Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.3.1 түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс) ажырату

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Олар елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырата алады (тип, көлемі, қызметі). Оқушылар картамен жұмыс жасай алады: өзінің облысын, ірі қалалар, өзен-көлдерді, тұрғылықты жерін таба біледі.

    Көптеген оқушылар: Оқушыларда климат, климаттық белдеулер туралы алғашқы түсінік алады.

    Кейбір оқушылар: Олар өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың оң және кері әсерін талдай алады.

    Бағалау критерийлері

    • Өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.Экономика туралы ұғымдарын кеңейтеді.

    • Адамдардың шаруашылық іс-әрекеттері табиғи жағдайларға (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) тікелей байланысты екенін талдау арқылы түсінеді.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат Пәнге қатысты лексика мен терминология Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Оқушылар:

    • түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді ажыратады;

    • ауылдық округ, аудан, облыс ұғымдарын түсіндіреді;

    • өз аймақтарындағы адамдардың шаруашылық іс-әрекетін талдайды.

    • өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.

    • әкімшілік аумақ;

    • ауылдық округ, аудан, облыс;

    • рельеф, климат;

    • жануарлар және өсімдіктер әлемі;

    • табиғи жағдайлар;табиғат ресурстары

    • агрошаруашылық іс-әрекет.

    Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Әкімшілік аумақ деген не?

    • Адамдардың шаруашылық іс-әрекетіне табиғи жағдайлар қалай әсер етеді?

    • Табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың айырмашылығы қандай?

    • Тұрғылықты жерлеріңнің экономикасы туралы не білесіңдер?

    Неліктен екенін айта аласың ба?

    • Неліктен адамның шаруашылық іс-әрекеті табиғи жағдайларға байланысты?

    Жазу үшін мысалдар:

    «Мен -болашақ кәсіпкермін» тақырыбында эссе жазады.

    «Өз аймағының экономикасы» туралы PowerPoint арқылы таныстырылым жасайды.

    Түрлі дереккөздерге негізделе отырып, аймақтың экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылар Қазақстанның облыстары, еліміздің көрікті жерлері туралы 2-сыныптан «Менің туған өлкем», 3 сыныптан «Сәулет» тарауынан біледі. Олар елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырата алады (тип, көлемі, қызметі). Оқушылар картамен жұмыс жасай алады: өзінің облысын, ірі қалалар, өзен-көлдерді, тұрғылықты жерін таба біледі. Оқушыларда климат, климаттық белдеулер туралы алғашқы түсініктері бар (1 тарау «Жанды табиғат» 3 сынып). Олар өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың оң және кері әсерін талдай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Жаңа топ құру


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.

    1-топ - қызғылт

    2-топ – жасыл

    3-топ – көк

















    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Кезектескен интервью» әдісі.

    (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.

    Автор орындығы әдісі.

    Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Қазақстан республикасы – тәуелсіз ел, Еуразия құрлығының ортасында орналасқан. Халқының саны 18 млн адамнан асады. Орталығы – Астана қаласы.

    Біздің еліміз 17 әкімшілік-аумақтық бөліктерге бөлінген. Олар – 14 облыс және республикалық маңызы бар 3 қала – Астана мен Алматы. Шымкент қаласы да республикалық мәртебеге ие болды. Әр облыстың өз орталығы бар.



    Гүлдер.








    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    « Сұқ саусақ» стратегиясы

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)

    https://atamuraweb.kz/?page_id=5107 видео тамашалау


    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Дескрипторы:

    Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.

    Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.


    «Ойлан-

    жұптас-

    бөліс» әдісі



    Тақтаға ілінген суреттер.



    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    Қосымша жұмыс дәптері.











    Сергіту сәті


    Сергіту сәті. Мен қазақпын.
















    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық тапсырма:

    1-топ – қызғылт

    Қазақстанның ауылшаруашылығы мен өнеркәсібі бар карта сызбасына мұқият қара. Қазақстанның әрбір облысы несімен танымал екенін айтып бер.

    2-топ – жасыл

    Өзің тұратын облыстың несімен танымал екенін айтып бер.

    3-топ – көк

    Нұр-Сұлтан қаласы туралы не білесіңдер!

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.










    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.









    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    «Білім пирамидасы»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Садыкова Айгуль Жумановна
    27 Қазан 2020
    2132
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі" 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі" 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж, 4 сынып, дүниетану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Дүниетану

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Еліміздің әкімшілік аймақтарға бөлінуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.3.1 түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді (аймақ, аудан, облыс) ажырату

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Олар елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырата алады (тип, көлемі, қызметі). Оқушылар картамен жұмыс жасай алады: өзінің облысын, ірі қалалар, өзен-көлдерді, тұрғылықты жерін таба біледі.

    Көптеген оқушылар: Оқушыларда климат, климаттық белдеулер туралы алғашқы түсінік алады.

    Кейбір оқушылар: Олар өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың оң және кері әсерін талдай алады.

    Бағалау критерийлері

    • Өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.Экономика туралы ұғымдарын кеңейтеді.

    • Адамдардың шаруашылық іс-әрекеттері табиғи жағдайларға (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) тікелей байланысты екенін талдау арқылы түсінеді.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат Пәнге қатысты лексика мен терминология Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Оқушылар:

    • түрлі дәрежедегі әкімшілік-аумақтық бірліктерді ажыратады;

    • ауылдық округ, аудан, облыс ұғымдарын түсіндіреді;

    • өз аймақтарындағы адамдардың шаруашылық іс-әрекетін талдайды.

    • өз аймағының экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.

    • әкімшілік аумақ;

    • ауылдық округ, аудан, облыс;

    • рельеф, климат;

    • жануарлар және өсімдіктер әлемі;

    • табиғи жағдайлар;табиғат ресурстары

    • агрошаруашылық іс-әрекет.

    Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Әкімшілік аумақ деген не?

    • Адамдардың шаруашылық іс-әрекетіне табиғи жағдайлар қалай әсер етеді?

    • Табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың айырмашылығы қандай?

    • Тұрғылықты жерлеріңнің экономикасы туралы не білесіңдер?

    Неліктен екенін айта аласың ба?

    • Неліктен адамның шаруашылық іс-әрекеті табиғи жағдайларға байланысты?

    Жазу үшін мысалдар:

    «Мен -болашақ кәсіпкермін» тақырыбында эссе жазады.

    «Өз аймағының экономикасы» туралы PowerPoint арқылы таныстырылым жасайды.

    Түрлі дереккөздерге негізделе отырып, аймақтың экономикалық қызмет атқаратын субъектілеріне сипаттама береді.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылар Қазақстанның облыстары, еліміздің көрікті жерлері туралы 2-сыныптан «Менің туған өлкем», 3 сыныптан «Сәулет» тарауынан біледі. Олар елді мекендерді түрлі белгілері бойынша ажырата алады (тип, көлемі, қызметі). Оқушылар картамен жұмыс жасай алады: өзінің облысын, ірі қалалар, өзен-көлдерді, тұрғылықты жерін таба біледі. Оқушыларда климат, климаттық белдеулер туралы алғашқы түсініктері бар (1 тарау «Жанды табиғат» 3 сынып). Олар өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың оң және кері әсерін талдай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Жаңа топ құру


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.

    1-топ - қызғылт

    2-топ – жасыл

    3-топ – көк

















    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Кезектескен интервью» әдісі.

    (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.

    Автор орындығы әдісі.

    Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Қазақстан республикасы – тәуелсіз ел, Еуразия құрлығының ортасында орналасқан. Халқының саны 18 млн адамнан асады. Орталығы – Астана қаласы.

    Біздің еліміз 17 әкімшілік-аумақтық бөліктерге бөлінген. Олар – 14 облыс және республикалық маңызы бар 3 қала – Астана мен Алматы. Шымкент қаласы да республикалық мәртебеге ие болды. Әр облыстың өз орталығы бар.



    Гүлдер.








    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    « Сұқ саусақ» стратегиясы

    Сабақтың ортасы

    Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)

    https://atamuraweb.kz/?page_id=5107 видео тамашалау


    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Дескрипторы:

    Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

    Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.

    Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.


    «Ойлан-

    жұптас-

    бөліс» әдісі



    Тақтаға ілінген суреттер.



    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    Қосымша жұмыс дәптері.











    Сергіту сәті


    Сергіту сәті. Мен қазақпын.
















    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық тапсырма:

    1-топ – қызғылт

    Қазақстанның ауылшаруашылығы мен өнеркәсібі бар карта сызбасына мұқият қара. Қазақстанның әрбір облысы несімен танымал екенін айтып бер.

    2-топ – жасыл

    Өзің тұратын облыстың несімен танымал екенін айтып бер.

    3-топ – көк

    Нұр-Сұлтан қаласы туралы не білесіңдер!

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.










    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.









    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    «Білім пирамидасы»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 4 сынып
    27.10.2020
    2132
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Садыкова Айгуль Жумановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации