Материалдар / Сабақ жоспары : "Ең жас ғалымдар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары : "Ең жас ғалымдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен сабақ жоспары,7 сынып .Мұғалімдерге сабақ өткізуге көмегі тиеді. Оқушылар тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап береді. Етістіктің шақтары мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2022
807
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 24.04.2018

Мектеп: В.Комаров

Сынып: 7Т2

Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова А.И.

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ең жас ғалымдар

Оқу мақсаттары

7.1.6.1. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру

7.5.1.4. Одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда оырнды қолданады.

7.5.1.5. Етістіктің шақтары мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаттары

Сөздік қорларын арттырып, ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

Екі ұқсас мәтінді оқып, сөздікке сүйене отырып түсінеді. Екі мәтіннің жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды.

Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну.

Пәнаралық байланыс

Информатика, робототехника

Жоспар

Жоспар уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

8 минут























Сабақтың

ортасы

7 минут





























5 минут







7 минут







13 минут

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
2. Психологиялық дайындық. Оқушылар бірі - біріне қарап, бүгінгі күнге сәттілік тілейді. (Сынып түстер арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ топ басшысын тағайындайды.)
3. Тақырыпты болжау.
Қазақстанда жасалған өнім (бесік туралы) бейнематериал көрсету. Бейнематериал көре отырып, алдарында жатқан сұрақтарға жауап береді.
1. Бұл өнімдер қай жерде жасалған деп ойлайсыз?
2. Мұның адам дамуына әсері бар ма?
3. Мұны ашу үшін көптеген жылдар кете ме?
4. Осындай өнертапқыш болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек?
Сабақ тақырыбы ашылады. Мақсат хабарланады. Дескрипторлар таныстырылады.
4. «Ой шақыру»
- Осындай өнімдер Қазақстанда да өндіріледі ме?
- Ұялы телефон, өзі тербелетін бесік, робот такси ата – бабамызда болған ба?
- Қазақстанда аса дарынды өнертапқыштар бар ма? Сұрақтарды топтар бір-біріне қояды.
Мұғалім: Біз бүгін осындай өнертапқыш адамдардың еңбектерінің жемісімен танысамыз.
1 - тапсырма. Екі ұқсас мәтінді оқу, сөздікке сүйене отырып түсіну. Мәтін бойынша әр топ екі сұрақтан даярлап отырады.
1 мәтін

Аса тиімді гаджеттердің бірі Sikker болуы әбден мүмкін. Бұл гаджеттің жұмыс істеу ерекшелігі сол – білезіктің бірі баланың, екіншісі – анасы мен әкесінің қолына тағылады. Bluetooth арқылы баланың хал – ахуалы жайлы мәлімет білезіктің бетіне шығу арқылы ата – аналарға беріледі. Соның арқасында олар балаларының жағдайын ұдайы бақылауда ұстап отыра алады. Қажет болған жағдайда көмек көрсете алады. Гаджеттің қызметі арқылы баланың жүрек соғысын да бақылап отыруға мүмкіндік бар екен. Ата – ана балаларының дауысын естіп қана қоймай, онымен сөйлесе алатын да көрінеді. Білезік базалық станция арқылы күні бойы қуаттандырылып отырады.
2 мәтін

Астаналық өнертапқыш Серікбол Шәймардан өздігінен тербелетін бесік ойлап тапты. Баланың дауысына қарай қозғалатын құрылғы дене қызуы мен жаялық дымқылдығын өлшеп тұрады. Ол тербелетін бесік жасап шығуға 6 жыл уақытын жұмсаған. Smart Бесік ұзындығы – 100, ені – 40, биіктігі – 60 см. Бесікте баланың жағдайынан хабар беретін бірнеше құрылғы бар. Оның бірі бөбектің дене қызуын бақыласа, екіншісі жаялықтың ылғалдылығын анықтайды. Егер баланың қызуы бөлме температурасынан түсіп не асып кетсе: «Балаңыз тоңып қалды» немесе «Балаңыз ауырып қалды» деген дыбыс ескерту айтады. Бесік тербелгенде қондырғыға егізілген «Бесік жырын» ойнатып қоюға болады. Smart Бесік ата – анаға тек көмекші емес, сонымен бірге тәрбие құралы да болады.
«Қар кесегі» стратегиясы арқылы сұрақтарын 1 - топ 2 - топқа екі мәтінге сүйене отырып қояды.
Дескрипторлар:

Мәтінді түсініп оқиды, сөздікпен жұмыс жасайды.

Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.

2-тапсырма. Екі мәтіннің жанрлық ерекшелігіне талдау жаса.
Тақырыбы:
Стилі:
Жанры:
Негізгі идеясы:
Дескрипторлар:

Мәтіндерге салыстырмалы анализ жасайды.

Жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды.

3-тапсырма. «Қос диаграммаға» сала отырып мәтіндердің үзінділерін салыстыр.
Дескрипторлар:

Ұқсас тақырыптар бойынша мәтіндердегі нақты үзінділерді салыстырады.

Ортағын, білезік пен бесіктің артықшылықтарын жазады.

4-тапсырма. «Ғылыми жаңалықтар мен технологиялар» тақырыбы бойынша өз көзқарастарын білдіреді.

Ақ қалпақ – негізгі фактілер, орташа объективті ақпарат.
Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоцияны білдіру.
Қара қалпақ – сыни аналитик, логикалық негатив.
Сары қалпақ – шуақты оптимизм, логикалық позитив.
Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, идеялар.
Көк қалпақ – қорытынды, шешім.
Дескрипторлар:

«Алты ойшыл қалпақ» стратегиясы арқылы өз көзқарастарын білдіреді. Әр топ тапсырмаларын қорғайды.







https://www.youtube.com/watch?v=lgLVHQiB25w


Сабақтың аяғы

Кері байланыс

3 минут

ПОПС әдісі бойынша кері байланыс беріледі.
Менің ойымша.....
Мен мұны былай дәлелдеймін....
Дәлел ретінде мысалдар келтіремін......
Мынадай қорытынды шешімге келдім.......


Бағалау

2 минут

Топ басшылары әр оқушыны жеткен жетістіктерін айта отырып бағалайды.


Үйге тапсырма.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!