Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сынып: 8 «г»

    Қатысқандар саны:

    Мұғалімнің аты-жөні:Авдул Әмина Хурманжанқызы


    Сабақ тақырыбы

    Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы»

    Осы сабаққа қатысты оқу мақсаттары

    Т/Ж 8.1.2. 1 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

    Сабақ мақсаты

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    • Шығармада көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.

    Дифференцияция

    Барлық оқушылар:

    Шығарманы оқиды, тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Көптеген оқушылар:

    • Шығармадағы көтерілген мәселелер арқылы заман көрінісін сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:


    • Мәтінді талдап, ұлттық мүдде тұрғысынан өз көзқарасын білдіреді.

    Құ Құндылықтар

    Мәңгілік ел» құндылығы:

    • Тіл және мәдениет;

    • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    • Ынтымақтастық;

    • Жауапкершілік;

    • Отбасы мүшелеріне, құндылықтарға деген құрмет.

    Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

    Тілдік мақсаттар

    Жырау, туындылар, дәуір, жинақтар мен басылымдар, қазақтың көне әдебиеті, ғұмыр, Ноғай ордасы т.б.

    Осыған дейінгі оқылғандар

    Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп», «Балаларыма өсиет» толғаулары

    Жоспар

    Уақытты жоспарлау

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 мин



    Қызығушылықты ояту

    Оқушыларды әртүрлі фигуралар арқылы 3 топқа бөлу.

    Оқушылар сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен танысады.

    «Миға шабуыл»

    Оқушылар жырау мен жыршыға қатысты сөздерді тақтаға кезекпен жазып шығады.

    Жырау

    Жыршы







    Дескриптор: Білім алушы

    - Жырау мен жыршыға қатысты сөздерді ажыратады;

    - Жырау мен жыршының айырмашылығын түсіндіреді;

























    Ортасы









    5 мин




















    8 мин






















    5 мин











    5 мин















    5 мин














    4 мин

    Мағынаны тану

    1-тапсырма «Еркін жауап» стратегиясы ТЖ.

    Оқушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша Шалкиіздің өмірі туралы оқып келеді. Топтар таратылған сұрақтарға ауызша жауап береді.


    1-топ.

    - Шалкиіздің өмірі туралы не білесің?

    - Қай бидің ақылшысы болған?

    2-топ.

    - Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды?

    - Қазақ ордасына қашан оралады?

    3-топ.

    - Толғау дегеніміз не? Жыраудың би Темірге арнаған неше толғауы бар?

    - Жыраудың басқа қандай толғауларын білесіңдер?


    Дескриптор: Білім алушы

    -Пікірін дәлелдеп қолданады;

    -Өмірмен байланыстыра алады;

    -Қорытынды шығарады;

    ҚБ. «Смайликтер»


    2-тапсырма

    «Тақырыпты анықта» «стратегиясы

    Білім ленд .kz сайтынан толғауды тыңдату.

    «Тақырып бойынша болжам жаса» стратегиясы:

    «Би Темірге бірінші толғау» деп не себепті аталған деп ойлайсыз? «Екінші толғау», яғни, оның жалғасы болуы мүмкін бе?

    Толғаудың мазмұнын бірінші тармағына қарап болжап көр, не туралы сөз қозғалуы мүмкін:

    «Аспанды бұлт құрсайды

    Күн жауарға ұқсайды».

    Не себепті жырау өз сөзін табиғат құбылысын бейнелеуден бастайды? Оқушылар сөздікпен танысып, есте сақтау үшін бірнеше рет оқиды. Жұбымен жауаптасады.

    «Есте сақтау» әдісі

    Сөздік:
    Қу – аққу 
    Көкшілі – сұңқар
    Арабы торы – «асыл тұқымды» дегенді білдіреді 
    Алдаспан – наркескен қылыш 
    Қағба – мұсылмандардың құлшылық ететін қасиетті орны 
    Күлік – сәйгүлік жылқы 
    Кепке – бас деген мағынада 
    Ғазизлеген – құрметтеген 

    «Айтарым бар» әдісі

    1-тапсырма

    1- топ. Жырау нөсер жауын алдындағы түнерген аспанды, көкшіліден соққы жеген аққу құстың жайын неліктен сөз етеді? Өз басындағы жағдай осы құбылыспен қаншалықты байланысты, яғни, алыстан орағытып келіп нені меңзеп отыр?

    2-топ. Екінші шумағында өзі үшін Би Темір кім еді, үшінші шумағында Би Темір үшін өзі кім еді, намысына тигенде ашуға бой алдыруы ... Толғаудағы би Темір бейнесін мен жыраудың өз бейнесін қалай берген?

    3 топ. Неліктен Шалкиіз өз дәуірі үшін бітім-болмысы бөлек ерекше тұлға екенін қай жыр жолдарынан көруге болады?

    2-тапсырма

    1 топ. Толғаудағы метафора, анафораны табу

    2 топ. Толғаудан aллитерация мен ақыл- нақыл сөзді табу

    3 топ. Берілген толғау шумақтарын құрылысына талдайды


    Дескриптор: Білім алушы

    - Әр топ берілген сұрақтарға қатысты өз көзқарасын білдіреді;

    - Толғаудан aллитерация мен ақыл- нақыл сөзді табады;

    - ақынның көркемдегішті қолдану себебі түсіндіреді;

    -Толғау шумақтарын құрылысына қарай талдайды;

    ҚБ. Әр топтағы оқушылар өзін-өзі бағалайды.(бағалау критерийлері арқылы)



    Бағалау парағы


    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу



    Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    Шығармадағы көтерілген мәселелер арқылы заман көрінісін бейнелейді.

    Жаңа сөздерді теріп жазып, мағынасын топта анықтайды;

    Топтық талдауға белсене қатысады, сыныптастарының жұмысын бағалайды.

    ПОПС формуласы Ж.

    «Менің ойымша, ұлттық мүдде тұрғысынан келгенде, толғаудың идеясы мен пафосы ... ».

    «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»

    «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»

    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»





































    shalkiiz-zhyrau-bi-temirge-birinshi-tolhau.htm







    Рисунок 1



    http://www.ikitap.kz/index.php/catalog/audiobook/5157-tolhauy



    Рисунок 2

    Рисунок 3



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Авдул Әмина Хурманжанқызы
    04 Желтоқсан 2021
    1188
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы 8 сынып Сабақ жоспарлары мен оқу мақсаттары айқын көрсетілген
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сынып: 8 «г»

    Қатысқандар саны:

    Мұғалімнің аты-жөні:Авдул Әмина Хурманжанқызы


    Сабақ тақырыбы

    Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы»

    Осы сабаққа қатысты оқу мақсаттары

    Т/Ж 8.1.2. 1 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

    Сабақ мақсаты

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.

    Бағалау критерийлері

    • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    • Шығармада көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.

    Дифференцияция

    Барлық оқушылар:

    Шығарманы оқиды, тақырыбы мен идеясын түсінеді.

    Көптеген оқушылар:

    • Шығармадағы көтерілген мәселелер арқылы заман көрінісін сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:


    • Мәтінді талдап, ұлттық мүдде тұрғысынан өз көзқарасын білдіреді.

    Құ Құндылықтар

    Мәңгілік ел» құндылығы:

    • Тіл және мәдениет;

    • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    • Ынтымақтастық;

    • Жауапкершілік;

    • Отбасы мүшелеріне, құндылықтарға деген құрмет.

    Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

    Тілдік мақсаттар

    Жырау, туындылар, дәуір, жинақтар мен басылымдар, қазақтың көне әдебиеті, ғұмыр, Ноғай ордасы т.б.

    Осыған дейінгі оқылғандар

    Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп», «Балаларыма өсиет» толғаулары

    Жоспар

    Уақытты жоспарлау

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 мин



    Қызығушылықты ояту

    Оқушыларды әртүрлі фигуралар арқылы 3 топқа бөлу.

    Оқушылар сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен танысады.

    «Миға шабуыл»

    Оқушылар жырау мен жыршыға қатысты сөздерді тақтаға кезекпен жазып шығады.

    Жырау

    Жыршы







    Дескриптор: Білім алушы

    - Жырау мен жыршыға қатысты сөздерді ажыратады;

    - Жырау мен жыршының айырмашылығын түсіндіреді;

























    Ортасы









    5 мин




















    8 мин






















    5 мин











    5 мин















    5 мин














    4 мин

    Мағынаны тану

    1-тапсырма «Еркін жауап» стратегиясы ТЖ.

    Оқушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша Шалкиіздің өмірі туралы оқып келеді. Топтар таратылған сұрақтарға ауызша жауап береді.


    1-топ.

    - Шалкиіздің өмірі туралы не білесің?

    - Қай бидің ақылшысы болған?

    2-топ.

    - Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды?

    - Қазақ ордасына қашан оралады?

    3-топ.

    - Толғау дегеніміз не? Жыраудың би Темірге арнаған неше толғауы бар?

    - Жыраудың басқа қандай толғауларын білесіңдер?


    Дескриптор: Білім алушы

    -Пікірін дәлелдеп қолданады;

    -Өмірмен байланыстыра алады;

    -Қорытынды шығарады;

    ҚБ. «Смайликтер»


    2-тапсырма

    «Тақырыпты анықта» «стратегиясы

    Білім ленд .kz сайтынан толғауды тыңдату.

    «Тақырып бойынша болжам жаса» стратегиясы:

    «Би Темірге бірінші толғау» деп не себепті аталған деп ойлайсыз? «Екінші толғау», яғни, оның жалғасы болуы мүмкін бе?

    Толғаудың мазмұнын бірінші тармағына қарап болжап көр, не туралы сөз қозғалуы мүмкін:

    «Аспанды бұлт құрсайды

    Күн жауарға ұқсайды».

    Не себепті жырау өз сөзін табиғат құбылысын бейнелеуден бастайды? Оқушылар сөздікпен танысып, есте сақтау үшін бірнеше рет оқиды. Жұбымен жауаптасады.

    «Есте сақтау» әдісі

    Сөздік:
    Қу – аққу 
    Көкшілі – сұңқар
    Арабы торы – «асыл тұқымды» дегенді білдіреді 
    Алдаспан – наркескен қылыш 
    Қағба – мұсылмандардың құлшылық ететін қасиетті орны 
    Күлік – сәйгүлік жылқы 
    Кепке – бас деген мағынада 
    Ғазизлеген – құрметтеген 

    «Айтарым бар» әдісі

    1-тапсырма

    1- топ. Жырау нөсер жауын алдындағы түнерген аспанды, көкшіліден соққы жеген аққу құстың жайын неліктен сөз етеді? Өз басындағы жағдай осы құбылыспен қаншалықты байланысты, яғни, алыстан орағытып келіп нені меңзеп отыр?

    2-топ. Екінші шумағында өзі үшін Би Темір кім еді, үшінші шумағында Би Темір үшін өзі кім еді, намысына тигенде ашуға бой алдыруы ... Толғаудағы би Темір бейнесін мен жыраудың өз бейнесін қалай берген?

    3 топ. Неліктен Шалкиіз өз дәуірі үшін бітім-болмысы бөлек ерекше тұлға екенін қай жыр жолдарынан көруге болады?

    2-тапсырма

    1 топ. Толғаудағы метафора, анафораны табу

    2 топ. Толғаудан aллитерация мен ақыл- нақыл сөзді табу

    3 топ. Берілген толғау шумақтарын құрылысына талдайды


    Дескриптор: Білім алушы

    - Әр топ берілген сұрақтарға қатысты өз көзқарасын білдіреді;

    - Толғаудан aллитерация мен ақыл- нақыл сөзді табады;

    - ақынның көркемдегішті қолдану себебі түсіндіреді;

    -Толғау шумақтарын құрылысына қарай талдайды;

    ҚБ. Әр топтағы оқушылар өзін-өзі бағалайды.(бағалау критерийлері арқылы)



    Бағалау парағы


    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу



    Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    Шығармадағы көтерілген мәселелер арқылы заман көрінісін бейнелейді.

    Жаңа сөздерді теріп жазып, мағынасын топта анықтайды;

    Топтық талдауға белсене қатысады, сыныптастарының жұмысын бағалайды.

    ПОПС формуласы Ж.

    «Менің ойымша, ұлттық мүдде тұрғысынан келгенде, толғаудың идеясы мен пафосы ... ».

    «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»

    «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»

    «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»





































    shalkiiz-zhyrau-bi-temirge-birinshi-tolhau.htm







    Рисунок 1



    http://www.ikitap.kz/index.php/catalog/audiobook/5157-tolhauy



    Рисунок 2

    Рисунок 3



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    04.12.2021
    1188
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Авдул Әмина Хурманжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации