Пәні |
Қазақ тілі |
|
Оқулық |
Қазақ тілі Балапан Алматы баспасы 2017 ж. |
|
Сабақ тақырыбы |
Менің демалыс күнім. |
|
Күні: |
Сәуірдің жиырма сегізі |
|
Оқу мақсаты (қысқаша) 22.1.1.1 - сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау 2.4.1.1 - тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолданып, постер/мәтін құрастыру |
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Мәтінді тыңдайд, оқиды, қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталайды.
Оқушылардың басым бөлігі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және сипаттайды
Кейбір оқушылар:. таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндайды |
|
Мұғалімнің аты жөні |
Жельменева Г.К |
|
Іс-әрекет реті |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Оқушыныңәрекеті (Действие учеников) |
Бағалау (Оценка) |
Ресурстар (Ресурсы) |
|
Мағынаны таны Изучи |
напишите в словарный тетрадь новые слова Слушай новые слова, напиши, читай, говори правильно: Демалыс-выходной Маймыл-обезьяна Бұғы-олень Қолтырауын-крокодил Керік-жираф Піл-слон Арыстан-лев |
НОВЫЕ СЛОВА ОТПРАВЛЯЕМ ГОЛОСОВЫМ (АУДИО) СООБЩЕНИЕМ УЧИТЕЛЮ НА ВАТСАП В ЛИЧКУ! |
|
Оқулық Учебник слайд |
|
Тыңдалым. Оқылым «Мәнерлеп оқу әдісі » |
Мәтінді тыңда. Мәтінді түсініп оқы. (Прослушай текст. Прочитай внимательно текст)
Ертең –жексенбі. Мен отбасымен аквапаркке барамын. Онда суда шомыламын. Саша досымен хайуанаттар бағына барады. Хайуанаттар бағында маймыл, бұғы, қолтырауын, керік, піл, арыстан бар. |
|
|
|
|
Айтылым. |
2 – тапсырмаСуреттің орнына қажетті сөзді қойып айт. Вместо картинок вставь слова и расскажи. Мен Мен Мен Қажетті сөздер//Нужные слова Анаммен, әкеммен, әжеммен. |
ЗАДАНИЯ ОТПРАВЛЯЕТЕ ГОЛОСОВЫМ (АУДИО) СООБЩЕНИЕМ УЧИТЕЛЮ НА ВАТСАП В ЛИЧКУ Үлгі//Образец Мен анаммен аквапаркке барамын. |
|
|
|
Сергіту сәті// Физминутка |
«Сәлем,Сәлем, Сәлем» әніне сергіту сәтін жасайды. https://www.youtube.com/watch?v=uZkQ8TAHIQo |
|
|
Видео |
|
Жазылым. Письменное |
Д....йсенб..., ерте..., ж...ма, к....рік, демал...с, бұ...ы, сенб...., апт..., хай....ан....ттар ба....ы.
Қажетті әріптер// нужные буквы ү, і, ң, ұ, е,ы, ғ, а, у,а, ғ
|
|
|
|
|
Кері байланыс// Рефлексия (Көңіл күй ағашы) |
Берілген түсті таңдап мұғалімге жаңа тақырып бойынша кері байланыс жібер.Отправляем учителю обратную связь по новой теме, выбирая нужный цвет.
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: "Менің демалыс күнім" 2 сынып
Сабақ жоспары: "Менің демалыс күнім" 2 сынып
Пәні |
Қазақ тілі |
|
Оқулық |
Қазақ тілі Балапан Алматы баспасы 2017 ж. |
|
Сабақ тақырыбы |
Менің демалыс күнім. |
|
Күні: |
Сәуірдің жиырма сегізі |
|
Оқу мақсаты (қысқаша) 22.1.1.1 - сұрау және түрлі көңіл күйді білдіру мақсатындабаяу және анық айтылған сөзді түсіну және интонациясы бойынша тиісінше іс-әрекет жасау 2.4.1.1 - тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттерді қолданып, постер/мәтін құрастыру |
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:Мәтінді тыңдайд, оқиды, қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталайды.
Оқушылардың басым бөлігі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды және сипаттайды
Кейбір оқушылар:. таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндайды |
|
Мұғалімнің аты жөні |
Жельменева Г.К |
|
Іс-әрекет реті |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Оқушыныңәрекеті (Действие учеников) |
Бағалау (Оценка) |
Ресурстар (Ресурсы) |
|
Мағынаны таны Изучи |
напишите в словарный тетрадь новые слова Слушай новые слова, напиши, читай, говори правильно: Демалыс-выходной Маймыл-обезьяна Бұғы-олень Қолтырауын-крокодил Керік-жираф Піл-слон Арыстан-лев |
НОВЫЕ СЛОВА ОТПРАВЛЯЕМ ГОЛОСОВЫМ (АУДИО) СООБЩЕНИЕМ УЧИТЕЛЮ НА ВАТСАП В ЛИЧКУ! |
|
Оқулық Учебник слайд |
|
Тыңдалым. Оқылым «Мәнерлеп оқу әдісі » |
Мәтінді тыңда. Мәтінді түсініп оқы. (Прослушай текст. Прочитай внимательно текст)
Ертең –жексенбі. Мен отбасымен аквапаркке барамын. Онда суда шомыламын. Саша досымен хайуанаттар бағына барады. Хайуанаттар бағында маймыл, бұғы, қолтырауын, керік, піл, арыстан бар. |
|
|
|
|
Айтылым. |
2 – тапсырмаСуреттің орнына қажетті сөзді қойып айт. Вместо картинок вставь слова и расскажи. Мен Мен Мен Қажетті сөздер//Нужные слова Анаммен, әкеммен, әжеммен. |
ЗАДАНИЯ ОТПРАВЛЯЕТЕ ГОЛОСОВЫМ (АУДИО) СООБЩЕНИЕМ УЧИТЕЛЮ НА ВАТСАП В ЛИЧКУ Үлгі//Образец Мен анаммен аквапаркке барамын. |
|
|
|
Сергіту сәті// Физминутка |
«Сәлем,Сәлем, Сәлем» әніне сергіту сәтін жасайды. https://www.youtube.com/watch?v=uZkQ8TAHIQo |
|
|
Видео |
|
Жазылым. Письменное |
Д....йсенб..., ерте..., ж...ма, к....рік, демал...с, бұ...ы, сенб...., апт..., хай....ан....ттар ба....ы.
Қажетті әріптер// нужные буквы ү, і, ң, ұ, е,ы, ғ, а, у,а, ғ
|
|
|
|
|
Кері байланыс// Рефлексия (Көңіл күй ағашы) |
Берілген түсті таңдап мұғалімге жаңа тақырып бойынша кері байланыс жібер.Отправляем учителю обратную связь по новой теме, выбирая нужный цвет.
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















