×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

ҰБТ-ға дайындық тест кітаптарын сатып, айына 300-400 мың тенге табыс тапқысы келетін белсенді серіктестер іздейміз. Дәл қазір хабрласыңыз: 8776-125-3030
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Сабақ жоспары: «Көшпенділер туралы түсінік» 5 сынып

Автор:Жамалиева Айгуль Серикбаевна
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Берілген сабақ жоспары қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне үлгі ретінде керек болады. Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша сабақты құру барысында белсенді оқу әдіс – тәсілдерін қолдану, тапсырмаларды дайындау барысында, оқушылардың ойлау деңгейлерін ескере отырып, саралауды көрсету үшін әріптестеріме сабақ жоспарын ұсынамын. Сабақта қолданған тиімді жолдарын көрсету, тәжірибемен алмасу және тарату мақсатында.

Күні: ___________________________________

Сабақтың тақырыбы:

«Көшпенділер туралы түсінік»

Оқу мақсаттары

Т 5.1.2.1 – тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

Ж 5.4.5.1 – жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

ТБ 5.5.1.6 – үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Көшпенділер туралы түсінік» тақырыбына берілген мәліметтерін тыңдайды, сөздердің мәнін түсіне алады, түсінген сөздерді жаза алады, үстеу түрлерін анықтай жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі: берілген мәліметтері бойынша түсінген сөздерінен сөз тіркестерін құрап жаза алады, мәтіннің мазмұнын түсіне алады, сұрақтарға жауап бере алады.

Кейбір оқушылар: берілген материал мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады, мазмұнын айта алады, сипаттама бере отырып, өз ойын жеткізе алады.

Бағалау критерийі

  • Берілген материалдарды тыңдайды, сөздердің мәнін түсінеді, түсінген сөздерін жазады.

  • Берілген материал бойынша түсінген сөздерінен сөз тіркестерін құрап, жаза алады, жеке, топпен, мәтіннің мазмұнын түсінеді, сұрақ қояды

  • Берілген материал мазмұны бойынша сұрақтар қояды, мазмұнын айтады, сипаттап береді

Тілдік мақсаттар


Берілген аудиовизуалды материалды тыңдай отырып, «Көшпенділер туралы түсінік» тақырыбы қатысты сөздерді тауып, сөз тіркестерін құрай алады, материал мазмұны бойынша сұрақтар қояды, сипаттама береді

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


15 минут




«Ой қозғау»

ойыны



  • Сәлемдесу, сабаққа дайындық. (слайд 1, 2)

Балалар, сабағымыз қызықты өту үшін, мен сендерді 3 топқа бөлемін.

  • Бағалау парағын тарату.

  • Үй жұмысын тексеру (слайд 3)

  • Өткенді қайталау (слайд 4,5)


«Сәйкестерін табу» - карточкалар (үстеу түрлері)


Балалар тақтаға назар аударыңдар! 
Ойын «Сандарды ретімен орналыстыр»  (слайд 6)

2

8

1

5

7

6

9

3

10

4

11

Ө

І

К

Е

Д

Н

Л

Ш

Е

П

Р


16

14

11

13

15

12

Ы

А

Т

Р

Л

У


22

17

19

20

18

21

23

І

Т

С

І

Ү

Н

К

  • Қандай сөз шықты?

  • Кім оқиды? 

  • Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Көшпенділер туралы түсінік» сабағымыздың мақсаты, сабақта әр түрлі тәсілдер бойынша тапсырмалар орындап, ойын арқылы білімімізді толықтырамыз.  (слайд 8)

Суреттер






Карточка



«Сандарды ретімен орналыстыр» ойыны арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды


Сабақтың ортасы


20 минут





















































«Сиқырлы шаршы»

ойыны

  1. Жаңа сабақ:

Дәптермен жұмыс: (сабақтың күнін, тақырыбын, жаңа сөздерді жазу)

(слайд 7)

    1. тапсырма (слайд 9)

Сөздік:

Бабаларымыз – предки Көшпенділер – кочевники
Тұрман – седло Садақ – лук

Қылыш – сабля Сарбаз – всадник

Қолға үйретілген – одомашнены

    1. тапсырма.

Видео: «Менің Қазақстаным»

Көрініс: «Атқа міну мәдениеті»

1. Хабаршы:

Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар,

Босқа қарап тұрмаңыздар!

Бүгін бізде үлкен мереке,

Батырлар қатысады бәйгеге!


Қазақтың ұлы елінде,

Жылқыны қолға үйреткен жерінде,

Елі үшін жанын құрбан еткен,

Абылай хан отыр төрінде!


  1. 2. Абылай хан:

О, құрметті халайық!

Бір қуанып қалайық.

Батырлардың бәйгесін

Рахаттанып көрейік!


«Жылқы – ердің қанаты», -

Деп, айтады халқымыз!

Жылқы жайлы батырға,

Сөз айтуды береміз!


  1. 3. Қабанбай батыр:

Мен Қабанбай батырмын,

Өз елімнің мақтанышы, тірегімін,

Тұлпарым менің ең жақын серігім,

Қайда барсам да, мінетін көлігім.


Өз жерін танитын сезімтал жануар.

Халқым жеті қазынаның бірі деп санаған,

Оны киелі жануар деп есептеп,

Құрметтеп жоғары бағалаған.

  1. 4. Бөгембай батыр:

Мен Бөгембай дана батыр,

Алдымда тек ашық жол жатыр.

Жылқы туралы бар айтар сөзім,

Жылқы – досым, оған жетті көзім


Қажет кезде киетін киімім,

Аштық болса бұл жейтін тағамым.

Жылқы баласы өте сүйкімді,

Және жүйрік ол болып келеді.


5. Қожаберген батыр:

Қожаберген деп барша біледі,

Мықты батыр деп мені көреді.

Өмірімді, халқым, саған мен беремін,

Сені ойлап күнде мен жүремін.


Жылқы – бұл малдың патшасы,

Қамбар ата – жылқының иесі.

Еті мен сүті аса қадірлі тағам,

Жылқы үшін ең жоғары бағам!


  1. 6. Абылай хан:

Рахмет, құрметті батырлар!

Сіздер дәл тауып айттыңдар.

Енді бәйгемізді біз бастаймыз,

Кім жеңімпаз болады соны білеміз!

(Музыка, бәйге)

  1. 7. Абылай хан:

Бәйгелі тойға жиналдық,

Жеңімпазды біз білдік!

Бөгембайды құттықтаймыз!

Жүйрік атты біз сыйлаймыз!

(Қыздар би билейді)

Н.Ә.Назарбаев мақаласы «Ұлы даланың жеті қыры» (слайд 10)

3 – тапсырма

Мәтінмен жұмыс. (мәтінді жинау, оқу, аудару) (слайд 11)

Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында қолға үйретілген. Ат үстінде жүргенде ыңғайлы болуы үшін бабаларымыз алғаш рет киімді үстіңгі және астыңғы деп екіге бөлді. Осылайша кәдімгі шалбардың алғашқы нұсқасы пайда болды.

Ат үстінде жүргенде көшпенділер биік ер – тұрман мен үзіңгіні ойлап тапты. Бүгінгі етіктердің барлық түрі көшпенділер атқа мінгенде киген жұмсақ өкшелі саптама етіктің «мұрагерлері» екені белгілі. Бабаларымыз шапқан аттың үстінен садақ тартуды барынша жетілдірді. Қазақстан аумағында өмір сүрген түркі тайпалары ойлап тапқан тағы бір технологиялық жаңалық – қылыш. Бұл қару ең маңызды әрі кең таралған соғыс құралына айналды. Сарбаз бен оның мінген атын қорғауға арналған сауытты да алғаш рет біздің бабаларымыз жасаған.

4 – тапсырма

Дәптермен жұмыс.

Жақша ішіндегі сөздерді аударып жазу. (слайд 12, 13)

Жылқы тұңғыш рет еліміздің солтүстік Қазақстан «Ботай» қонысында (одомашнены) ___________________________. Ат үстінде жүргенде (кочевники) ________________ биік (седло) ___________ мен үзіңгіні ойлап тапты. (Предки) ___________________ шапқан аттың үстінен (лук) ____________ тартуды барынша жетілдірді.


5 – тапсырма.

«Сиқырлы шаршы» ішінде жаңа сөздер жасырылған. Тор көзде жасырылған сөздерді табу қажет.

Ж

К

О

Р

Н

С

А

Д

А

Қ

Р

Ө

Ы

С

Ы

А

Ғ

А

Ғ

А

А

Ш

Ғ

С

А

Р

Б

А

З

Е

Р

П

Ы

С

Ы

Ү

Р

Ы

А

Ю

Р

Е

Ы

С

Ы

Ү

Р

Ы

К

Б

А

Н

Ғ

П

Р

Е

К

У

О

А

Р

Д

Ы

С

Ы

Ү

Р

Ы

С

Б

О

І

Ш

И

М

А

Н

З

Е

А

Б

Л

В

П

К

А

Ғ

А

Л

Л

В

Е

О

Қ

Ы

Л

Ы

Ш

Қ

А

Р

Р

Л

Б

Р

И

Н

Н

Н

Р

А

К

Қ

А

У

И

Н

Н

Н

Ы

К

С

И

Р

Ы

Ы

Е

Ш

К

М

Ф

И

В

О

П

К

И

Н

Н

Ы

Т

Ұ

Р

М

А

Н

К

И

Н

З


ІІ. Бекіту:

Кері байланыс: «Сұрақ – жауап» әдісі арқылы

  1. Жылқының қолға үйретілген мекені.

  2. Ат үстінде жүргенде көшпенділер ыңғайлы болу үшін бабаларымыз не ойлап тапты?

  3. Ат үстінде жүргенде көшпенділер тағы нені ойлап тапты?

  4. Сарбаз бен оның мінген атын қорғауға арналған сауытты кімдер жасаған?

Презентация










Видео

Көрініс
































Мәтін















Карточка









Карточка
















  1. Рефлексия

Не білдім?

Не қызықты болды?

Қандай қиындықтар кездесті?

Бағалау парағы


Оқушының аты – жөні

Үй жұмысы

«Сәйкестерін табу» әдісі

Мәтінмен жұмыс

Дәптермен жұмыс

«Сиқырлы шаршы»

«Семантикалық карта»

Балл


























  1. Үй тапсырмасын беру:

  • «Жылқы» сөзіне синквейн құрастыру



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: