Материалдар / Сабақ жоспары "Вектор ұғымы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Вектор ұғымы"

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып геометрия "Вектор ұғымы" тақырыбына сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1205
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:геометрия сыныбы:9

Тақырыбы

Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.


Мақсаты

Тақырыпты түсінеді, вектор ұғымын зерттей отырып тақырыптың маңыздылығын меңгереді, тапсырмаларды орындауға пайдаланады.

Жалпы мақсаты

Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже

Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Суреттер сөйлейді», «Семантикалық карта», «Кім біледі?», «Ойлан бірік ,бөліс!».

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук.

Ұйымдастыру кезеңі


Тренинг

Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу.

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

Суреттер сөйлейді.

Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап.

Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі.

Оқушы берген тапсырманы орындау.

Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады.


Қызығушылығын ояту

Түсіну

«Ойлан бірік,бөліс!» арқылы тақырыпты талдау

Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады .

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды.

Қолдану

Постер.

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде .

Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды.

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді .

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау.

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау.

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

«Кім білімді?».

Топтар жарысы

Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады.

Жинақтау

Семантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайды.

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады.

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды.

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары.

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.

Өзін өзі топпн бағалайды .

Рефлексия

Стикерлерді толтыру.

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну.

Ұсынылған стикерді толтыру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!