Сабақ жоспары Адам жеке тұлға ретінде 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Адам жеке тұлға ретінде 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті сабаққа қажетті материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Адам. Қоғам. Құқық

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9А

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:


«Адам жеке тұлға ретінде»

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Сабақ барысында оқушылардың адамның өмірінің ерекшеліктері туралы ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін қалыптастыру

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

Тақырып аясында сөйлей алады, өз пікірін айта алады, ережені қолдана алады;


Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тірек сөздер бойынша әңгімелей алады, ережені сөйлеу барысында қолдана алады;


Кейбір оқушылар істей алады: жоғары деңгейдегі тапсырмаларды орындай алады, жаңа сөздермен сөйлем құрастыра біледі, өз бетімен тірек сызба құрастыра біледі;




Тілдік мақсат

Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер: қажеттілігі мен қызығушылығы, мүмкіндігі мен қабілеті,

.

құндылықтары мен идеалы

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар: адамның қажеттілігі мен қызығушылығы,

адамның мүмкіндігі мен қабілеті,

адам құндылықтары мен идеалы


Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Біздің анықтағанымыз...

Қорытындысында...

Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/

экономикалық/

саяси/мәдени болып табылады.

Келесі себептер/ факторлар қысқа

мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді

болып келеді.

Берілген дерек қандай мағлұмат береді?

Берілген дерек бізге келесі мәлімет

береді...

Жетістік критерийлері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау


Алдыңғы оқу


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

  1. Үй тапсырмасын сұрау

  2. Жаңа тақырыпқа ену

  3. Топтық жұмыс, жобалар қорғау

  4. Жұптық жұмыс, тапсырмалар орындау

  5. Бағалау

  6. Рефлексия

Өз бетінше тапсырмалар құрастыру әдіснамасын игеруге көмектесу. Құрастырған тапсырмалармен топтар ауыстырып бірлесе жауап іздейді.

Ресурстар















Басы

1мин


5мин

Жағымды ахуалды қалыптастыру.


Үй тапсырмасын сұрау оқушылардың үй тапсырмасы бойынша дайындаған сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі. Оқушылары дәптерін басқа оқушыға береді. Белгілі уақыттан кейін дәптер иесіне тексеруге қайтарылады. Тексерген соң ұпайын шығарады.


«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай

«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай

«жауап жоқ» - 1 ұпай

Оқушылар дайындаған тапсырмалар

Ортасы

5мин




20 мин






Топтарға стикерлер арқылы бөлу, топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады



Топтық жұмыс: INSERT әдісі

әр топ алған тапсырмасы бойынша жоба жасайды және оны қорғайды. Барлық топтарға берілетін тапсырма::

І топ – индивид, жекелік, жеке тұлға ІІ топ – жеке тұлға ретінде қалыптасу, мінезді, тәрбиені, өзін-өзі тәрбиелеуді қалыптастыру ІІІ топ – адамның әлемдегі орны, адам өмірінің мәні

Постер дайындау барысында тақырыбы бойынша 3 сұрақ дайындайды

Критерий:

«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай

«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай

«жауап жоқ» - 1 ұпай

стикерлер







Соңы


7 мин



3-мин













Үй тапсырмасы

Жұптық жұмыс: топтық жұмыста оқушылар дайындаған тапсырмалармен жұмыс.

Критерий:

«Толық, дұрыс жауап» - 3 ұпай

«жауабы толық емес, бірақ негізгі мәселе қозғалған» - 2 ұпай

«жауап жоқ» - 1 ұпай

Бағалау. Формативті және суммативті.

8-9 ұпай – «5»

6-7 ұпай – «4»

4-5 ұпай – «3»



Тақырып бойынша 3 сұрақтан құрылған тапсырма дайындау



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

.



Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


1.оқушылардың сабақтың әр кезеңінде


2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


1.


2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.01.2019
1126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі