Сабақ жоспары: Мәтіннің идеясы мен тақырыбы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Мәтіннің идеясы мен тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Мәтіннің идеясы мен тақырыбы деген материал күнделікті қазақ тілі сабағына арналған.Бұл жоспар 6 сыныптарға арналғандықтан осындағы материалдар оқулықтан алынған. Қысқа мерзімді жоспарға лайықталып, қарапайым түрде ықшамдалып жазылған.Мектептегі күнделікті сабақтарға пайдалануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Күні:

Мектеп: №17 мұғалім:

Сыныбы: 6АӘ

Қатысқандар:

Сабақ тақырыбы

Мәтіннің тақырыбы мен идеясы

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

Оқушылардың жазбаша тілін дамыту, Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.Ойлау шеберлігін  сөйлеу мәденеиетін арттыру.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: мәтінді жаза алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндердің мазмұнын сақтап жаза алады.Кейбір оқушылар орындай алады:стильдік, тілдік нормадан қате жібермейді

Күтілетін нәтиже

Оқушылар жазба тілдік дамыту

Сабақ түрі

Аралас сабақ

Құндылықтарды дарыту

Мәтін мазмұны бойынша оқушыларды ұлттық құндылықтарды құрметтеуге баулу,оларды насихаттау жұмыстарына тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

Жоспар

Уақыт

Жоспар бойынша орындалатын іс әрекет

дереккөз

Сабақ басы

Ұйымдастыру


Сабақ ортасы

Жаңа сабақтың мақсатын ашу үшін проблемалық сұрақтар қоя отырып Миға шабуыл жасаустратегиясын пайдалану. Мұғалім мен оқушы арасында диалог құрылады. Сұрақ қоя отырып сабақтың мақсатын ашу.

  1. Байланысу, бірігу деген қандай мағына береді? Сөйлемнің бір- бірімен жүйелі, байланыса жазылуы не?

Жаңа тақырып

Мәтіндер сөйлеу тіліне қарай ауызша және жазбаша болып келеді.

Айтылған не жазылған ойдың не туралы екенінен хабар беретін мәтіннің ең басты бөлігі тақырып деп аталады.Тақырыпты анықтау үшін «Мәтінде не туралы айтылған?» деген сұраққа жауап іздеу керек.

Мәтіннің авторы тыңдаушыға өз пікірін,, көргені, білгені, оқығаны, естігені жөнінде айтқанда оың өз мақсаты болады, оны идея деп атаймыз.Идеяны анықтау үшін «бұл мәтінде автор не айтқысы келді?» деген сұрақ қою керек.

Оқулықпен жұмыс

Ауызша және жазбаша мәтінде; ортақ белгілері мен ерекшеліктері атты таблицамен таныстыру

1-тапсырмадағы Венн диагреммасын орындату.

Онда ауызша және жазбаша тілдің ортақ беліглері мен ерекшеліктерін ВЕНН диаграммасы түрінде көрсетіңдер.

Венн диаграммасы

Ауызша тілдің ортақ жазбаша тілдің

Ерекшеліктері белгілер ерекшеліктері


Cабақтың соңы

Үйге тапсырма беру.Бағалау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
3409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі