Сабақ жоспары: «Кер құла атты Кендебай» ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: «Кер құла атты Кендебай» ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Кендебай бейнесін аша отырып, сыни тұрғыда талдау жасау арқылы аша отырып оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту; Барлық оқушылар: Керқұла атты Кендебай туралы біледі, ертегінің мазмұнын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Кендебайдың бейнесін аша отырып, ертегіге өз пікірін білдіре алады. Кейбір оқушылар: Ертегінің мазмұны түсініп, өз пікірін нақты жеткізу арқылы өмірмен байланыстыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.

Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл

Мектеп: № 17 орта мектеп

Күні: 05.09.2017ж

Мұғалімнің аты – жөні: Лесбаева Мереке

СЫНЫП: 5 «Г»

Қатысқандар: 21

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Кендебай бейнесін аша отырып, сыни тұрғыда талдау жасау арқылы аша отырып оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Керқұла атты Кендебай туралы біледі, ертегінің мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Кендебайдың бейнесін аша отырып, ертегіге өз пікірін білдіре алады.

Кейбір оқушылар:

Ертегінің мазмұны түсініп, өз пікірін нақты жеткізу арқылы өмірмен байланыстыра алады.

 

Тілдік мақсат

Оқушылар:

.(істей алады). Керқұла атты Кендебай ертегісіндегі Кендебай бейнесін аша алады.

Ертегінің мазмұнын түсініп, оның бойындағы адамгершілік қасиеттерді айта алады.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Кендебай мен қойшы бала, Қаратау, Қарасу, батпан, кез.

Талқылауға арналған тармақтар:

Ертегінің негізгі идеясы неде?

Керқұла атты Кендебай ертегісіндегі Кендебай бейнесі

Керқұла атты Кендебай ертегісіндегі Кендебайдың өсіп жетілуі

Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

Кендебайды не себепті елінің тұрмысын жақсартқан ұл деп атады?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Ертегідегі Кендебайдың ерліктері туралы жазу

Батырға қатысты мақал-мәтелдер жазу

Алдыңғы оқу:

Бастауыш сыныптан ертегі туралы білімі бар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3мин

Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Топтық жұмыстар үшін оқушыларды

«Атомдар мен

молекулалар» арқылы  3 топқа бөлу

1топ: Шыншыл

2топ: Қиял-ғажайып

3топ: Хайуанаттар

Презентация №1

Атмосфера орнату

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5мин

 

7мин

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

2 мин

4 мин

 

 

1.     Үй тапсырмасын тексеруге «ашық және жабық» сұрақтар

Ертегі дегенміз не?

Керқұла атты Кендебай ертегісі ертегінің қай түріне жатады?

Ертегілер қалай басталады? Немен аяқталады?

Кендебай бай отбасында дүниеге келді? Ия/жоқ

Керқұла (аты) сөзінің мағынасы неде?

Кендебай қандай бала?

Ертегігің басқа ертегілерден айырмашылығы неде?

2.     Жаңа сабақты болжау

(мульттоптама)

3.     «Идеялар себеті» топта оқушылар өз ойларын ортаға шығарып жазып отырады, өздерінің ертегі туралы білетіндерін, ертегіге байланысты пікірлерін білдіреді

ОүБ бойынша «Серпілген сауал» тәсілін қолданып, Жанерке сен Асылбектің жауабы туралы не ойлайсың?

«Альбина Бекарыстың жауабын барынша  кеңейту үшін қалай жауап беруге болады?»

4.     Топтастыру стратегиясы

«Кендебайдың бойындағы адамгершілік  қасиеттер»

5.     Сергіту сәті:

6.     Ойталқы:  «Егер сен Кендебай болсаң қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің?» Бұл жерде оқушылар өз пікікрлерін білдіре отырып, өмірмен байланыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com

/watch?v=z0mUp1m_t6k

«Идеялар себеті»

 

 

 

 

Презентация №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/Vwa5

zBMF_WUhttps://youtu.be

/Vwa5zBMF_WU

 

 

Соңы

3мин

 

 

 

4мин

7.Кері байланыс

-Менің ойымша…,

-Себебі…,

Мысалы…,

Қорыта айтқанда…,

8.     Бағалау

Қызыл-түсінбедім

Жасыл-онша түсінікті болмады

Сары-түсіндім

ПОПС әдісі

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы бағалау

 

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Тапсырмаларды оқушы деңгейіне қарай беремін

ОүБ құралдарын қолдану арқылы бағалаймын.Оқушыларға бағыт-бағдар беремін.

 

Рефлекция

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?  Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сейкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым?  Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағалау

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.06.2018
1134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі