Материалдар / Сабақ жоспары :О. Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Сабақ жоспары :О. Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
О. Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім:

Мен - балаң, жарық күнде сәуле қуған

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

19.02.2024ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

О. Бөкейдің «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Шығарманың идеясын біледі, шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

3 минут








Үй тапсырмасын сұрау

5 минут










3 минут



Сабақтың ортасы





7 минут















7 минут













3 минут






5 минут


















Сабақты бекіту

5 мин





























Кері байланыс

3 минут








Үй тапсырмасын беру

2 минут


Бағалау,

Қорытындылау

2 минут

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Топқа бөлу

«Қоржындағы асықтар» әдісі

Үй тапсырмасын сұрау

«Бәйге» әдісі

Сұрақтар:

1.Шығармада әңгімеші бала мен Тортайдың достығы қалай сипатталған?

2.Тортайдың арманы қандай?

3.Тортайдың автордың үйіне келу себебі неде?

4.Тортай неліктен кітапты пір тұтты?

5.Тортай неге арманына жете алмады?

6.Әңгіменің соңында лирикалық кейіпкер қандай шындық айтады?

Дескриптор:

- сұрақтарға толық жауап береді;

- өз ойын еркін айтады;

- қате жауап берілген сұрақтардың жауабын түзетеді.

«Болжау» әдісі

Бейнематериал көрсету арқылы сабақ тақырыбын болжау


1-тапсырма. Жұптық жұмыс

«Дәлел мен пікір» әдісі

Оқушыларға тапсырмалар таратылып беріледі.

Оқиға

Неліктен?

Егер де

Тортай Салықсалғанның ұшар басындағы тасқорымның үңгі-ріне кіріп, от жағып отыр екен



-Жоқ, менің маңдайыма тек көк өгіз жазылған,-деді Тортай



Ораш сұлап жатқан орнынан белі кеткендей тұра алмай қалды




Дескриптор:

- шығарма мазмұны бойынша дәлел келтіреді;

- шығарма идеясының өзектілігін түсініп, пікірлерін білдіреді;

- жұптық жұмыс жасайды


2-тапсырма. Топтық жұмыс

«Ою кестесі» әдісі

І топ. Арман

ІІ топ. Бос уақыт

ІІІ топ. Қоғам

Дескриптор:

- әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді;

- екі түрлі кезеңнің балаларын салыстыра суреттейді;

- дәлелдер келтіре отырып жеткізеді

- топтық жұмыс жасайды.


Саралау тапсырмасы

«Теру диктанты» әдісі

«Tarsia» әдісі

Дескриптор:

- тақырыпты түсінеді;

- тақырыпқа қатысты сөздерді табады.


3-тапсырма. Жеке жұмыс

«Еркін микрофон» әдісі

«Сәбидің бәрі бақытты болуы үшін жаралған» тақырыбында

өз пікірін білдіреді.

Қажетті фразалар:

  • Жетім көрсең, жебей жүр;

  • Ананың көңілі - балада, баланың көңілі – далада;

  • Жетімін жылатпаған халық едік...

Дескриптор:

-шығарма идеясы аясында өз пікірін білдіреді

- шығармада көтерілген мәселелерді бүгінгі күнмен салыстырады;

- ұсынылған фразаларды орынды қолданады


Бекіту тапсырмалары

«Шындық, жалған» әдісі

Ұсынылған ақпараттар:

1.Түнде түсімде көк өгізім арғымақ болып, жер тарпып кісінеп тұр. О несі екен?-деді Тортай /шындық/;

2.Ораш ортамыздағы білгішіміз, аузымызды ашып тыңдар абызымыз сықылды /жалған/;

3.Тортай ертегісін «Баяғыда бір жетім бала болыпты...» деп бастады /шындық/;

4. Тортай мінер ақ боз ат Ораштың тақымында кеткендей еді /шындық/;

5. -Әке-шешең іздеп жүрер, үйіңе қайт, қорықсаң, мен шығарып салайын,-деп Ораш Тортайға қамқорлық танытты /жалған/;

6. Колхоздың сиыры күніне үш рет сауылады. Ал әр сауынның арасында шөп шауып, оны маялайтын. Шаршау дегенді білмейтін қыз-келіншектер бейбіт күнде сызылта ән салатын.

Шығармада соғыс кезіндегі ауыл жағдайы суреттеледі /жалған/.

Дескриптор:

- шығарма идеясын біледі;

- шығармада көтерілген мәселелерді түсінеді;

- ұсынылған ақпараттардың шындық не жалған екендігін ажыратады


Кері байланыс

Padlet.com онлайн тақтасы/

«ҚҚҚ» әдісі








Тортайға хат жазу





Оқушылар сабаққа қатысы бойынша бағаланады.



Амандасу









Сұрақтарға жауап береді










Жаңа тақырыпты болжайды






Жұптық жұмыс орындайды














Топтық жұмыс орындайды









Жеке тапсырма орындайды /егер топтық жұмысқа қатыспайтын оқушы болса/



Пікір білдіреді

















Ұсынылған ақпараттар-дың шындық не жалған екендігін ажыратады























Кері байланыс ұсынады









Үй тапсырмасын жазып алады




Жинаған асықтарын тиісті балы жазылған киіз үйге салады












«Асық жинау» әдісі

















«Асық жинау» әдісі











«Асық жинау» әдісі








«Асық жинау» әдісі





«Асық жинау» әдісі














«Асық жинау» әдісі














https://youtu.be/rdty1Dp5L1c?si=IRJmXgS6-A_XX9hG



А4 параққа шығарылған үлестірме материалдар


































































https://padlet.com/kuzahmetovaasel313/padlet-g0n8gxmgqcor4e8s






Жариялаған:
Ильясова Х
01 Ақпан 2025
225
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі