Материалдар / Сабақ жоспары. Тақырыбы: "Жусан иісі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Тақырыбы: "Жусан иісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары. Тақырыбы: "Жусан иісі"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




«С.Датұлы атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі





Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбеков «Жусан иісі»

Әңгімедегі басты кейіпкер – Аян.







Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 7

Пән мұғалімі: Осимова Б.








Пәні: Қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні: Осимова Бигайша

Сабақтың тақырыбы: Әңгімедегі басты кейіпкер – Аян.

Күні:

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Повестің түпкі мазмұнын ұғынуына ықпал ету. Оқушыларға төзімділік, қайырымдылық,бауырмалдық,мейірімділік туралы,ондағы кейіпкерлер әлемі туралы мағлұмат беру.


Табыс критерийі

Барлық оқушылар: С.Мұратбековтің өмір жолын айтып береді, «Жусан ииісі»шығармасының мазмұнын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Шығарманың түпкі мазмұнын,адалдық пен достық мәселесіне байланысты кейіпкердің іс-әрекетін, проблемасын түсінеді; Шығармадан түсінгенін айта алады.


Кейбір оқушылар: өз пікірлерін дәлелдей отырып, повесть мазмұнын өмірмен байланыстыра алады. Өз ойларын еркін, мазмұнды етіп жеткізе біледі.


Тілдік мақсат













Құндылықтарды дарыту

Оқушылар повестьтің мазмұнын әдеби тілде жеткізе алады, повесть мазмұны төңірегінде өз пікірлерін емін- еркін айтып,оны қорғайды.

Пәнге тән лексика мен терминалогия:

Повесть- эпикалық проза жанрының бір түрі. Еуропа әдебиетінде повестьті новелла деп те атайды.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Поэманың бас кейіпкері жастайынан жетім қалған Аянның тағдыр тауқыметін тартса да,ешқашан жасымағаны,төзімділігі,күресе білетіні жөнінде пікірлерің қандай?

Аянның басына түскен жазмыш туралы не ойлайсыңдар?

Повесть мазмұнын талдай отырып, кейіпкердің, яғни Аянның басынан өткен бақытсыздықтың салдарының ақ пен қарасын ақыл таразысына сала отырып,қиыншылыққа мойымайтын төзім иесі, өжет,қайсар,зерек,ақ көңіл ,мейірімді,қысылғанда қол ұшын беретін қамқор болуға тәрбиелеу.



Алдыңғы оқу

Осы сабаққа байланысты оқушы нені біледі: С.Мұратбековтің өмір жолымен «Жусан иісі» шығармасының мазмұнын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Ұйымдастыру кезеңі



3 минут

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Барлығы маған байланысты»әдісімен жағымды психологиялық ахуал орнатамыз.

- Ал, балалар, көңіл күйіміз көтерілді ме?

-Көңіл күйіміз қалай?

-Тамаша!

-Өте жақсы. Сабақты жақсы көңіл күймен бастайық!

Абайдың «отыз бірінші» қара сөзін тыңдау

Шағын топтарға біріктіру.

«Қайрат»тобы.

«Ақыл»тобы.

«Жүрек»тобы


Топтық ереже құру.




Интербел-

сенді

тақта








Қима

қағаздар


Топтық ереже дәптер

Сабақтың ортасы

15 минут

























2 минут




Тұсау кесер





Негізгі бөлімі


10 минут



























3минут

Үй тапсырмасын сұрау:


Үй тапсырмасына критерий

  1. С.Мұратбековтің өмір жолын айтып береді, «Жусан иісі»шығармасының мазмұнын біледі.

  1. Шығарманың түпкі мазмұнын,адалдық пен достық,төзімділік пен мейірімділік мәселесіне байланысты кейіпкердің іс-әрекетін, проблемасын түсінеді; Шығармадан түсінгенін айта алады.


  1. Өз пікірлерін дәлелдей отырып, повесть мазмұнын өмірмен байланыстыра алады. Өз ойларын еркін, мазмұнды етіп жеткізе біледі.Өмірмен байланыстырады.


Үй тапсырмасы


І топ. «Хикая картасы»,

ІІ топ «Уақыт тізбегі»,

ІІІ топ «Маңыздылық аймағы» әдістері арқылы постер қорғау.

«Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


«Ой қозғау» Кейіпкер деген кім?

Кейіпкер – кез келген әдеби шығармадағы негізгі орталықтағы басты тұлға. Әдебиеттің негізгі обьектісі-адам. Жазушы өз шығармасына адам тағдырын арқау етеді.


Жаңа сабақты түсіндіру :

Аян бейнесін құрастыру

  • Аянның түр-сипаты, киімі, іс-әрекеті, әдеті бейнеленген жолдарды мәтіннен тауып аламыз, осылайша кейіпкер бейнесін құрастырамыз.


«Қайрат», «Ақыл», «Жүрек» тобына үзінді беріледі.



Сөздікпен жұмыс.

  • Жарғақ сары тон-

  • тобығы тайған-

  • іш тартып-

  • жентектеліп еріп-




Сергіту кезеңі.




«Көз сал, ой жүгірт» Бейнебаян



Дәптерлер

қаламсап







Интербел-

сенді тақта

















Бағалау

жұлдызша-

лары

қима қағаздар






Суреттер









Класстер









сөздік

дәптер






АКТ

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут






















Рефлекция

3 минут




Үйге тапсырма

2 минут





Бағалау

2минут


Венн диаграммасы арқылы қорытындылау.


1.Демек, балалар С.Мұратбековтың«Жусан иісі» повестьтіндегі басты кейіпкер -Аянның тағдыры туралы не айта аламыз?

2.Шындығында да бұл күнде Аян қайда екен? Тірі ме екен?

3.Аян бұл күнде қайда болуы мүмкін? Шындығында не болды деп ойлайсыңдар?

4.Прототип деген не?

5.Жусан шөбін көргендерің бар ма?


Оқушылар қайшысыз адам бейнесін қолымен қырқып, «кір жайғышқа»іледі.

Мәтіннен жағымды/жағымсыз

сәттерді «Т» кестесі арқылы теріп шығады.


«Жетім көрсең жебей жүр».Ақ тілек

Бейнеролик


1. “Қайрат”тобы.

Аянның болашағы” тақырыбында өз қиялдарыңмен әңгмені аяқтау.

2. “Ақыл”тобы.Аян ертегісін “Баяғыда бір жетім бала болыпты” деген тақырыпта жалғастырып көріңдер.

3. “Жүрек”тобы. Кейіпкерлерге талдау,Аянның портретін салу.




















Сұрақ- жауап







парақ

«Кір жайғыш»








күнделік





Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма-ны күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Мұғалім мүмкіндігінше басшылық жасайды және қолдау көрсетеді.

Сұрақтарды түрлендіріп және оңайдан күрделіге қарай сатылап қою.

Оқушылардың бір-бірін қолдап,білім алуына көмек көрсету



Формативті бағалау: 2жұлдыз, бір тілек,мадақтау,смайликтер

«Балмұздақ таяқшасы»

АКТ,еңбек,сурет,биология

Оқушыларды топқа біріктіре отырып,ынтымақтастыққа,

ауызбіршілікке,мейірімділік

ке,зеректілікке,төзімділікке тәрбиелеу.



Рефлексия


Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?










Тексерілді:


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!