Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 – Бөлім. Визуалды өнер |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру. Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер. Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды. Бұл сабақта мұғалім слайдтар мен бейнетаспалар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетеді Мұғалім түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады. . •Мен ... орындау үшін ... қолдандым. • Микроскоппен қарау арқылы мен … байқадым. • Мен … көмегімен сызық орындауға тырыстым. • Суретін салу барысында … материалдар мен … техникаларын қолдандым. • Бұл инсталляцияда … образын трансформациялау арқылы алдым. • Нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика. • Өнердегі заманауи бағыттар:кубисттер – нұсқаны деформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт. |
Сұрақтарға жауап беру. *Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды? *Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды? *Қандай жұмыстар сіздерде түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік, таң қалушылық, ашу ыза) тудырды? *Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады? |
Өзін –өзі бағалау |
Ксения Симонова туындылары (құм анимациясы) Дария Пушанкина (су бетіндегі суреттер) https://www.youtube.com/watch?v=Vw_zZjjgUX4 www.objectiv.tv/210514/97741.htm Курт Венер, Джулиан Бивер жұмыстары (асфальттағы үш өлшемді суреттер) Михаил Ларионов (светографика) |
||||
Сабақтың ортасы
|
1.Тапсырма: Авторлардың жұмыстарын қарастырады: 1.Роберт Гук, 2.Антонина ван Левенгук, 3.Роб Кесселер 4.Михаила Ларионова 2.Тапсырма: Оқушыларға микроскоппен кепкен жапырақтар, жәндіктер мен т.б. көреді және оларды бір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады. Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды.
|
Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады: Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек. Оқушыларға сұрақ қою: Микросуреттерді қалай түсінесіздер? Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер? Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады? Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады? Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?
|
|
Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер) https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA Роберт Гук Энциклопедия Антони ван Левенгук Антони Ван Левенгук открыл биология вклад микроскоп Тимур Аканаев http://1mag.kz/2012/05/29/lichnoe-delo-timur-akanaev/ Бахытнур Бурдесбеков http://www.info-tses.kz/news/po-poslednemu-slovu-khudozhnikov-foto/ Василий Кандинский http://smallbay.ru/kandinsky.html |
||||
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
Оқушылар өз жұмыстарынан шағын көрме жасайды, оларды шабытандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды. |
Өзара бағалау |
стикер
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: «Айдарлы ОМ МДШО» КММ |
|||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Каримжанова Жумагул Абдикаримовна |
||||||||
7 сынып Күні: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер. |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау. 7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагог іс-әрекет |
Оқушы әркеті |
бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Оқушылар «Смартбейдж» арқылы топқа бөлінеді. Бұл топқа бөліну барысында қолданылатын әмбебап бейджик. Бірінші қатардағы рим сандарымен бөлуге болады, түстер бойынша бөлуге бөлуге болады. Екінші қатардағы әріптермен немесе сандармен бөлуге болады. Үшінші қатардағы «ақылдың алты қалпағы», «үш көмекші», «ауа райы» бойынша топтарға бөлуге болады. «Смарт бейдждің» үшінші қатарындағы «үш көмекшісі» арқылы үш топқа бөлінеді. |
|
Өзін –өзі бағалау |
https://www.youtube.com/watch?v=nC-RqyJUhGU Портрет- трафарет своими руками! https://www.youtube.com/watch?v=wGBOeqZdRXA СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ |
||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырма. 1 топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып ПОП-АРТ өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Инсталяция өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Модернизм өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады. |
Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады. Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді. |
Білу Оқушылар туындылардың репродукцияларын біледі. Түсіну Стильдердің айырмашылығын түсінеді. Қолдану Бір стилді жасап қолданады. Талдау Фотолар мен нобайлардың, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы зерттеген туындыларын талдай алады. Синтездеу Бейнелеу өнерінің стилдерінің бір-бірінен айырмашылығын табу. (поп арт, инсталляция және т.б.) Бағалау Өзінің және өзгелердің
жұмыстарын бағалау. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |