Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Үй жануарлары –жанды табиғат

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​3.​2.​1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3.​4.​5.​1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді

    Оқушылардың көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады

    Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді

    Бағалау критерийлері

    Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Жаңа сөздерді сауатты жазады.

    Лексикалық минимум

    қой, сиыр, жылқы,түйе

    Грамматикалық минимум

    Септік жалғау, тәуелдік жалғау.

    Атам ауылда тұрады. Атамның малы көп.

    Құндылықтарды дарыту


    Төрт түлік мал туралы біле отырып, олардың адамға берер пайдасын түсінеді. Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиеленеді.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқы білім


    Жанды және жансыз табиғат

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    « Жақсы ма?»

    - Досың болған жақсы ма?

    - Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    - Сабаққа дайындығымыз жақсы ма?

    - Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    -Көңіл-күйіміз жақсы ма?

    -Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    Өткен тақырыпты еске түсіру.

    «ИӘ» және «ЖОҚ» ойыны (Ортаға екі орындық қарама-қарсы қойылады. Бір орындыққа «ИӘ» , екнші орындыққа «ЖОҚ» сөздері жазылған қағаздарқ ойылады. Оқушылар екі топқа бөлініп, екі қатарға тұрады. Ортаға кезекпен бір-бір оқушыдан шығады. Мұғалім өтілген тақырып бойынша бұрыс немесе дұрыс сөйлемді оқиды. Айтылған ақпарат дұрыс болса, соған сәйкес орындыққа отырып үлгеруі керек).

    1. Өсімдіктер жанды табиғатқа жатады.

    2. Құстар су ішпейді.

    3. Жанды табиғат өзгереді.

    4. Тау жанды табиғатқа жатады.

    5. Табиғат жанды және жансыз болады.

    6. Жансыз табиғат өседі.

    7. Жанды табиғат тыныс алады.

    8. Жансыз табиғат өзгермейді.

    9. Адам-табиғаттың бір бөлшегі.

    10. Адам табиғатсыз өмір сүре алады.

    11. Су, ауа адамға өте қажет.

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Сөздерді қатесіз жазамын.


    Сабақтың ортасы


    (МК, Ұ) Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

    қой, сиыр, жылқы,түйе, қора


    Сөз тіркестерін және сөйлемдер құру

    Қой сатып алу. Атам қой сатып алды.

    Жылқыға су беру. Мен жылқыға су бердім.

    Сиырға шөп салу. Біз сиырға шөп салдық.

    (Ж)Тыңдалым

    Менің атам бар. Ол ауылда тұрады. Атамның малы бар. Қорада сиыр, жылқы, қой бар. Олар – үй жануарлары.


    Мәтінді екі рет тыңдайды. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жазады.

    Үлгі: Менің атам ... тұрады. Атамның ... бар. Қорада ..., ..., ... бар. Олар - ... .


    Жұптар орындап болған соң, өз жұмыстарын дұрыс нұсқамен тексереді. Дұрыс нұсқа тақтада көрсетіледі. Жұптар өз-өздерін бағалайды.


    (Ө) Жазылым. Сауатты жазуда қиындық тудыруы мүмкін бірнеше сөзді тақтаға жазып қою.

    Ауыл, түйе, құлын, сиыр

    Оқушылар осы сөздермен сөйлемдер құрап жазады. Қалауы бойынша бірнеше оқушы тақтаға жазған сөйлемдерін жазады.

    Бұдан кейін оқулықта берілген суретті сөзге айналдырып оқиды.

    • Әлібектің атасы тұрады.

    • Атасының бар.

    • Қорада бар.


    (Ө) Оқылым.«Белгі қойып оқу» әдісі.

    Әр оқушы мәтінді оқып, мазмұнымен танысады. Оқып отырып, таныс емес сөздерге немесе түсінбеген тұстарына белгі қойып отырады. Содан кейін қабылдау деңгейі жоғары оқушылар бұл сөздерге түсінік береді.

    Оқылым мәтіні

    Жазда атамның ауылына бардым. Атамның қорасында жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі бар. Оларды «үй жануарлары» немесе «мал» деп атайды. Мен атама көмектестім. Малға шөп салдым. Қораны тазаладым.

    Мәтін соңындағы сұрақтар жеке қағаздарға жазылып, қобдишаға салынады. Бірнеше оқушы қағаздағы сұрақты таңдап, сол сұраққа ауызша жауап береді.

    Сұрақтар:

    1. Әлібек жазда қайда барды?

    2. Атасының қорасында не бар?

    3. Үй жануарларын тағы қалай атайды?

    4. Әлібек атасына қалай көмектесті?

    5. Үй жануарлары қандай табиғатқа жатады?

    «Шапалақ» әдісі арқылы жауаптарын бағалайды.

    «Орташа» жауапқа 1 рет шапалақ ұру.

    «Жақсы» жауапқа 2 рет шапалақ ұру

    «Тамаша» «Өте жақсы» жауапқа 3 рет шапалақ ұру

    (Ө) Оқылымнан кейінгі тапсырма

    Сөйлем

    Дұрыс

    Бұрыс

    Айтылмаған

    Әлібектің атасы қалада тұрады.




    Әлібек жазда ауылда демалды.




    Атасының малы көп.




    Қорада 100 қой бар.




    Сиыр үй жануарына жатады.




    Әлібек атасына көмектескен жоқ.




    Оқушылар қасында отырған көршісімен жұмыстарымен ауысады. Мұғалімнің оқыған дұрыс нұсқамен көршісінің жауабын тексереді және бағалайды.


    Сергіту сәті. «Мен таптым»

    Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.


    (Т) Оқылым. Оқушылар топта тапсырманы бірлесіп орындайды. Суретке қарап, көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып оқиды және сол жануар туралы бір ақпарат айтады.

    Үлгі: Бұл – жылқы. Жылқының еті дәмді/Жылқы алысқа шабады/Жылқының сүтін қымыз деп атайды.

    Керекті сөздер: үй жануарлары,өседі, сиыр, қой, жанды, жылқы, ешкі, түйе


    (Ұ) Айтылым. «СҰРАҚТАР» стратегиясы.

    Сұрақ қоюдан қорықпайтын оқушы ортаға шығады. Оқушының маңдайына стикерге жазылған сөз жабыстырылады.Оның маңдайына сөз (сиыр, қой, жылқы, түйе) жазылған стикер жабыстырады. Стикерде не жазылғанын табу үшін топтарға барып бар жоғы бір-ақ сұрақ қояды. Келесі топқа барғанда да бір сұрақ қояды. Топ мүшелері оның қойған сұрағының ретіне қарай жауап беруге тырысады. Осылай жалғаса береді. ТАПҚАНША! Таба алмаса, келесі оқушы жалғастырады.

    Мұғалім оқушының сұрақ қою дағдысын комментарий айту арқылы бағалайды.











    https://www.balakai.kz/zhumbaktar/141-zhanuarlar-turaly-zhmbatar.html

    жұмбақтар































































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    11 Қырқүйек 2021
    760
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Үй жануарлары"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Үй жануарлары"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары "Үй жануарлары" 3 Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

    Күні:

    Сынып: 3

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Үй жануарлары –жанды табиғат

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.​3.​2.​1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3.​4.​5.​1 жаңа сөздерді орфографиялық сөздіктерге сүйеніп дұрыс жазу

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді

    Оқушылардың көпшілігі: мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, жаңа сөздерді сөздікке сүйеніп, сауатты жазады

    Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтіндегі ақпаратты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді

    Бағалау критерийлері

    Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

    Жаңа сөздерді сауатты жазады.

    Лексикалық минимум

    қой, сиыр, жылқы,түйе

    Грамматикалық минимум

    Септік жалғау, тәуелдік жалғау.

    Атам ауылда тұрады. Атамның малы көп.

    Құндылықтарды дарыту


    Төрт түлік мал туралы біле отырып, олардың адамға берер пайдасын түсінеді. Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиеленеді.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқы білім


    Жанды және жансыз табиғат

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы


    « Жақсы ма?»

    - Досың болған жақсы ма?

    - Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    - Сабаққа дайындығымыз жақсы ма?

    - Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    -Көңіл-күйіміз жақсы ма?

    -Жақсы! Жақсы! Жақсы!

    Өткен тақырыпты еске түсіру.

    «ИӘ» және «ЖОҚ» ойыны (Ортаға екі орындық қарама-қарсы қойылады. Бір орындыққа «ИӘ» , екнші орындыққа «ЖОҚ» сөздері жазылған қағаздарқ ойылады. Оқушылар екі топқа бөлініп, екі қатарға тұрады. Ортаға кезекпен бір-бір оқушыдан шығады. Мұғалім өтілген тақырып бойынша бұрыс немесе дұрыс сөйлемді оқиды. Айтылған ақпарат дұрыс болса, соған сәйкес орындыққа отырып үлгеруі керек).

    1. Өсімдіктер жанды табиғатқа жатады.

    2. Құстар су ішпейді.

    3. Жанды табиғат өзгереді.

    4. Тау жанды табиғатқа жатады.

    5. Табиғат жанды және жансыз болады.

    6. Жансыз табиғат өседі.

    7. Жанды табиғат тыныс алады.

    8. Жансыз табиғат өзгермейді.

    9. Адам-табиғаттың бір бөлшегі.

    10. Адам табиғатсыз өмір сүре алады.

    11. Су, ауа адамға өте қажет.

    Сабақ мақсатымен таныстыру

    Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

    Сөздерді қатесіз жазамын.


    Сабақтың ортасы


    (МК, Ұ) Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

    қой, сиыр, жылқы,түйе, қора


    Сөз тіркестерін және сөйлемдер құру

    Қой сатып алу. Атам қой сатып алды.

    Жылқыға су беру. Мен жылқыға су бердім.

    Сиырға шөп салу. Біз сиырға шөп салдық.

    (Ж)Тыңдалым

    Менің атам бар. Ол ауылда тұрады. Атамның малы бар. Қорада сиыр, жылқы, қой бар. Олар – үй жануарлары.


    Мәтінді екі рет тыңдайды. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жазады.

    Үлгі: Менің атам ... тұрады. Атамның ... бар. Қорада ..., ..., ... бар. Олар - ... .


    Жұптар орындап болған соң, өз жұмыстарын дұрыс нұсқамен тексереді. Дұрыс нұсқа тақтада көрсетіледі. Жұптар өз-өздерін бағалайды.


    (Ө) Жазылым. Сауатты жазуда қиындық тудыруы мүмкін бірнеше сөзді тақтаға жазып қою.

    Ауыл, түйе, құлын, сиыр

    Оқушылар осы сөздермен сөйлемдер құрап жазады. Қалауы бойынша бірнеше оқушы тақтаға жазған сөйлемдерін жазады.

    Бұдан кейін оқулықта берілген суретті сөзге айналдырып оқиды.

    • Әлібектің атасы тұрады.

    • Атасының бар.

    • Қорада бар.


    (Ө) Оқылым.«Белгі қойып оқу» әдісі.

    Әр оқушы мәтінді оқып, мазмұнымен танысады. Оқып отырып, таныс емес сөздерге немесе түсінбеген тұстарына белгі қойып отырады. Содан кейін қабылдау деңгейі жоғары оқушылар бұл сөздерге түсінік береді.

    Оқылым мәтіні

    Жазда атамның ауылына бардым. Атамның қорасында жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі бар. Оларды «үй жануарлары» немесе «мал» деп атайды. Мен атама көмектестім. Малға шөп салдым. Қораны тазаладым.

    Мәтін соңындағы сұрақтар жеке қағаздарға жазылып, қобдишаға салынады. Бірнеше оқушы қағаздағы сұрақты таңдап, сол сұраққа ауызша жауап береді.

    Сұрақтар:

    1. Әлібек жазда қайда барды?

    2. Атасының қорасында не бар?

    3. Үй жануарларын тағы қалай атайды?

    4. Әлібек атасына қалай көмектесті?

    5. Үй жануарлары қандай табиғатқа жатады?

    «Шапалақ» әдісі арқылы жауаптарын бағалайды.

    «Орташа» жауапқа 1 рет шапалақ ұру.

    «Жақсы» жауапқа 2 рет шапалақ ұру

    «Тамаша» «Өте жақсы» жауапқа 3 рет шапалақ ұру

    (Ө) Оқылымнан кейінгі тапсырма

    Сөйлем

    Дұрыс

    Бұрыс

    Айтылмаған

    Әлібектің атасы қалада тұрады.




    Әлібек жазда ауылда демалды.




    Атасының малы көп.




    Қорада 100 қой бар.




    Сиыр үй жануарына жатады.




    Әлібек атасына көмектескен жоқ.




    Оқушылар қасында отырған көршісімен жұмыстарымен ауысады. Мұғалімнің оқыған дұрыс нұсқамен көршісінің жауабын тексереді және бағалайды.


    Сергіту сәті. «Мен таптым»

    Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.


    (Т) Оқылым. Оқушылар топта тапсырманы бірлесіп орындайды. Суретке қарап, көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып оқиды және сол жануар туралы бір ақпарат айтады.

    Үлгі: Бұл – жылқы. Жылқының еті дәмді/Жылқы алысқа шабады/Жылқының сүтін қымыз деп атайды.

    Керекті сөздер: үй жануарлары,өседі, сиыр, қой, жанды, жылқы, ешкі, түйе


    (Ұ) Айтылым. «СҰРАҚТАР» стратегиясы.

    Сұрақ қоюдан қорықпайтын оқушы ортаға шығады. Оқушының маңдайына стикерге жазылған сөз жабыстырылады.Оның маңдайына сөз (сиыр, қой, жылқы, түйе) жазылған стикер жабыстырады. Стикерде не жазылғанын табу үшін топтарға барып бар жоғы бір-ақ сұрақ қояды. Келесі топқа барғанда да бір сұрақ қояды. Топ мүшелері оның қойған сұрағының ретіне қарай жауап беруге тырысады. Осылай жалғаса береді. ТАПҚАНША! Таба алмаса, келесі оқушы жалғастырады.

    Мұғалім оқушының сұрақ қою дағдысын комментарий айту арқылы бағалайды.











    https://www.balakai.kz/zhumbaktar/141-zhanuarlar-turaly-zhmbatar.html

    жұмбақтар































































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 3 сынып
    11.00.2021
    760
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жельменева Гульден Касымхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации