Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Топқа бөлу
«Қоржындағы асықтар»
әдісі
Үй тапсырмасын
сұрау
«Бәйге»
әдісі
Сұрақтар:
1.Шығармада әңгімеші бала мен
Тортайдың достығы қалай сипатталған?
2.Тортайдың арманы
қандай?
3.Тортайдың автордың үйіне
келу себебі неде?
4.Тортай неліктен кітапты пір
тұтты?
5.Тортай неге арманына жете
алмады?
6.Әңгіменің соңында лирикалық
кейіпкер қандай шындық айтады?
Дескриптор:
- сұрақтарға толық жауап
береді;
- өз ойын еркін
айтады;
- қате жауап берілген
сұрақтардың жауабын түзетеді.
«Болжау»
әдісі
Бейнематериал көрсету арқылы
сабақ тақырыбын болжау
1-тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Дәлел мен пікір»
әдісі
Оқушыларға тапсырмалар
таратылып беріледі.
Оқиға
|
Неліктен?
|
Егер де
|
Тортай Салықсалғанның ұшар
басындағы тасқорымның үңгі-ріне кіріп, от жағып отыр
екен
|
|
|
-Жоқ, менің маңдайыма тек көк
өгіз жазылған,-деді Тортай
|
|
|
Ораш сұлап жатқан орнынан белі
кеткендей тұра алмай қалды
|
|
|
Дескриптор:
- шығарма
мазмұны бойынша дәлел келтіреді;
- шығарма
идеясының өзектілігін түсініп, пікірлерін
білдіреді;
- жұптық
жұмыс жасайды
2-тапсырма. Топтық жұмыс
«Ою кестесі»
әдісі
І топ.
Арман
ІІ топ. Бос
уақыт
ІІІ топ.
Қоғам
Дескриптор:
- әлеуметтік-қоғамдық мәселені
түсінеді;
- екі түрлі кезеңнің балаларын
салыстыра суреттейді;
- дәлелдер келтіре отырып
жеткізеді
- топтық жұмыс
жасайды.
Саралау
тапсырмасы
«Теру диктанты»
әдісі
«Tarsia»
әдісі
Дескриптор:
- тақырыпты
түсінеді;
- тақырыпқа қатысты сөздерді
табады.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Еркін микрофон»
әдісі
«Сәбидің бәрі бақытты болуы
үшін жаралған» тақырыбында
өз пікірін
білдіреді.
Қажетті
фразалар:
Дескриптор:
-шығарма идеясы аясында өз
пікірін білдіреді
- шығармада көтерілген
мәселелерді бүгінгі күнмен салыстырады;
- ұсынылған фразаларды орынды
қолданады
Бекіту
тапсырмалары
«Шындық, жалған»
әдісі
Ұсынылған
ақпараттар:
1.Түнде түсімде көк өгізім
арғымақ болып, жер тарпып кісінеп тұр. О несі екен?-деді Тортай
/шындық/;
2.Ораш ортамыздағы білгішіміз,
аузымызды ашып тыңдар абызымыз сықылды
/жалған/;
3.Тортай ертегісін «Баяғыда
бір жетім бала болыпты...» деп бастады
/шындық/;
4. Тортай мінер ақ боз ат
Ораштың тақымында кеткендей еді /шындық/;
5. -Әке-шешең іздеп жүрер,
үйіңе қайт, қорықсаң, мен шығарып салайын,-деп Ораш Тортайға
қамқорлық танытты /жалған/;
6. Колхоздың сиыры күніне үш
рет сауылады. Ал әр сауынның арасында шөп шауып, оны маялайтын.
Шаршау дегенді білмейтін қыз-келіншектер бейбіт күнде сызылта ән
салатын.
Шығармада соғыс кезіндегі
ауыл жағдайы суреттеледі /жалған/.
Дескриптор:
- шығарма идеясын
біледі;
- шығармада көтерілген
мәселелерді түсінеді;
- ұсынылған ақпараттардың шындық не жалған екендігін
ажыратады
Кері
байланыс
Padlet.com онлайн
тақтасы/
«ҚҚҚ»
әдісі
Тортайға
хат жазу
Оқушылар сабаққа қатысы
бойынша бағаланады.
|