Материалдар / Сабақ жоспары Пирамида тақырыбына
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Пирамида тақырыбына

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал математика пәнінен мұғалімдерге қажет дүние
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2021
1380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпжақтар


Колледж: Кентау көпсалалы колледжі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Молдабекова Райхан Ержановна

Сынып: І - курс

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Пирамида

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Пирамиданың қасиеттерін біу және бейнелей алу;    

Пирамиданың жазбаларын жасай алу;    

Пирамиданың элементтеріне байланысты берілген есептерді шығара алу;

Сабақ мақсаттары

- Пирамиданың қасиеттерін біледі және бейнелей алады;    

-    Пирамиданың жазбаларын жасай алады;  

-    Пирамиданың элементтеріне байланысты берілген есептерді шығара алады; (PISA есебін шығару)

Бағалау критерийлері

  • - Пирамида ұғымымен жіне оның қасиеттерімен таныстыру;

  • - Пирамиданың қасиеттерін пайдалана отырып, пирамидаға байланысты есептерді шығара білуге үйрету.

Тілдік мақсаттар

Пирамида ұғымын, элементтерін және оларды табу жолдарын түсіндіре алады;

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Үшбұрыш

  • Көпбұрыштар

  • Перпендикуляр

  • Көлбеу

  • Диагональ

  • Биіктік

  • Апофема

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Пирамиданың макетін қолдан жасау үшін ...

Пирамида туралы ...

Құндылықтарды дарыту

Бірлесіп жұмыс жасауға, өзара пікір алысуға, шапшаңдыққа, жауапкершілікке, сызбаларды ұқыпты орындауға, мәдениетті, әрі көркем сөйлеуге уақыттарын тиімді жоспарлай білуге баулу.

Пәнаралық байланыстар

Сызу, тарих

Бастапқы білім

Үшбұрыш және оның түрлерін, перпендикуляр, биіктік ұғымын, периметрді табуды, аудан есептеуді, Пифагор теоремасын қолдануды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)


Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа

дайындау, оқу құралдарын алу. Сабақтың мақсатын жетістік критерийлерін жәриялау

«Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру




Сұрақтар, есептер

Слайд 1

Сабақтың ортасы

7 минут



































5 минут











15 минут














Жаңа сабақты түсіндіру

Пирамида-деп бір жағы кез келген көпбұрыш, ал қалған n жағы төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын көпжақты атайды .

Пирамиданың төбесін табанының төбелерімен қосатын кесінділер пирамиданың бүйір қырлары деп аталады.

Пирамиданың беті табаны мен бүйір жақтарынан тұрады. Әрбір бүйір жағы – үшбұрыш.

Пирамиданың биіктігі деп пирамиданың төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикулярды айтады. Егер пирамиданың табаны үшбұрыш болса, онда оны тетраэдр деп атайды.

Егер пирамиданың табаны дұрыс көпбұрыш болса, ол дұрыс пирамида деп, ал пирамиданың төбесін табан центрімен қосатын кесінді оның биіктігі деп аталады.

Дұрыс пирамиданың төбесінен жүргізілген бүйір жағының биіктігі апофема деп аталады.


«Ой қозғау» (Есептер шығару, тесттік тапсырмаларды орындау) жұптық, жеке жұмыс
№1 жұптық жұмыс

Кешегі пирамида (Хеопс пирамидасының суреті көрсетіліп беріледі)

 Египет астанасы – Каирде оңтүстікке қарай қатарласа шөгіп жатқан ақшаңқай сұрғылт таулар көрінеді. Ең үлкені Хеопс пирамидасы, оның биіктігі 146 м, жер бетіндегі периметрі 1000 м. Б.з.б. 28 ғасырда, бұдан 5 мың жылдай бұрын салынды. Бүйір бетінің ауданын табайық.


Топтық жұмыс. Лабиринт ойыны.

І.  Төртбұрышты дұрыс пирамиданың  биіктігі 5см, ал табанының қабырғасы 8см. Бүйір қырын есепте.
А) 51    Б)    57см      С)    42см        Д)  56см

ІІ. Пирамиданың табан қырлары 6см, 8см болатын тік төртбұрыш әрбір қыры 13см биіктігін тап.
А) 12см      Б) 14см     С) 12,5см     Д) 15см
ІІІ. Пирамиданың табан қабырғалары 6 см, 8см болатын тік төртбұрыш.әрбір бүйір қыры 13см.Биіктігін табыңыз.

А) 10см      Б) 4см     С) 12 см     Д) 5см

ІҮ.Дұрыс төртбұрышты пирамиданың биіктігі 7 см, ал табан қабырғасы 8 см. Пирамиданың бүйір қырының ұзындығын табыңдар.

А) 9см      Б) 8см     С) 14 см     Д) 5см


Кітаппен жұмыс жасау «Ойлан, жұптас әдісі»

Есептер шығару

7,8,9,10(А деңгейі)


Дескриптор: Білім алушы

  1. Сызбаны дұрыс сыза алады

  2. Есептің шартын жаза алады

  3. Есепті дұрыс шығарып, дәлелдей алады

ҚБ: «Бағдаршам»

Жеке жұмыс.(Білім алушыларға ортақ сұрақ)


1.Жақтарының бірі көпбұрыш (Пирамида табаны) (кейде үшбұрыш болуы да мүмкін), ал қалған жақтары (бүйір жақтары) төбесі (Пирамида төбесі) ортақ болып келетін үшбұрыштардан тұратын көпжақты біз не деп атаймыз?Және неліктен?

2. Табанының  төбелері санына байланысты пирамида: Үшбұрышты,төртбұрышты Бесбұрышты және т.с.с. болып бөлінеді неге олай?

3. Пирамиданың беті оның табаны мен бүйір жақтарынан тұрады.

Әр бүйір қыры үшбұрыш болып келеді.Неліктен үшбұрыш?

ҚБ: «Басбармақ»


Топтық жұмысы: (білім алушылардың математикалық сауаттылығын бағалау. PISA 2018)

«Үй»

С уретте, шатыры пирамида тəрізді, үй көрсетілген. Төменде үй шатырының оқушы жасаған математикалық үлгісі жəнекейбір кесінділердің ұзындығыберілген.















Үй шатырының үлгісінің табаны - ABCD квадрат. Шатыр арқалықтары, тікбұрышты параллелепипед - EFGHKLMN тəрізді, бетон блогінің қабырғаларына бекітілген. E — AT

қырының ортасы, F — BT қырының ортасы, G — CT-ның ортасы, H — DT-ның ортасы. Пирамиданың барлық қырлары 12 м тең.

1 сұрақ. (01)

ABCD квадрат болып келген, шатыр табанының ауданын есепте.

2 сұрақ. (0123)

Бетон блогының көлденең қабырғасы- EF кесіндісінің ұзындығын тап.

Дескриптор: Білім алушы


  • - сызбаны сызады;

  • - есептің шартындағы берілгендерді орнына қойып есептейді;

- ABCD квадратының шатыр етегіні ауданын есептеп шығарады;

  • - EF-кескінінің ұзындығын бетон блогының көлденең жағынан есептеп шығарады;.

  • ҚБ: «Көршіңе бір пікір»






Слайд 2



Ж.Қайдасов, В.Гусев, Ә.Қағазбаева 11 сыныбына арналған Геометрия оқулығы.





























Слайд 3





Слайд 4

Оқулық, 10 сынып

Оқулықта

ғы жаттығу

лар

Парақша

лар таратыла

ды, оқушылар

ға плакаттар мен маркерлер беріліп, кестелер толтырылады













Слайд 5



















Слайд 6













Слайд 7

PISA тапсырмалар жинағы: 2018

PISA: математическая грамотность. – Минск: РИКЗ, 2020. – 252 с.

Сабақтың соңы

8 минут

Кері байланыс :

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!