суретін сала алады.



    .

























    Дескриптор-Әрбір ағашта үш алмадан болатындай алмалардың суретін сала алады.-сурет санына сай өрнек құрып жауабын айта алады.





    Дескриптор-санның құрамын таба білді.-Өрнек құра алады









    Слайт



























    е

    Жіп,қыс
  • тырғыштар,

  • 1,2,3 цифрлары







  • Сандық сәул

  • -





  • 3цифрының үлгісі (баспа және жазба);
















  • Үй макеті,

  • сандар

  • -әр оқушының партасында үш түсті дөңгелек қағаз;



  • Аққулар,жаңғақтар,шыршалар-Артық,кем,тең,қосу,азайту таңбалары-1,2,3 цифры













  • Аққулар,жаңғақтар,шыршалар






















































  • 15-жұмыс парағы





    Көбелектер суреті



































    3 алма ағашы







































    Соңы

















    3 минут





    Оқушылар сабақтың соңында: Сұрақ-жауап.

  • -сандық сәуледегі 3 санының орнын табуды;



  • 3 санын алуды;3 цифрын жазуды меңгереді.

  • - Бүгін сендер қандай санмен, қандай цифрмен таныстыңдар?- 3 саны сандық сәуледе қандай саннан кейін тұрады?- 3 санын қалай алуға болады?

    Қалыптастырушы бағалау
    -3 санының көршісін таба біледі.





















    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    1)Натурал сандарды тура және кері сана.
  • 2) 3 санының көршісін тап.

  • 3) 3 санының құрамын анықта;



  • Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


    Смайликтер арқылы ынталандырамын.

    Рефлексия - Сандық сәуледегі 3 санының орнын тапты. - 3 санын алуды білді.- 3 санын жазуды меңгерді.










    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.