1
тапсырма.
2) Мұғалім мәтін
оқиды.
Мәтін мазмұны бойнша
тиісті сұрақтарды қойып, сөйлемді
толықтырады
2
тапсырма. Мәтінді оқу, аудару.Сұрақ
құрастыру. Бір-біріне құрастырған сұрақтарды
қою.
Сергіту
сәті.
3
тапсырма. Сөйлемдерді мәтін мазмұны
бойынша орналастыр. Дәптерге жазып
алу
4 тапсырма.
Сөйлем құрап , көшіріп
алу.
Карточкамен жұмыс .
Семантикалық карта
Үй
жұмысы:
Сөйлем құрастыру, жаңа
сөздерді жаттау
|
Әлібек пен Аян
кездесті.
-Әлібек кітап музейі
қай қалада орналасқан?
- Аян, кітап музейі
Алматы қаласында орналасқан.
-Әлібек, сен кітап
музейіне бардың ба?
Жазда атаммен
бардым.
-Қандай кітаптар
бар?
-Оныншы ғасырда
пайда болған көне кітаптар
бар.
-Электронды кітаптар
бар ма?
-Электронды кітап
көп.
-Саған не
ұнады?
-Маған екі жүз жыл
бұрын жазылған араб тілінде кітап
ұнады.
Тыңдалым. Диалогті
тыңда. Келесі сұрақтар
қойылады: • Диалог кімдердің
арасында
болды? • Олар қайда
барды? • Көне кітаптар қанша жыл
бұрын жазылған
екен? • Ал сен көне кітаптарды
көрдің бе? • Қазіргі кітаптардан
айырмашылығы
неде?
Бұл – кітап музейі.
Музейде әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол
көне түркі тілінде жазылған.
Мынау – екі жүз жыл
бұрын шыққан кітап. Ол араб тілінде
жазылған.
Музейде қызықты
энциклопедия, альбом, электронды кітап
көп.
Маған кітап музейі
ұнады.
Оқушылар сергіту
сәтін орындайды, бір сергіп алады, ойын жинақтап, зейінін
тұрақтандырады.
Маған кітап музейі
ұнады.
Мынау -екі жүз жыл
бұрын шыққан кітап.
Ол көне түркі
тілінде жазылған.
Мыны кітап оныншы
ғасырда пайда болған.
Ол араб жазуымен
жазылған.
Музейде әртүрлі
кітаптар бар.
Алматыда кітап
музейі бар.
7 Маған кітап музейі
ұнады.
5. Мынау -екі жүз
жыл бұрын шыққан кітап.
-
Ол көне түркі
тілінде жазылған.
-
Мыны кітап оныншы
ғасырда пайда болған.
6 Ол араб жазуымен
жазылған.
-
Музейде әртүрлі
кітаптар бар.
-
Алматыда кітап
музейі бар.

жүз
екі
жүз
М ына кітап үш жүз
жыл бұрын шыққан.
төрт
жүз
бес
жүз
қазақ
ағылшын
М |