Материалдар / Сабақ жоспары "Әдептен озбайық" 6 сынып

Сабақ жоспары "Әдептен озбайық" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың әдептілік туралы ой-өрісін кеңейте отырып, сыйластық, адамдарға құрметпен қарау, әдепті сөйлеп әдеттенуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
830
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары Бекітемін:__________________ Мерзiмі:__________________________ № 10 сабақТақырып: Әдептен озбайықҚұндылық: дұрыс әрекетҚасиеттер: қанағатшылдық, қарапайымдылық, ізеттіМұғалiм: П.КушкумбаеваСынып: 6

Сабақ мақсаты: Оқушыларды қарым-қатынас мәдениетіне үйрету, олардың әдеп, әдеп сақтау ұғымдары туралы түсініктерін кеңейте отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.Міндеті:
  • Оқушылар әдеп, әдеп сақтау жолында қарапайымдылық қасиеттері туралы түсініктерін кеңейту;
  • Оқушылардың этикалық қарым-қатынас орната отырып, қанағатшыл болуға ықпал ету;
  • Оқушыларды ізетті сыпайы болуға тәрбиелеу;








  • материалдар: үлестірме қағаздар, нақыл сөздер,үнтаспа
    Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 2.Тыныштық сәтi. Су асты патшалығына ойша саяхат. Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаңаяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз тұрады)....Сабақ барысын талқылау:5 Т ережесін еске салу.1.Тәртіп2.Талап3.Тыныштық4.Тазалық5.Татулық(Оқушылардан шеңбер құрып отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз).

    Жеке жұмыс.Сұрақ -жауап

    3.Үй тапсырмасын тексеру.60-62 беттегі Ел аузынан «Тістелген алма» мәтінін оқуҚолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Сұрақ:
  • Мәтіненмағанасы неде?
  • Жігіттің іс-әрекетін қалай бағалайсыңдар?
  • Бақ иесінің жігітті не себептенұнатып қалды?
  • Жігіт пен бақ иесінің бойында қандай ұсқсас қасиеттерді байқадыңдар?
  • Әдептілік адамның бойынан қандай көрніс табады?
  • Егер сендер суретші болсаңдар өз бейнелеріңді қалай суреттер едіңдер?
  • Сұлулықты, әсемдікті біз қайдан аламыз?


  • Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.
    4.Дәйексөз. Ж.Баласағұнидің қанатты сөзі «Адамда жақсы қасиет болмаса, Оған бақ та,бақыт та қонбайды.» Оқушыларға талдауға, түсініп пайымдауға жағдай жасау
    5.Әңгiмелеу (сұхбат). Шыдамдылық пен сабырсыздық      Бірде Шыдамдылық пен Сабырсыздық дос болыпты. Шыдамдылық- ісіне өте байыпты болса керек. Сабырсыздық-ісі шала, ұқыпсыз, ылғи да Шыдамдылыққа "Тасбақа сияқты жорғаламай, тез жүрсеңші, сенің жаныңда жүрсем, ішіп пысады, одан да Ашумен жүргенім жақсы" десе, Шыдамдылық: "өзің біл, мен Ақылмен дос боламын" дейді.      Содан күндер өтеді. Ақыл мен Шыдамдылық ешбір кедергісіз қыс қаһарынан сүрінбей күн кешсе, Сабырсыздық пен Ашу үнемі ұрыс-керіс, болмашы нәрсеге Ашу қаһарланып, Сабырсыздық кері бұрылып отырады.       Бір күні Шыдамдылық пен Сабырсыздық кез болады. Шыдамдылық: -"Қалай тұрып жатырсыңдар?",- деп Сабырсыздықтан сұрайды. Сабырсыздық:-"Ашу екеуміздің бір сәт тыныш өткізген күніміз болмады",- деп мұңын шаға жөнеледі. Сонда Ашу бұл әңгімелерін естіп, ашуланып "Досымбысың мә құшақ, қасымбысың мә пышақ" деп жүрек тұсынан  қанжарын сұғып алады. Келе жатқан Ақыл екеуінің жағдайын көріп, "Сабыр, сабыр,сабыр түбі-сары алтын" деп Сабырсыздықты аман-есен ажал аузынан құтқарады.       Ашу сол күннен бастап өзінің әрекетін түсініп, достарына алғысын айтады.      Ақыл сол сәтте Ашудың жалғыздығын көріп, "Ашу - дұшпан, ақыл-дос, ақылыңа ақыл қос" десе, Ашу тұрып:-"Жоқ, өзің маған ақыл айтпашы" деп тағы да ашуға жеңдіреді. Шыдамдылық пен Сабырсыздық терең ой қатпарында тұрып, мынадай шешімге келеді. Әділдікті сүйеніш қылып, түймедей нәрсені реніш қылмай, Ашу "Сен болмашы нәрсеге қаһарланба, ашулансаң онға дейін сана, қатты ашулансаң жүзге дейін сана",- дейді олар. Ал, "Ақыл, сен бізге дұрыс жолды нұсқап отыр, бүгіннен бастап біз енді, адам ойындағы ақылға жеңдірерлік жандармыз",- деп ортақ шешімге келеді. Бәрі келісе кетеді. Ашу сәл бұрқанып "е, жарайды" деп үзіле санай жөнеледі.      Содан бері бұлар адам бойының ұшқыр ойындағы мәңгі өшпес, өлшенбес сәуле болып бірге тұрады. Бірақ керісіп қалатын сәттері де болады. Бұдан олар өмірдегі өз орындарын, тірек тұтқаларын түсінген сыңайлы.Сұрақ: 1. Ащу мен сабырсыздықтың өмірінде қандай қиындықтар кездесті?2. Дұрыс өмір сүру үшін қасиеттер қандай келісімге келді?3. "Ашу - дұшпан, ақыл-дос, ақылыңа ақыл қос" –дегенді қалай түсінесіңдер?

    Мұғалім сыйы, өзігінен іздену
    6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 1-ші топқа «Әдеппен сөйлеп әдеттен» тақырыбына сурет (постер қорғау)2-ші топқа «Әдепсіздік өміріңде орын алса» тақырыбына сахналау көрсету.3 – ші топ жұптық жұмыс«Әдептен озбайық» өлең шумақтарын құрастыруМұғалім балаларға орындау үшін төмендегі үлгіде тапсырма береді.Қорытынды: «Менің түйгенім»топтық жұмыс.
    8.Топпен ән айту. сөзі: Шәмші Қалдаяқов Ақ бантик

    9.Үй тапсырмасы. М.Мақатаевтың өлеңі «Көшеде» мәнерлеп оқуОқып келу.
    10.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. Оқушылармен кері байланыс жасау.
  • Балалар, енді бір сәт тынышталайық. Балалар денелерін түзу ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстайды, айналадағы барлық тіршілік иесі оларды аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезінеді. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің мен жақсы ойларыңды естеріңе түсіріп көріңдерші... Оны өздеріңмен бірге қалу үшін жүректеріңе салып, бір-бірлеріңе жылы лебіздеріңді білдіріңдер.
  • Сабақтан не түсіндік?.не білдік?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ