Сабақ жоспары Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ Ы. Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесіне құрылған қысқа мерізімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Ы. Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі №2




«Жетібай ауылының №4 орта мектебі» КММ

Күні: 05.12.2017ж

Куватбаева Ж.Б

Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

5.А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу.

Сабақ мақсаты

Барлығы оқушылар орындай алады: Кейіпкерлерді табады, мінездеме береді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Құндылығын аша алады, кейіпкерлер іс-әрекетін салыстыра алады.

Кейбірі оқушылар орындай алады: Шығармадан алған әсерін сипаттай алады, шығарманы талдап эссе жаза алады, алған әсерін сипаттайды, хат жаза алады.

Бағалау критерийі

Шығармадағы кейіпкердің құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтап, эссе жазады;


Эссе құрылымын сақтайды;

Шығармадан алған әсерін сипаттайды;

Пікірін жазбаша жеткізеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Синквейн, кластер, ВЕНН диаграмасы.

Қасиеттерді салыстыра алады: Жомарттық, қанағатшылдық, сараңдық, тәкәппарлық.

Диалог құруға/ эссе/хат жауға арналған пайдалы тіркестер

Атымтай жомарт, қолы ашық, шық бермес, мырза, сараң, дәулетті, қанағатшыл, жомарттық, есепсіз бай

Талқылауға арналған сұрақтар

Қазіргі заманда Атымтай сияқты адамдар бар ма? Бүгінгі заманның Атымтай жомарттары қандай адамдар?

Алдыңғы оқу


2-тапсырма (75-бет).Әңгімедегі Атымтай жомарт айтатын төрт түрлі себеп туралы өз пікіріңді білдіріңдер.

Төрт түрлі себеп:

Бірінші себеп - масаттанбау, тәкәппарланбау;

Екінші себеп – өзгелерге үлгі-өнеге болу;

Үшінші себеп- адал еңбектің дәмін тату;

Төртінші себеп- келген дәулетті дұрыс пайдалану.

Жоспар


Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығу түрлері


Дереккөздер/ ресурстар

Сабақтың басы

(Білу ,түсіну)


Сабақтың ұйымдастыру кезеңі.

Топқа бөлу, тапсырмалар беру.


  1. Әңгіменің авторы кім?

  2. Автор туралы не білесіңдер?

  3. Басқа қандай әңгімелерін білесіңдер?

  4. Атымтай қалай жомарт атанған екен?

  5. Бойында қандай қасиеттері басым болды?

1-кезең. Оқушылар Атымтайдың қай қасиетін таңдаса өз еріктерімен сол топқа отырады.

І Топ: “Жомарт”

ІІ Топ: “Қанаға”

ІІІ Топ: “Дәулет”


Қазақ әдебиеті, 75-76беттер




Сабақтың ортасы


Қолдану, талдау, жинақтау




2-кезең. Тапқырлар

І Топ: “Атымтай жомарт” сөзіне синквейн жасаңдар.

1.Тақырып: (зат есім)

2. Екі сөзбен сипаттау (сын есім)

3.3 қимыл атауын жазу (етістік)

4.4сөзден тұратын бір сөйлем жазу

5. тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.

ІІ Топ: “Атымтай жомарт” кластер




(тұжырымдамалық карта) жасаңдар.

ІІІ Топ: “Жомарт-сараң ” сөзіне ВЕНН диаграммасын жасаңдар.

Жомарт


Сараң





Жетістік критерийлері

1-топ.

  1. Атымтай жомарт сөзіне бес жолды өлең құрастырды.

  2. Кейіпкердің іс-әрекетін анықтады.

  3. Кейіпкердің ерекшелігін айқындады.

2-топ.

  1. Кейіпкерің бейнесін тұжырымдамалық карта арқылы ашып көрсетті.

3-топ.

  1. Кейіпкердің қасиетін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын таба алды.

3-кезең. «Мақал сөздің мәйегі...» әр топ мақал айтып жарысады.

Жетістік критерийлері

Үш топ тақырыпқа сай 2-2-ден мақал айта алды.

Өзге топтардың жасырған мақалының жалғасын таба алды.

4-кезең. Бүгінгі заманның Атымтай жомарттары қандай адамдар?

І Топ: “5-5-1” әдісі

ІІ Топ: «Бүгінгі заманның Атымтай жомарттары қандай адамдар?» Эссе

ІІІ Топ: «Егер мен бай болсам...» авторға хат

Жетістік критерийлері

  1. Атымтай жомарт туралы 5 сөйлем жаза алады.

  2. Қазіргі заманның Атымтайларын сипаттап жаза алды.

  3. Эссе құрылымын сақтайды.

  4. Әңгімеден алған әсерін сипаттап авторға хат жазады.

  5. Көлемін сақтайды.

  6. Хат құрылымын сақтайды.


https://bilimland.kz /kk/content/lesson/

77561_ybyraj_

altynsarin_atymtaj

_zhomart

Сабақтың соңы


Бағалау







Ойтаразы

5-кезең. Сандар сөйлейді

1-топ. 1 желтоқсан

2-топ: 16,17 желтоқсан, 1986,1991

3-топ: 2017, 30

Жетістік критерийлері

1.Сандардың мәнін аша алады.

2.Әр топ өз тобының атымен байланыстырып сөйлем құрай алады.



https://www.

google.kz/


Қосымша ақпарат


Саралау



Бағалау

Рефлексия


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.04.2018
3881
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі