Сабақтың
басы
(2-3
минут)
Онлайн
|
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Қайырлы таң, қайырлы
таң, қайырлы таң саған,
Қайырлы таң, қайырлы
таң қуаныштымыз саған!
Доброе утро, доброе
утро, доброе утро тебе,
Доброе утро, доброе
утро мы рады видеть тебя!
Good morning. good
morning. Good morning. To
you.
Good morning. Good
morning. We are glad to see
you.
Сабаққа Женя деген қыз келеді. Ол кім екенің білу үшін
«Цветик семицветик» деген мультфильм көреді. Сондай гүлді жинау
үшін тапсырмаларды орындайды.
|
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жаңа тақырыпты болждайды.
Мультфильм қарайды.
|
1-слайд
2-слайд
https://www.google.
com/search?
=chrome..69i57j0i22i30l7.
19101j0j7&sourceid
=chrome&ie=UTF-8
3-слайд
4-слайд.
5-слайд.
Диск тыңдау
|
Сабақтың
ортасы
(10
минут)
Онлайн
*МК-Мұғалімнің
көрсетуі
*Ұ- ұжымдық
жұмыс
*Т-топтық
жұмыс
*ОТ- оқушының
тәжірбиесі
*Ө- өзіндік
жұмыс
*Қ-қалыптастырушы
бағалау
* Ж- жұптық
жұмыс
Сергіту
сәті
|
Тыңдалым алды
тапсырма.
(МК,
Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын
жаңа сөздерге аударады.
Қан- дай? –
какой?
Мен-де – у
меня
Сен-де – у
тебя
Бар
-есть
1-тапсырма. (МК,
Ұ) Мұғалім оқушылардың
назарын
оқулықтағы
1-тапсырмада берілген жаңа сөздермен
танысады:
ақ, белый, white, қара, черный, black, қызыл,
красный, red, көк, синий, blue, сары, желтый, yellow, жасыл,
зеленый, green,қоңыр, коричневый, brown, сұр,
серый, grey.
(Ж) 2-тапсырма.
Бұл – қарындаш. Бұл
– жасыл қарындаш.
Ақ шар бар, көк шар
бар,
Қызыл шар бар, сары шар
бар,
Жасыл шар
бар,
Көп шар бар, бес шар
бар.
(Ж) 3-тапсырма. Оқушылардың
берілген үлгі бойынша сөйлесу дағдыларын жетілдіруге
бағытталған:
Менде сары доп
бар.
Менде жасыл текше
бар.
Менде қызыл қарындаш
бар.
(Ж) 4-тапсырма.
-Сәлем!
-Сәлем!
-Маған сары доп
берші.
-Мені,
ал.
-Рақмет!
|
Оқушылармен жаңа
сөздерді тыңдау, қайталау жұмыстары
жүргізіледі
Оқушылар сөздермен
танысып, сөздерді
қайталайды.
Үлгі бойынша
сипаттауға үйренеді.
Тапсырманы
орындағанда оқушылар алдыңғы тапсырманы бекіте
түседі,
қатар айтып
жаттығады.
Оқушылар диалогті тыңдайды,
қайталайды, сонан соң жұппен жұмыс істейді. Zoom-платформасының
негізінде берілген үлгі бойынша екі бала
сөйлеседі.
|
Сабақтың
соңы
(2-3
минут)
Онлайн
Өзіндік
жұмыс.
(15
минут)
Оффлайн
|
Рефлексия
Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте
түседі.
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл
болғаны, не қиындық туғызған туралы ой – пікірлерін білдіре алады.
Қарапайым сұрақтарға жауап
береді.
|
6-слайд
№1 жұмыс
дәптері
https://www.youtube.
com/playlist?
list=PLCZ6Ox1-
6l5LY4NwtIBt4
PPumvKmr5iYc
|