Материалдар / сабақ жоспары Саған не ұнады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Саған не ұнады?

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары Саған не ұнады ?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2023
333
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

5-тарау Өнер

Мұғалімнің аты - жөні

Клеустер Анна Павловна

Мерзімі


Сынып 3 сынып

Қатысқан оқушылар

Қатыспаған оқушылар

Сабақтың тақырыбы

Саған не ұнады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап беру.

Пополнение словарного запаса

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:
мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап береді.
Оқушылардың көпшілігі:
Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастырып, мазмұнын айтады.
Оқушылардың кейбірі:
Иллюстрациялар бойынша сипаттау мәтінін құрастырып, топтық жұмыстарды бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Ф/Б

Ресурстар

Сабақтың басы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


Суретпен жұмыс – 2 минут

Суретте не бейнеленген?

Ал мынау қай ғимарат?
Сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы жарияланады.



1.Өткен тақырыпты қайталау.

Сөйлем құрастыру






2. Жаңа тақырыпппен таныстыру.

1). Жаңа сөздермен жұмыс.

Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.




Оқулықпен жұмыс


2).Сөйлеммен жұмыс:

Мұғалім сөйлемдерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.








Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз!




Кітаптар, суреттер

Бұл музей

Саған не ұнады?









АShape2 Shape1 там құмыра

Әжем кесе

ӘShape3 кем ыдыс

АShape5 Shape4 нам сурет туралы айтты

Ағам киім

Досым «Алтын адам»

Раушан апай




  • Ғасыр – век

  • Бұрын – раньше, прежний

  • Түркі тілі – турецкий язык

  • Араб тілі – арабский язык


Оқушылар хормен қайталайды.





Маған музей ұнады

Саған музей ұнады

Сізге музей ұнады

Оған музей ұнады





















Смайликтер














Жұлдызшалар























































Сабақтың ортасы

1 тапсырма.

2) Мұғалім мәтін оқиды.


Мәтін мазмұны бойнша тиісті сұрақтарды қойып, сөйлемді толықтырады






2 тапсырма. Мәтінді оқу, аудару.Сұрақ құрастыру. Бір-біріне құрастырған сұрақтарды қою.









Сергіту сәті.




3 тапсырма. Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр. Дәптерге жазып алу




4 тапсырма. Сөйлем құрап , көшіріп алу.








Карточкамен жұмыс . Семантикалық карта














Үй жұмысы:

Сөйлем құрастыру, жаңа сөздерді жаттау


Әлібек пен Аян кездесті.

-Әлібек кітап музейі қай қалада орналасқан?

- Аян, кітап музейі Алматы қаласында орналасқан.

-Әлібек, сен кітап музейіне бардың ба?

Жазда атаммен бардым.

-Қандай кітаптар бар?

-Оныншы ғасырда пайда болған көне кітаптар бар.

-Электронды кітаптар бар ма?

-Электронды кітап көп.

-Саған не ұнады?

-Маған екі жүз жыл бұрын жазылған араб тілінде кітап ұнады.


Тыңдалым. Диалогті тыңда.
Келесі сұрақтар қойылады:
• Диалог кімдердің арасында болды?
• Олар қайда барды?
• Көне кітаптар қанша жыл бұрын жазылған екен?
• Ал сен көне кітаптарды көрдің бе?
• Қазіргі кітаптардан айырмашылығы неде?


Бұл – кітап музейі. Музейде әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі тілінде жазылған.

Мынау – екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб тілінде жазылған.

Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды кітап көп.

Маған кітап музейі ұнады.


Оқушылар сергіту сәтін орындайды, бір сергіп алады, ойын жинақтап, зейінін тұрақтандырады.




Маған кітап музейі ұнады.

Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

Ол көне түркі тілінде жазылған.

Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

Ол араб жазуымен жазылған.

Музейде әртүрлі кітаптар бар.

Алматыда кітап музейі бар.





7 Маған кітап музейі ұнады.

5. Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

  1. Ол көне түркі тілінде жазылған.

  1. Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

6 Ол араб жазуымен жазылған.

  1. Музейде әртүрлі кітаптар бар.

  1. Алматыда кітап музейі бар.









Shape7 Shape6 жүз

Shape8 екі жүз


МShape11 Shape10 Shape9 ына кітап үш жүз жыл бұрын шыққан.

төрт жүз

бес жүз




Shape13 Shape12 қазақ

Shape14 ағылшын

МShape17 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!