Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 – Бөлім. Визуалды өнер

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру

    7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

    Сабақ мақсаттары

    • Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

    • Сандық бейнелеу, сандық микроскоп арқылы жасалған суреттермен зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагог іс-әрекет

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы














    Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру.

    Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

    Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

    Бұл сабақта мұғалім слайдтар мен бейнетаспалар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетеді

    Мұғалім түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады.

    . •Мен ... орындау үшін ... қолдандым.

    • Микроскоппен қарау арқылы мен … байқадым.

    • Мен … көмегімен сызық орындауға тырыстым.

    • Суретін салу барысында … материалдар мен … техникаларын қолдандым.

    • Бұл инсталляцияда … образын трансформациялау арқылы алдым.

    • Нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика.

    • Өнердегі заманауи бағыттар:кубисттер – нұсқаны деформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт.



    Сұрақтарға жауап беру.

    *Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды?

    *Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды?

    *Қандай жұмыстар сіздерде түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік, таң қалушылық, ашу ыза) тудырды?

    *Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады?




    Өзін –өзі бағалау


    Ксения Симонова туындылары (құм анимациясы)

    Дария Пушанкина (су бетіндегі суреттер)

    https://www.youtube.com/watch?v=Vw_zZjjgUX4

    www.objectiv.tv/210514/97741.htm

    Курт Венер,

    Джулиан Бивер жұмыстары (асфальттағы үш өлшемді суреттер)

    Михаил Ларионов (светографика)

    Сабақтың ортасы





















    1.Тапсырма:

    Авторлардың жұмыстарын қарастырады:

    1.Роберт Гук,

    2.Антонина ван Левенгук,

    3.Роб Кесселер

    4.Михаила Ларионова

    2.Тапсырма:

    Оқушыларға микроскоппен кепкен жапырақтар, жәндіктер мен т.б. көреді және оларды бір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады.

    Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды.


    Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады:

    Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек.

    Оқушыларға сұрақ қою:

    Микросуреттерді қалай түсінесіздер?

    Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер?

    Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады?

    Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады?

    Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?








    Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер)

    https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA

    Роберт Гук

    Энциклопедия Антони ван Левенгук

    Антони Ван Левенгук открыл биология вклад микроскоп

    Тимур Аканаев

    http://1mag.kz/2012/05/29/lichnoe-delo-timur-akanaev/

    Бахытнур Бурдесбеков http://www.info-tses.kz/news/po-poslednemu-slovu-khudozhnikov-foto/

    Василий Кандинский

    http://smallbay.ru/kandinsky.html

    Сабақтың соңы


    Кері байланыс:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    Оқушылар өз жұмыстарынан шағын көрме жасайды, оларды шабытандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды.




    Өзара бағалау



    стикер




















    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп: «Айдарлы ОМ МДШО» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Каримжанова Жумагул Абдикаримовна

    7 сынып Күні:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау.

    7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагог іс-әрекет


    Оқушы әркеті

    бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру.

    Оқушылар «Смартбейдж» арқылы топқа бөлінеді. Бұл топқа бөліну барысында қолданылатын әмбебап бейджик. Бірінші қатардағы рим сандарымен бөлуге болады, түстер бойынша бөлуге бөлуге болады. Екінші қатардағы әріптермен немесе сандармен бөлуге болады. Үшінші қатардағы «ақылдың алты қалпағы», «үш көмекші», «ауа райы» бойынша топтарға бөлуге болады.

    «Смарт бейдждің» үшінші қатарындағы «үш көмекшісі» арқылы үш топқа бөлінеді.






    Өзін –өзі бағалау


    https://www.youtube.com/watch?v=nC-RqyJUhGU

    Портрет- трафарет своими руками!

    https://www.youtube.com/watch?v=wGBOeqZdRXA

    СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ

    Сабақтың ортасы


    Тапсырма.

    1 топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып ПОП-АРТ өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Инсталяция өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Модернизм өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады.

    Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді.

    Білу Оқушылар туындылардың репродукцияларын біледі.

    Түсіну Стильдердің айырмашылығын түсінеді.

    Қолдану Бір стилді жасап қолданады.

    Талдау Фотолар мен нобайлардың, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы зерттеген туындыларын талдай алады.

    Синтездеу Бейнелеу өнерінің стилдерінің бір-бірінен айырмашылығын табу. (поп арт, инсталляция және т.б.)

    Бағалау Өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенесбаева Айнагул Абденовна
    27 Мамыр 2024
    243
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 – Бөлім. Визуалды өнер

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру

    7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

    Сабақ мақсаттары

    • Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

    • Сандық бейнелеу, сандық микроскоп арқылы жасалған суреттермен зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагог іс-әрекет

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы














    Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру.

    Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

    Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

    Бұл сабақта мұғалім слайдтар мен бейнетаспалар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетеді

    Мұғалім түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады.

    . •Мен ... орындау үшін ... қолдандым.

    • Микроскоппен қарау арқылы мен … байқадым.

    • Мен … көмегімен сызық орындауға тырыстым.

    • Суретін салу барысында … материалдар мен … техникаларын қолдандым.

    • Бұл инсталляцияда … образын трансформациялау арқылы алдым.

    • Нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика.

    • Өнердегі заманауи бағыттар:кубисттер – нұсқаны деформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт.



    Сұрақтарға жауап беру.

    *Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды?

    *Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды?

    *Қандай жұмыстар сіздерде түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік, таң қалушылық, ашу ыза) тудырды?

    *Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады?




    Өзін –өзі бағалау


    Ксения Симонова туындылары (құм анимациясы)

    Дария Пушанкина (су бетіндегі суреттер)

    https://www.youtube.com/watch?v=Vw_zZjjgUX4

    www.objectiv.tv/210514/97741.htm

    Курт Венер,

    Джулиан Бивер жұмыстары (асфальттағы үш өлшемді суреттер)

    Михаил Ларионов (светографика)

    Сабақтың ортасы





















    1.Тапсырма:

    Авторлардың жұмыстарын қарастырады:

    1.Роберт Гук,

    2.Антонина ван Левенгук,

    3.Роб Кесселер

    4.Михаила Ларионова

    2.Тапсырма:

    Оқушыларға микроскоппен кепкен жапырақтар, жәндіктер мен т.б. көреді және оларды бір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады.

    Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды.


    Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады:

    Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек.

    Оқушыларға сұрақ қою:

    Микросуреттерді қалай түсінесіздер?

    Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер?

    Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады?

    Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады?

    Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?








    Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер)

    https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA

    Роберт Гук

    Энциклопедия Антони ван Левенгук

    Антони Ван Левенгук открыл биология вклад микроскоп

    Тимур Аканаев

    http://1mag.kz/2012/05/29/lichnoe-delo-timur-akanaev/

    Бахытнур Бурдесбеков http://www.info-tses.kz/news/po-poslednemu-slovu-khudozhnikov-foto/

    Василий Кандинский

    http://smallbay.ru/kandinsky.html

    Сабақтың соңы


    Кері байланыс:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    Оқушылар өз жұмыстарынан шағын көрме жасайды, оларды шабытандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды.




    Өзара бағалау



    стикер




















    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп: «Айдарлы ОМ МДШО» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Каримжанова Жумагул Абдикаримовна

    7 сынып Күні:

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп арт, инсталляция және т.б.) Тәуелсіз зерттеулер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талқылау және бағалау.

    7.3.3.1-Пәндік терминологияны пайдалана отырып, басқалардың (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) және өз жұмыстарындағы әдіс- тәсілдері мен техникаларды талқылау және бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың шағын топтары немесе жұптар туындылардың репродукцияларын таңдап, фотолар мен нобайларлын, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы олар өздері зерттеген туындылардың стилін таныстырып, стилді таңдауға не ықпал еткенін баяндай отырып өнер саласында білімін жетілдіру.

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    кезеңдері

    Педагог іс-әрекет


    Оқушы әркеті

    бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру.

    Оқушылар «Смартбейдж» арқылы топқа бөлінеді. Бұл топқа бөліну барысында қолданылатын әмбебап бейджик. Бірінші қатардағы рим сандарымен бөлуге болады, түстер бойынша бөлуге бөлуге болады. Екінші қатардағы әріптермен немесе сандармен бөлуге болады. Үшінші қатардағы «ақылдың алты қалпағы», «үш көмекші», «ауа райы» бойынша топтарға бөлуге болады.

    «Смарт бейдждің» үшінші қатарындағы «үш көмекшісі» арқылы үш топқа бөлінеді.






    Өзін –өзі бағалау


    https://www.youtube.com/watch?v=nC-RqyJUhGU

    Портрет- трафарет своими руками!

    https://www.youtube.com/watch?v=wGBOeqZdRXA

    СОВРЕМЕННОЕ ИСКУССТВО — ИНСТАЛЛЯЦИЯ

    Сабақтың ортасы


    Тапсырма.

    1 топ ПОП-АРТ өнер туындыларын зерттейді. Планшетпен материалдарды жинақтап ортақ постер жасап, қорғайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып ПОП-АРТ өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Екінші топ Инсталяция бағытындағы өнер туындыларын зерттеп, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Инсталяция өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Үшінші топ Модернизм өнерін зерттей отырып, постер дайындайды. Постер жасау барысында интернеттен алған материалдарды флипчартқа бояулардың көмегімен сала отырып Модернизм өнерін таныстыра алатындай постер жасап, басқа топтарға өз жұмыстарын таныстырады.


    Оқушылар өз бетінше топтарда туындылардың репродукцияларын зерттейді. Туындылардың стилін анықтау және шығармашылық авторларымен танысу мақсатында ұсынылған интернет ресурстарын, виртуалды галереялар, энциклопедиялар, журналдар, мәтіндік жинақтарды қолданады.

    Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді.

    Білу Оқушылар туындылардың репродукцияларын біледі.

    Түсіну Стильдердің айырмашылығын түсінеді.

    Қолдану Бір стилді жасап қолданады.

    Талдау Фотолар мен нобайлардың, жүктелген бейнелердің топтамасын жасау арқылы зерттеген туындыларын талдай алады.

    Синтездеу Бейнелеу өнерінің стилдерінің бір-бірінен айырмашылығын табу. (поп арт, инсталляция және т.б.)

    Бағалау Өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 7 сынып
    27.05.2024
    243
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенесбаева Айнагул Абденовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации