Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    5-тарау Өнер

    Мұғалімнің аты - жөні

    Клеустер Анна Павловна

    Мерзімі


    Сынып 3 сынып

    Қатысқан оқушылар

    Қатыспаған оқушылар

    Сабақтың тақырыбы

    Саған не ұнады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап беру.

    Пополнение словарного запаса

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы:
    мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап береді.
    Оқушылардың көпшілігі:
    Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастырып, мазмұнын айтады.
    Оқушылардың кейбірі:
    Иллюстрациялар бойынша сипаттау мәтінін құрастырып, топтық жұмыстарды бағалайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Мұғалімнің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Ф/Б

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Суретпен жұмыс – 2 минут

    Суретте не бейнеленген?

    Ал мынау қай ғимарат?
    Сұрақтарға жауап береді.
    Сабақтың тақырыбы жарияланады.



    1.Өткен тақырыпты қайталау.

    Сөйлем құрастыру






    2. Жаңа тақырыпппен таныстыру.

    1). Жаңа сөздермен жұмыс.

    Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.




    Оқулықпен жұмыс


    2).Сөйлеммен жұмыс:

    Мұғалім сөйлемдерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.








    Дос болайық бәріміз,

    Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз!




    Кітаптар, суреттер

    Бұл музей

    Саған не ұнады?









    АShape2 Shape1 там құмыра

    Әжем кесе

    ӘShape3 кем ыдыс

    АShape5 Shape4 нам сурет туралы айтты

    Ағам киім

    Досым «Алтын адам»

    Раушан апай




    • Ғасыр – век

    • Бұрын – раньше, прежний

    • Түркі тілі – турецкий язык

    • Араб тілі – арабский язык


    Оқушылар хормен қайталайды.





    Маған музей ұнады

    Саған музей ұнады

    Сізге музей ұнады

    Оған музей ұнады





















    Смайликтер














    Жұлдызшалар























































    Сабақтың ортасы

    1 тапсырма.

    2) Мұғалім мәтін оқиды.


    Мәтін мазмұны бойнша тиісті сұрақтарды қойып, сөйлемді толықтырады






    2 тапсырма. Мәтінді оқу, аудару.Сұрақ құрастыру. Бір-біріне құрастырған сұрақтарды қою.









    Сергіту сәті.




    3 тапсырма. Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр. Дәптерге жазып алу




    4 тапсырма. Сөйлем құрап , көшіріп алу.








    Карточкамен жұмыс . Семантикалық карта














    Үй жұмысы:

    Сөйлем құрастыру, жаңа сөздерді жаттау


    Әлібек пен Аян кездесті.

    -Әлібек кітап музейі қай қалада орналасқан?

    - Аян, кітап музейі Алматы қаласында орналасқан.

    -Әлібек, сен кітап музейіне бардың ба?

    Жазда атаммен бардым.

    -Қандай кітаптар бар?

    -Оныншы ғасырда пайда болған көне кітаптар бар.

    -Электронды кітаптар бар ма?

    -Электронды кітап көп.

    -Саған не ұнады?

    -Маған екі жүз жыл бұрын жазылған араб тілінде кітап ұнады.


    Тыңдалым. Диалогті тыңда.
    Келесі сұрақтар қойылады:
    • Диалог кімдердің арасында болды?
    • Олар қайда барды?
    • Көне кітаптар қанша жыл бұрын жазылған екен?
    • Ал сен көне кітаптарды көрдің бе?
    • Қазіргі кітаптардан айырмашылығы неде?


    Бұл – кітап музейі. Музейде әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі тілінде жазылған.

    Мынау – екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб тілінде жазылған.

    Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды кітап көп.

    Маған кітап музейі ұнады.


    Оқушылар сергіту сәтін орындайды, бір сергіп алады, ойын жинақтап, зейінін тұрақтандырады.




    Маған кітап музейі ұнады.

    Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

    Ол көне түркі тілінде жазылған.

    Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

    Ол араб жазуымен жазылған.

    Музейде әртүрлі кітаптар бар.

    Алматыда кітап музейі бар.





    7 Маған кітап музейі ұнады.

    5. Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

    1. Ол көне түркі тілінде жазылған.

    1. Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

    6 Ол араб жазуымен жазылған.

    1. Музейде әртүрлі кітаптар бар.

    1. Алматыда кітап музейі бар.









    Shape7 Shape6 жүз

    Shape8 екі жүз


    МShape11 Shape10 Shape9 ына кітап үш жүз жыл бұрын шыққан.

    төрт жүз

    бес жүз




    Shape13 Shape12 қазақ

    Shape14 ағылшын

    МShape17

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Клеустер Анна Павловна
    07 Ақпан 2023
    512
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақ жоспары Саған не ұнады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақ жоспары Саған не ұнады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақ жоспары Саған не ұнады ?
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    5-тарау Өнер

    Мұғалімнің аты - жөні

    Клеустер Анна Павловна

    Мерзімі


    Сынып 3 сынып

    Қатысқан оқушылар

    Қатыспаған оқушылар

    Сабақтың тақырыбы

    Саған не ұнады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап беру.

    Пополнение словарного запаса

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы:
    мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар құрастырып және оған жауап береді.
    Оқушылардың көпшілігі:
    Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастырып, мазмұнын айтады.
    Оқушылардың кейбірі:
    Иллюстрациялар бойынша сипаттау мәтінін құрастырып, топтық жұмыстарды бағалайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Мұғалімнің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Ф/Б

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

    алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Суретпен жұмыс – 2 минут

    Суретте не бейнеленген?

    Ал мынау қай ғимарат?
    Сұрақтарға жауап береді.
    Сабақтың тақырыбы жарияланады.



    1.Өткен тақырыпты қайталау.

    Сөйлем құрастыру






    2. Жаңа тақырыпппен таныстыру.

    1). Жаңа сөздермен жұмыс.

    Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.




    Оқулықпен жұмыс


    2).Сөйлеммен жұмыс:

    Мұғалім сөйлемдерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.








    Дос болайық бәріміз,

    Жарасып тұр әніміз.

    Тыныштықты сақтаймыз,

    Атсын күліп таңымыз!




    Кітаптар, суреттер

    Бұл музей

    Саған не ұнады?









    АShape2 Shape1 там құмыра

    Әжем кесе

    ӘShape3 кем ыдыс

    АShape5 Shape4 нам сурет туралы айтты

    Ағам киім

    Досым «Алтын адам»

    Раушан апай




    • Ғасыр – век

    • Бұрын – раньше, прежний

    • Түркі тілі – турецкий язык

    • Араб тілі – арабский язык


    Оқушылар хормен қайталайды.





    Маған музей ұнады

    Саған музей ұнады

    Сізге музей ұнады

    Оған музей ұнады





















    Смайликтер














    Жұлдызшалар























































    Сабақтың ортасы

    1 тапсырма.

    2) Мұғалім мәтін оқиды.


    Мәтін мазмұны бойнша тиісті сұрақтарды қойып, сөйлемді толықтырады






    2 тапсырма. Мәтінді оқу, аудару.Сұрақ құрастыру. Бір-біріне құрастырған сұрақтарды қою.









    Сергіту сәті.




    3 тапсырма. Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр. Дәптерге жазып алу




    4 тапсырма. Сөйлем құрап , көшіріп алу.








    Карточкамен жұмыс . Семантикалық карта














    Үй жұмысы:

    Сөйлем құрастыру, жаңа сөздерді жаттау


    Әлібек пен Аян кездесті.

    -Әлібек кітап музейі қай қалада орналасқан?

    - Аян, кітап музейі Алматы қаласында орналасқан.

    -Әлібек, сен кітап музейіне бардың ба?

    Жазда атаммен бардым.

    -Қандай кітаптар бар?

    -Оныншы ғасырда пайда болған көне кітаптар бар.

    -Электронды кітаптар бар ма?

    -Электронды кітап көп.

    -Саған не ұнады?

    -Маған екі жүз жыл бұрын жазылған араб тілінде кітап ұнады.


    Тыңдалым. Диалогті тыңда.
    Келесі сұрақтар қойылады:
    • Диалог кімдердің арасында болды?
    • Олар қайда барды?
    • Көне кітаптар қанша жыл бұрын жазылған екен?
    • Ал сен көне кітаптарды көрдің бе?
    • Қазіргі кітаптардан айырмашылығы неде?


    Бұл – кітап музейі. Музейде әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі тілінде жазылған.

    Мынау – екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб тілінде жазылған.

    Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды кітап көп.

    Маған кітап музейі ұнады.


    Оқушылар сергіту сәтін орындайды, бір сергіп алады, ойын жинақтап, зейінін тұрақтандырады.




    Маған кітап музейі ұнады.

    Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

    Ол көне түркі тілінде жазылған.

    Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

    Ол араб жазуымен жазылған.

    Музейде әртүрлі кітаптар бар.

    Алматыда кітап музейі бар.





    7 Маған кітап музейі ұнады.

    5. Мынау -екі жүз жыл бұрын шыққан кітап.

    1. Ол көне түркі тілінде жазылған.

    1. Мыны кітап оныншы ғасырда пайда болған.

    6 Ол араб жазуымен жазылған.

    1. Музейде әртүрлі кітаптар бар.

    1. Алматыда кітап музейі бар.









    Shape7 Shape6 жүз

    Shape8 екі жүз


    МShape11 Shape10 Shape9 ына кітап үш жүз жыл бұрын шыққан.

    төрт жүз

    бес жүз




    Shape13 Shape12 қазақ

    Shape14 ағылшын

    МShape17

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 4 сынып
    07.02.2023
    512
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Клеустер Анна Павловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации