Сабақ жоспары "Алтын қалам" әдеби сыйлығының жеңімпазы 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Алтын қалам" әдеби сыйлығының жеңімпазы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "Алтын қалам" әдеби сыйлығының жеңімпазы 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары


Мектеп:

71 жом

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Менің Тәуелсіз Қазақстаным.

Күні: 07.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова ГБ

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы

Оқу мақсаты

Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

Сабақтың мақсаты

Барлығы; тақырыпты тірек суреттер арқылы болжап, қосымша ақпарат көздерінен жаңа материалды меңгереді.

Көбі: тірек суреттер бойынша сөйлемдер құрастырады, қосымша ақпарат көздерінен қажетті материалды ажыратады.

Кейбірі; қосымша ақпаратты пайдаланып, алған білімін еркін жеткізеді

Бағалау критерийі

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

Тірек суреттер бойынша тақырыпты болжайды.

Мәтіннің мазмұны бойынша негізгі ақпататты ажыратады.

Мәтін бойынша тапсырмаларды топпен орындайды.

Топпен жұмыс істеп, бір-біріне тапсырманы орындауға көмектеседі.

Тілдік мақсаттар


Ақын, жазушы, жүлдегер, жеңімпаз, жыр –мүшәйра, жыр-жинақ, мүше, еңбек жолы.

Құндылықтарға баулу


Тәуелсіз еліміздің дарынды адамдарының шығармашылығымен танысып, елдің құрметті адамдарын білу.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі

Алдыңғы білім


Тәуелсіз еліміздің астанасы. Сұрақтарға жауап беру.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрі

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын құру. қолдарымызды бір-біріне беріп, сабаққа бір-біріне тілек тілейді.

Үй жұмысын тексеру. Астана туралы мәтін құрастыру.

Мәтіндегі бір жалқы есімді тәуелдеу.

Өткен сабақты қайталау мақсытында ұяшықтардағы сұрақтарға бір-бірден жауап беру.


10

10

10

20

20

20

30

30

30

10. Тәуелсіздік сөзінің аудармасы?

10. Елорда сөзінің аудармасы?

10. бейнеленген сөзінің аудармасы?

20. Мемлекетіміздің ұлттық валютасы?

20. Мемлекеттік рәміздер?

20. Қазақстанның астанасы?

30. Нешінші жылы Қазақстан тәуелсіздігін жариялады?

30. Нешінші жылы ҚР астанасы Ақмола қаласына көшті?

30. Нешінші жылдан бастап Астана күнін тойлайды?

«Галлереяны шарлау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжау. Сыныптың әр бөлігіне суреттерді іліп қою, оқушылар сыныпта жүріп , әр суретті қарап, сабақтың тақырыбын өздері тауып алады.

Сабақтың тақырыбын, оқушыға бағытталған мақсатымен таныстырамын.


Сабақтың ортасы


Сыныпты 2 топқа бөлемін. Жаңа сөздермен таныстыру мақсатында «Жүгірмелі диктант» әдісін пайдаланамын.


Мәтінмен жұмыс.

Мәтінді қысқартып, оқушыларға түсінікті сөздермен жазып, алдарына таратып беремін.

Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында дүниеге келген. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде оқыды. Қазақ ұлттық музыка академиясында жұмыс істейді. Қ.Сарин – халықаралық, республикалық ақындар сайыстарында қатысып, жеңімпаз атанады. «Шабыт», «Алтын қалам», «Дарын» фестивалінің лауреаты. Жазушылар одағының мүшесі. «Қызыма», «Күзгі бақ», «жібек сезім» өлеңдерін жазған. Көп өлең жазған дарынды адам.

Сергіту сәті. «Қазақ елі» өлеңі бойынша қимылдарды көрсету

1-тапсырма. Мәтіндегі негізгі 4 тірек сөздерді жазып алу.

2-тапсырма. Сөйлемдерді рет-ретімен орналастырады.

1-топ. Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында дүниеге келген.

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде оқыды

2- топ. Қазақ ұлттық музыка академиясында жұмыс істейді. Көп өлең жазған дарынды адам.


Қалқаман Сариннің өзі оқыған өлеңінің видеосын көру. Сұрақтарға жауап беру.

Бұл видиодан не көріп тұрсыңдар?

Ақын кім туралы өлең оқып жатыр?

Бұл кім деп ойлайсыңдар?

Қазақстанның тағы қандай ақын жазушыларын білесіңдер?

Олардың шығармаларын оқисыңдар ма?



Сабақтың соңы

«Ыстық орындық» әдісін пайдаланамын Мақсатым: оқушылар сұрақ қойып, сұраққа жауап беру кезінде сабақта алған білімдерін бекіту, қорытындылау.


Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы бағалау.

Топ бір-бірінің жұмысына кері байланыс беріп, ауызш рефлексия жасау.



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.00.2018
1102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі