Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
түсінеді.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты
талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін
көрсетеді.
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Тақырып бойынша жинақталған
ресурстармен танысу.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш,
бiр, екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi,
бiр, екi, үш.
Ұлттық
ойындар:
Түйілген
орамал
Ойын жүргізуші ойынды өзі
бастайды.Ең алдымен балаларды айналасына жинап алады да «1,2,3» -
деп дауыстайды.Осы кезде балалар жан-жаққа бытырай қашады.Ал ойын
жүргізушісі қолында түйілген орамалы бар баланы қуалайды.Ол
орамалды басқа біреуге лақтырады қағып алған бала қаша
жөнеледі.Осылайша ойын жүргізіледі,түйулі орамалды алғанша қуалай
береді.Ұсталған ойыншы көпшілік ұйғарымымен ортада тұрып өнер
көрсетеді..Одан кейін ойын жүргізуші ауыстырылады.ойын ойнап болған
соң балалар шеңбер жасап
тұралы.
|
Сергіту
сәті
Сұрақ
парақшалары.
Оқулық,
дәптерлер.
Ойын
ойнайық.
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|