Сабақ жоспары: Махамбет Өтемісұлы «Мен- мен едім, мен едім!» өлеңі. 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Махамбет Өтемісұлы «Мен- мен едім, мен едім!» өлеңі. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

К ні:
ү
Тексерген:
Сыныбы: 9 « »
Ә
Мектеп:
П ні: аза дебиеті
ә қ қ ә
М алімні аты-ж ні:
ұғ ң ө
Саба
қ
атыс ан о ушылар саны:
Қ қ қ
атыспа андар:
Қ ғ
Б лім та ырыбы
ө қ
Тарихи шынды пен к ркемдік шешім
қ ө
Махамбет теміс лы
Ө ұ
Саба ты та ырыбы
қ ң қ
«Мен- мен едім, мен едім!» ле і
ө ң
Осы саба ар ылы ж зеге
қ қ ү
асатын о у ма саттары
қ қ
9.Т/Ж 1.1.1 деби шы арма а сюжеттік-композициялы талдау жасау.
ә ғ ғ қ
Саба ты ма саттары
қ ң қ
Барлы о ушылар:
қ қ
деби шы арманы т сініп о иды, талдайды.
ә ғ ү қ
К птеген о ушылар:
ө қ
а ын ле іне
қ ө ң
сюжеттік талдау жасайды.
Кейбір о ушылар:
қ
деби шы арма а сюжеттік-композициялы талдау жасайды
ә ғ ғ қ
Ба алау критерийлері
ғ
деби шы арма а сюжеттік-композициялы талдау жасайды.
Ә ғ ғ қ
Тілдік ма саттар
қ
П н лексикасы ж не терминология:
ә ә
Исатай, Нарын, Екі тарлан б рі
ө
едім. Кіреуке, байеке с лтан, туырлы , то ым т.б.
ұ қ қ
Диалог ж не жазылым шін ажетті с з тіркестер:
ә ү қ ө
Мектеп ндылы тары
құ қ
Ынтыма тасты :
қ қ
зінежа ымды атынастарды дамытуды,
ө ғ қ
ынтыма тасты да дыларын алыптастыруды ж не сындарлы
қ қ ғ қ ә
к з арасты дамытуды, зара арым- атынастар р ан кезде сыни
ө қ ө қ қ құ ғ
ойлай білуді амтиды.
қ
Осы ан дейін ме герілген
ғ ң
білім
«Махамбетті Байма амбетке айт аны» ле індегі леуметтік
ң ғ қ ө ң ә
м селелер
ә
Жоспар
Жоспарланатын
уа ыт
қ
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- рекеттер
ә
Дерекк здер
ө
Саба ты
қ ң
басы
3 минут
О ушылармен амандасу; О ушыларды
қ қ
саба а йымдастыру;
ққ ұ
О у ма саты мен ба алаукритерийін таныстыру;
қ қ ғ
О ушылар таныстырылым
қ
бойынша пікірлерін
білдіреді. М. теміс лыны
Ө ұ ң
шы армашылы ыны елеулі
ғ ғ ң
т старына то талады.
ұ қ
Сыныпты Махамбетті
ң
суреттері ар ылы топтар а
қ ғ
б лу.
ө
Таныстырылы
м
Саба ты ортасы
қ ң
5 минут
С ра - жауап
ұ қ
«Мен» с зіні ма ынасын здеріне аратып, здері жайлы
ө ң ғ ө қ ө ң
не айтар алар еді дер? Мысалы, мен- о ушымын, мен –
ң қ
аза стан азаматымын.
Қ қ
р топтан1 не 2 о ушы шы ып, здеріне т рлі д режеде
Ә қ ғ ө ү ә
ба а береді, «Мен» с зіні ма ынасына сай ойлы пікірлері
ғ ө ң ғ
ар ылы здеріне ба а береді.
қ ө ғ
С йлеу, ойлау да дылары жетіледі.
ө ғ
Кері байланыс. Бір-бірін ба алау
ғ
.
Сынып4 топ а б лінеді.
қ ө
1-тапсырма.Топты ж мыс
қ ұ
Топтар деби шы арма а
ә ғ ғ


Page 2

15 минут
15 минут
сюжеттік-композициялы талдау жасайды.
қ
I топ
“DEAL”- дісі
ә
D- Describe- баяндау, суреттеу (о ы анды, к ргенді
қ ғ ө
сипаттау, сынау, лшеу).
ө
E-Explain- т сіндіру ( былыс немесе о и а бойынша не
ү құ қ ғ
білетіндерін, т сінгендерін суреттеу).
ү
A- Anallуse-талдау (а паратты талдау, орытынды жасау,
қ қ
себептерін атау).
L-Links-байланыс ( болжамдар немесе орытынды жасау,
қ
зінде мір мен байланыстыру) .
ө ө
О ушылар
қ
“DEAL”- дісі ар ылы ле ді о ып, баяндайды,
ә қ ө ң қ
суреттейді, т сіндіреді, талдайды, мір мен
ү ө
байланыстырады.
II топСатылай кешенді талдауАвторы:Та ырыбы:Жанр
қ
т рі:Идеясы:Шума :Тарма :Буна :Буын саны: й ас
ү қ қ қ Ұ қ
т рі:
ү
О ушылар ле ге
қ ө ң
сатылай кешенді талдау жасайды.
III топ
«BEER» - дісі
ә
а азды веер пішінінде б ктеп, бірінші о ушы ле ні
Қ ғ ү қ ө ң ң
бірінші жолын жазады. Екінші о ушы,екінші б лігіне ле
қ ө ө ң
жолын жазады. Осылай жал астырып, о ушылар жазып
ғ қ
шы ады. Со ында жазыл ан ле ді топ басшысы о ып
ғ ң ғ ө ң қ
шы ады.
ғ
«BEER» -дісі ар ылы о ушылар ле шума тарын
ә қ қ ө ң қ
жазып, о ып шы ады.
қ ғ
ІV топКомпозициялы -сюжеттік талдау
қ
О и аны
қ ғ ң
басталуыО и аны байланысыО и аны дамуыО и аны
қ ғ ң қ ғ ң қ ғ ң
шары тау шегіО и аны шиеленісуіО и аны
қ қ ғ ң қ ғ ң
шешіміКомпозициялы -сюжеттік талдау
қ
ар ылы
қ
о ушылар ле ді толы ы мен талдап шы ады.
қ ө ң ғ ғ
Ба алау критерийі:
ғ
-деби шы арманы композициялы -сюжетін
Ә ғ ң қ
талдайды
Ойлау да дысыны де гейі:
ғ ң ң
олдану
Қ
Дескриптор:
-деби шы арманы жанрын аны тай алады;
Ә ғ ң қ
-деби шы арманы талдай біледі;
Ә ғ
-деби шы арманы композициялы -сюжетін
Ә ғ ң қ
т сінеді;
ү
-деби шы арманы идеясын аша біледі;
Ә ғ ң
-Жанрын жазады
2-тапсырма.
>«Венн даграммасы»
http://bilim-
all.kz/olen/
1592-Men---
men-edim-
men-edim-
Мен- мен
едім, мен едім
http://bilim-
all.kz/olen/
1608


Page 3

Мен – мен едім, мен едім! А ты с з
қ қ ө
Махамбет теміс лы мен айрат Рыс лбеков
Ө ұ Қ құ
т уелсіздікті а са ан батырлар. ле деріні састы тарын
ә ң ғ Ө ң ң ұқ қ
табады.
Ба алау критерийі:
ғ
-деби шы арманы жанрын аны тайды;
Ә ғ ң қ
-деби шы арманы састы тарын салыстырады;
Ә ғ ң ұқ қ
Композициялы -сюжетін т сінеді; ле ді салыстырады,
қ ү Ө ң
талдайды;
Ойлау да дысыны де гейі:
ғ ң ң
олдану
Қ
Дескриптор:
-арас здегі т йінді с здерді толы аны тамасын
Қ ө ү ө ң қ қ
бере алады;
О ушылар а ын ле індегі тарихи шынды пен к ркемдік
қ қ ө ң қ ө
шешімді тауып, т йінді ой айтады.
ү
Келесі топтар ба алайды.
ғ
Кері байланыс беріледі.
Саба ты со ы
қ ң ң
2 минут
Рефлексия
«Плюс-минус- ызы ты».
қ қ
Плюс - о ушылар е алдымен саба ты о тайлы шы ан
қ ң қ ң ң ққ
т сын айтады, неге олай деп шешкенін т сіндіреді;
ұ ү
Минус - одан кейін кемшін т скен жа ын к рсетіп, оны
ү ғ ө
алай жетілдіруге болатынды ы туралы сыныс білдіреді;
қ ғ ұ
ызы ты
Қ қ
– саба та зіне на ан ызы ты м селе туралы
қ ө ұ ғ қ қ ə
айтып, зіні кері байланысын жа ымды ая тайды.
ө ң ғ қ
осымша а парат
Қ қ
Саралау
Сіз осымша к мек
қ ө
к рсетуді алай
ө қ
жоспарлайсыз? Сіз абілеті
қ
жо ары
ғ
о ушылар атапсырманы
қ ғ
к рделендіруді алай
ү қ
жоспарлайсыз?
Ба алау – О ушыларды
ғ қ ң
а паратты аншалы ты
қ қ қ
ме гергенін алай тексересіз?
ң қ
П наралы байланыс-денсаулы
ә қ қ
ж не ауіпсіздік, АКТ-мен
ә қ
байланыс, ндылы тармен
құ қ
байланыс
Саралаудыберілетін
тапсырма, к тілетін н тиже,
ү ә
олдау к рсету, б лінетін
қ ө ө
уа ыт, олданылатын
қ қ
дерекк здер ар ылы ж зеге
ө қ ү
асыру а болады.
ғ
Б л б лімді о ушыларды
ұ ө қ ң
саба барысында ал ан
қ ғ
білімдерін ба алау шін
ғ ү
олданылатын діс-
қ ә
т сілдері ізді жазу шін
ә ң ү
пайдаланы ыз.
ң
Саба жоспарын ру шін сізге
қ құ ү
зге п н м алімдеріні к мегі
ө ә ұғ ң ө
керек пе?
Берілген тапсырмаларды
ң
айсыбірі о ушыларды
қ қ ң
ауіпсіздігіне немесе денсаулы ына
қ ғ


Page 4

Дифференциация саба ты
қ ң
кез келген б лімінде
ө
олданылады.
қ
ауіп т ндіре ме?
қ ө
О ушылар саба барысында
қ қ
здеріні АКТ да дыларын дамыта
ө ң ғ
ала ма?
«DEAL», «Сатылай кешенді
талдау», «BEER»,
«Композициялы -сюжеттік
қ
талдау»дістері
ә
о ушылардыкреативті
қ
жазу а дайындау шін ой
ғ ү
салу ма сатын к здейді.
қ ө
деби шы армада ы зіндіні
Ә ғ ғ ү
та дап алу м мкіндігі
ң ү
о ушыларды з
қ ң ө
абілеттеріне арай білім
қ қ
алуына жа дай жасайды.
ғ
деби шы арма зіндісін
Ә ғ ү
композициялы -сюжеттік
қ
талдау, венн
диаграммасыдістері
ә
о ушыларды
қ
креативті жазу
шін о ушылар к тілетін
ү қ ү
н тижені к рсете отырып,
ә ө
ба алау критерийлерін здері
ғ ө
растырады. Б л оларды
құ ұ ң
тапсырманы талап а сай
қ
орындауына к мектеседі.
ө
О ушы зіне не ажет екенін
қ ө қ
т сінеді.
ү
О ушылар саба барысында
қ қ
имыл- оз алысыны д рыс болуы
қ қ ғ ң ұ
ада аланады. О ушыларды
қ ғ қ ң
сынып б лмесінде отырып алмай,
ө қ
рекет стінде болуы ескеріледі.
ә ү
Осы саба барысында т мендегідей
қ ө
ндылы тары дамытылады:
құ қ
лтты ж не адами ндылы тар а
Ұ қ ә құ қ ғ
деген рмет;
құ
Жоспар а андай згеріс
ғ қ ө
е гізілді?
ң
Т рлі діс-т сілдермен ба алау т рлерін жа артып отыру.
ү ә ә ғ ү ң
Жа артыл ан білім мазм ны ба дарламасына с йене отырып, жоспар
ң ғ ұ ғ ү
жаса таймын
қ


Page 5

орытынды ба а:
Қ ғ
Е жа сы ткен екі н рсе (о ыту мен о у а атысты)
ң қ ө ә қ қ ғ қ
1.
2.
андай екі н рсе немесе тапсырма саба ты б дан да жа сы туіне ы палын тигізер
Қ ә қ ң ұ қ ө қ
еді(о ыту мен о у а)
қ қ ғ
1.
2.
Осы саба ты барысында мен сынып туралы немесе жекелеген о ушылар ж нінде
қ ң қ ө
жетістіктері/ иыншылы тары туралы нені аны тадым, келесі саба та ыма ажет болуы
қ қ қ қ ғ қ
м мкін андай а парат білдім?
ү қ қ
1.


Page 6

Тексерілді:________________________ДОІЖО Гульджикова А.Ж
К ні:27.11.2019ж П ні: аза тілі Сыныбы: 8 «Б»
ү ә Қ қ
2-то сан бойынша жиынты ба алау а арнал ан тапсырмалар
қ қ ғ ғ ғ
Б лім «К сіп пен е бек. Болаша маманды тары.
ө ә ң қ қ
Лексика»
О ума саты
қ қ
8.1.5.1 перифраз т рінде берілген с ра тар ар ылы
ү ұ қ қ
м тіннен ажетті а паратты таба білу, к терілген
ә қ қ ө
м селе бойынша ой т жырымдау
ә ұ
Ба алаукритерийі
ғ
Білімалушы
•С ра тар а м тін а параты бойынша жауап
ұ қ ғ ә қ
береді
•К терілген м селе бойынша ой орытады
ө ә қ
Ойлауда дыларыны де гейі
ғ ң ң
Жо ары ойлау да дылары
ғ ғ
Орындаууа ыты
қ
15-20 минут
Тапсырма
1. М тіндім иятты да ызж не
ә ұқ ң ң ә
с ра тар а жауап бері із.
ұ қ ғ ң
С ра та
ұ қ
р:
1)Неге т лектер ажетті к сіп т рлерінен хабарсыз?
ү қ ә ү
2)Б л проблема алайшешімінтаппа ?
ұ қ қ
3)Салтанатнеліктенбосж р?
ү
4)Неге ЖОО-нынбітіргенжастарды ж мысжасау аниетіжо ?
ң ұ ғ қ
Мектепт лектерінемаманды та даудаба ыт-ба дарберетінн с аулы аза стандажо .
ү қ ң ғ ғ ұ қ қҚ қ қ
Солсебептенжастарб гінде андаймаманды ты с раныс аиеекеніненбейхабар.
ү қ қ ң ұ қ
Оларжылсайын аймаманды ты ажетсіздептаныл анын, жойылыпкеткенін,
қ қ ңқ ғ
заманталабынасай андайжа амаманды тарды пайдаболыпжат анынбілмейдідеугеболады.
қ ң қ ң қ
Ендіб лм селешешіледі. Алда ыбесжылдас раныс аиеболатынжа а 100
ұ ә ғ ұ қ ң
маманды жайлыэнциклопедияжары к реді.
қ қ ө
Салтанатбіржылданберімаманды ыбойыншаж мыстабаалмайж р.
ғ ұ ү
Олжо арыо уорнынбиологияп ніні м алімімаманды ыбойыншат мамда ан.
ғ қ ә ң ұғ ғ ә ғ
– зімта дадым. Маманды ымдыжа сык ремін. Біра болаша тас раныс аиеболама, жо па,
Ө ң ғ қ ө қ қ ұ қ қ
оныойламаппын. Ауылмектебінбітіргендіктеншы ар, к пмаманды т рлерібарынбілмеппін.
ғ ө қ ү
О удыбітіргенкездемаманды ымасайтезж мыстабамындепойла анмын. Біра , міне, біржылболды,
қ ғ ұ ғ қ
ліж мыссызбын. Т йіндемемдіар алап аншажергебардым. Мектептердеб лп нбойыншаорынтолы ,
ә ұ ү қ қ ұ ә қ
са атжо депшы арыпсалады. Ендібас асаладанж мысіздестірудіойлапотырмын, – дейдіСалтанат.
ғ қ ғ қ ұ
аза стандажо арыо уорындарындата даук п.
Қ қ ғ қ ң ө
Алайдажаст лектерді к пшілігітегіно удепжаны алайтынмаманды бойыншао у ат спейді.
ү ң ө қ қ қ қ ғ ү
ала анмаманды ынме гермегенсо , олындадипломыбол анымен, ж мысістеуге л ыболмайды.
Қ ғ ғ ң ң қ ғ ұ құ қ
« рпа та дыры – білім» оз алысыны жетекшісіЕрсайынны есебінше, мектепбітірушілерді 20-30
Ұ қ ғ қ ғ ң ң ң
пайызы анамаманды тыд рыста дайды.
ғ қ ұ ң
Та ыбір лкенпроблема: олынадипломал андарды 90 пайызы змаманды ынасайж мыстабаалмайды.
ғ ү қ ғ ң ө ғ ұ
– аза стандамаманды тар аталдаужасалмайды. Алт лектертекгрант аиеболудыойлайды.
Қ қ қ ғ ү қ
Олмаманды ас ранысбарма, бітіргенсо ж мыстабааладыма, оныойламайды.
ққ ұ ң ұ
Мектептердек сіптікба дарберужа ы арастырылма анды тан,о ушыларды олындамаманды тартуралыа
ә ғ ғ қ ғ қ қ ңқ қ қ
паратжо , т кхабарсыз.
қ ү
Арнайызерттеуж ргізбедік, біра жылдажо арыбілімал анжастарды 10-20
ү қ ғ ғ ң
пайызы ана змаманды ыменж мыс ат ратынышынды . ал аныа шатабу шін рылыс а,
ғ ө ғ ұ қ ұ қ Қ ғ қ ү құ қ
к зеткеорналасады, – дейдіЕрсайын.
ү
2.Ерсайынны пікірінше, о у бітірген жастарды к п б лігіні з маманды ы бойынша е бек
ң қ ң ө ө ң ө ғ ң
етпеуіні себебі неде? Т рт с йлеммен
ң ө ө ө
з ойы ызды
ң
т жырым
ұ
да ыз
ң
.
1)Мені ойымша...
ң
2)Себебі...
3)О ан д лелім...
ғ ә
4)орытындылай келе...
Қ
Ба алаукритерийі
ғ
№ Дескриптор Балл


Page 7

Білімалушы
С ра тар а м тін
ұ қ ғ ә
а параты бойынша жауап
қ
береді
1 С ра тар а жауап береді:
ұ қ ғ
1-с ра ;
ұ қ
2-с ра ;
ұ қ
3-с ра ;
ұ қ
4-с ра ;
ұ қ
1
1
1
1
К терілген м селе
ө ә
бойынша ой орытады
қ
2 С ра а атысты з пікірін білдіреді;
ұ ққ қ ө
Пікіріні себебін т сіндіреді;
ң ү
Д лел келтіреді;
ә
Ой орытады.
қ
1
1
1
1
Барлы ы
ғ
8
№ 4.Б лім « арыштыигеружетістіктері»
ө Ғ


Page 8

О ума саты
қ қ
8.2.3.1 Ма ала,
қ
презентация рылымыменресімделуіар ылыжанрлы ерекш
құ қ қ
еліктерінажырату
8.3.5.1
О ылымж неты далымматериалдарыбойыншам тінні баян
қ ә ң ә ң
даужелісінса тап,
қ
рб лігіненалын ана параттарданжина ым тін (аннотация,
ә ө ғ қ қ ә
тезис) жазу
Ба алаукритерийі
ғ
Ойлауда дыларыны
ғ
де гейі
ң ң
Орындаууа ыты
қ
Білімалушы
М тінні ресімделуіар ылыоны жанрлы ерекшелігі
ә ң қ ң қ
нажыратады
М тінні баяндаужелісінса тап,
ә ң қ
рб лігіненалын ана параттарданжина ым тін
ә ө ғ қ қ ә
(аннотация, тезис) жазады
олдану
Қ
15-20 минут
Тапсырма
М тіндім иято ы ыз.
ә ұқ қ ң
арыштыигерген
Ғ
ел
арыш – алашты да аяулы арманы еді…
Ғ ң
Себебі арыш к гінде сам ау, шексіздік лемімен ауышу д ниеж зі елдеріні
ғ ө ғ ә қ ү ү ң
р айсысыны -а асыл арманы саналатын. Соларды атарында ежелден р ту ан аза та
ә қ ң қ ң қ ө ғ қ қ
арыш а лшына ол созды. Армандады… Ел Т уелсіздігіні арса ында сол арманына
ғ қ құ қ ә ң қ ң
жетті де. 1991 жылды 2 азанында т ыш аза арыш а шты! Айта сал ан а ана
ң қ ұңғ қ қ ғ қ ұ ғ ғ ғ
сондай же іл с з. арыш а шу же іл болып па еді?! Же іл болса, Юрий Гагаринні зі
ң ө Ғ қ ұ ң ң ң ө
неге 2500 скери здік ш ышты арасынан іріктеліп, та далып алынды?
ә ү ұ қ ң ң
Т ыш аза арышкері суы тартылып, т зды бораны деп т р ан Арал те ізіні
ұңғ қ қ ғ ұ ү ұ ғ ң ң
аума ын сегіз к н бойы арыштан суретке т сірді. Сурет бол анда андай! М скеу ол т ста
ғ ү ғ ү ғ қ ә ұ
«Наны к п аза стан а» ел аума ынан т сірілген к лемі 18х18см болатын арышты
ө Қ қ ғ ғ ү ө ғ қ
суретті бір данасын мемлекеттік ба амен 30 мы сом а сат ан! (Ол кездегі ке есті 97
ң ғ ң ғ қ ң ң
тиыны 1 А Ш долларыекен.).
Қ
арышты т жірибе жасау а бейім аза алымдарыны кейінгі т жірибелерін
Ғ қ ә ғ қ қ ғ ң ә
Тал ат М сабаев за мерзімді арышта ткізген ш сапарында (1994, 1998, 2001 жылдар)
ғ ұ ұ қ ғ ө ү
ойда ыдай ж зеге асырды. Зерттеуші- арышкер к дімгі бидай д ніні клеткасына осы
ғ ү ғ ә ә ң


Page 9

тектес рі т ымдас да ылды ДНК-сын салып, генетикалы трансплантация жасады.
ә ұқ қ ң қ
Салма сызды жа дайында «буыны» боса ан б где да ыл а осылайша экспансиялы
қ қ ғ ғ ө қ ғ қ
рекет ету ар ылы бірегей т жірибежасалынды.
ә қ ә
Т уелсіз аза станны арыш саласына атысты тарихыны жа а пара ы 2006
ә Қ қ ң ғ қ ң ң ғ
жылды 18 маусымы к ні ашылды.
ң ү
Осы к ні «Бай о ыр» арышайла ынан аза станды т ыш «
ү қ ң ғ ғ қ қ қ ұңғ
KazSat»
Жерсерігі шырылды. Аса ма ызды тарихи салтанат а аза стан Президенті Н рс лтан
ұ ң қ Қ қ ұ ұ
Назарбаев пен Ресей Президенті Владимир Путин атысты.
қ
арашаайында «
Қ
KazSat» жербетінежиілетіп телехабарлар таратып, жедел интернет-
коммуникациялы ызмет лгілерін к рсете бастады. 2007 жылды ая ында да
қ қ ү ө ң ғ
аза станды Жер серігіне жоспарлан ан ж мысты 70 пайызы ж ктеліп, а аусыз рі
қ қ қ ғ ұ ң ү қ ә
алыпты ж мыс істеп т рды.
қ ұ ұ


Page 10

Тал атМ сабаевты ам орлы ымен А Ш
ғ ұ ңқ қ ғ Қ
азаматыДеннисТитоны халы аралы арышкешеніндеболып айтуымен арышсаласында ы
ң қ қғ қ ғ ғ
туризм д уіріні бастал анын да к пшілігімізбілеміз.
ә ң ғ ө
Тал атМ сабаевты ашы космостабол ануа ытмерзіміні за ты ынас йкесГиннесті рекорд
ғ ұ ң қ ғ қ ңұ қ ғ ә ң
таркітабынакіргеніше… М ны б рі де аза арышытарихыны жар ынбеттеріненалынды!
ұ ң ә қ қғ ң қ
К нікеше ана арыштаболып айт анта ыбір а арманымыз – АйдынАйымбетов.
ү ғ ғ қ қ ғ қ һ
Ол азір лтты арышагенттігіндек сібінесайлайы ты ызметінабыройменат аруда.
қ Ұ қғ ә қ қ қ
АйдынАйымбетов – Президент Н рс лтанНазарбаевты бастамасыменд ниегекелген 1991
ұ ұ ң ү
жыл ы « аза стан- арыш» жобасыны б гінгіза дыжал астырушысы.
ғ Қ қ Ғ ң ү ң ғ
1.Кестенітолтыры ыз.
ң
М тінні жанры андай?
ә ң қ
М тін алайр сімделген?
ә қ ә
М тінні рылымы андай?
ә ңқұ қ
Бас а андайжанрлы ерекшеліктербай алады?
қ қ қ қ
2.М тіндерді мазм нжелісінса тап,
ә ң ұ қ
рб лігіненалын ана параттарданжина ым тінжазы ыз.
ә ө ғ қ қ ә ң
Ба алаукритерийі
ғ

тапсыр
ма
Дескриптор Балл
Білімалушы
М тінні ресімделуіар ылыоны
ә ң қ ң
жанрлы ерекшелігінажыратады
қ
1 м тіннні
ә ң
жанрын
аны тайды;
қ
1
ресімделуінк рсетеді;
ө
1
рылымын
құ
аны тайды;
қ
1
жанрлы
қ
ерекшелігін
аны тайды;
қ
1
М тінні баяндаужелісінса тап,
ә ң қ
р
ә
б лігінен
ө
алын ана параттарданжина ым
ғ қ қ ә
тін (аннотация, тезис)жазады
2
мазм нынса тайды;
ұ қ
1
а параттарды
қ
р
ә
б лігіненалады;
ө
1
м тінді
ә
ы шамдап
қ
айтажазады.
қ
1
Барлы ы
ғ
7


Page 11


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
29.01.2021
2612
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі