Қазақ тілі | Уақыты:06.12 | Сынып: 3 «А» | Мусатай Т.Ә. |
Сабақтың атауы | Сөйлемді еске түсіреміз |
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
Сабақтың жабдығы | Үлестірмелі парақшалар,сөзжұмбақ, слайд |
Жалпы мақсаттар | 1.Сөйлем және оның түрлері, туралы алған білімдерін нығайту2.Оқушылардың тіл байлығын, сөздік қорын, таным белсенділігін дамыту.3.Сауатты, көркем жазуға және өз ойларын толық жеткізе білуге тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу | Оқушыларды түстер арқылы топтарға бөлінеді |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасы | 1. Шаттық шеңберіне тұрғызу Іске сәттілік тілейік, Күннің нұрын төгейік, Күндей күліп жүрейік, Бақытты өмір сүрейік! | Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді. |
Үй тапсырмасын сұрау | -Жазып келген хатты оқыту.-«Сиқырлы шаршы » ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіру. |
Қызығушылықты ояту | Сөзжұмбақ шешкізу -Сөйлем неден тұрады? -Адамның көру мүшесі? -Төрт жыл мезгілін жырлаған Ұлы ақын? -Сөзбен сөзді байланыстыратын қосымша? -Қандай да бір оқиғаны баяндап,не істеді? сұрағына жауап беретін мәтіннің түрі? -Ұзындық өлшем бірлігі? |
Мағынаны тануЖаңа сабақ | Ерекше торкөзден қандай сөз шығып тұр?- Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз «Сөйлемді еске түсіреміз» деп аталады.- Сөйлем нелерден құралады?- Сөйлемнің соңында қандай тыныс белгілері қойылады?Оқулықпен жұмыс 1-жаттығуҚайсысы сөйлем? Неліктен?1. Білім, кітап, бұлақ.2. Кітап - білім бұлағы.2-жаттығуСөйлемде сөздер бір-бірімен қалай байланысады?Кітап, оқы, көп.Сендер, білім, кітап, көмектеседі, болу.Осы сөздерден сөйлем құрап жаз.3-жаттығуЖақшадағы сөздерді сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертіп, құраған сөйлемді көшіріп жазу.5-жаттығуӨлеңді оқы. Нүкте не үшін керек?Нүктеден басқа тағы қандай тыныс белгілерін білесіңдер? |
Сергіту сәті | «Көңілді күн» биі | Оқушылар билейді |
Ой толғаныс | «Адасқан сөздер» ойыныКластер құрастыру -қиылған қима қағаздар беріледі. Сол сөздермен сөйлем құрап, тыныс белгісін қояды.-Жұмбақ шеше отырғызып, тыныс белгілер үйіне сөйлемдерді орналастыру.Мен де сөзден тұрамын,Сұраулы ойды құраймын.(……. ……)Өзім сөзден тұрамын,Хабармен нүкте жинағым.(....... ......)Қуану,ренжу, өкінуМақсатым соны сездіру,Ұранды да, айтамын,Қарқындап барып қайтамын.(..... ......) |
Үй тапсырмасы | 4-ж,58-бетте | Күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Сабақ кезеңінде әр оқушы «Бармақпен», қолдаумен, қолпаштаумен бағаланады.Бағалау парағына әр сабақтың кезеніне ұпай қойып қорытынды бағаларын қояды. Топбасшылардың бағалауы ескеріледі, қорытынды мұғалімнің бағалауы |
|
Рефлексия | Алма ағашына өз ойлары жазылған пікірлерін жазып, жапсырту | Қандай әсер алғандығы жөнінде өз пікірлерін жазады. |