Материалдар / Сабақ Сайын Мұратбеков "Телі өске ұл" повесі 11 с ынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ Сайын Мұратбеков "Телі өске ұл" повесі 11 с ынып

Материал туралы қысқаша түсінік
С. Мұратбековтың "Телі өскен ұл" повесі туралы түсінік беру. Жазушы бұл әңгімесі арқылы туған жердің адамға өте ыстық, маңызды екенін айтқысы келді. Туған жер топырағын аттаған қарттың қуанышы үлкен тебіреніспен, шебер суреттелген. Байтас қарт Қайсар,қажырлы,төзімді, туған еліне деген сағынышы басым,рухы биік,адал жан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2022
3146
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ.

Бөлім:

Толеранттық – ел бірлігі. Сайын Мұратбеков «Телі өскен ұл»повесі

Педагогтің аты-жөні:

Муратбаева А.Ш.

Күні:

14.04.22

Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

.Қ Жұмаділов «Қаздар қайтып барады»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.2.1 ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақалажазу;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: мәтінді түсінеді, көтерілген мәселені анықтай алады,сұрақтарға жауап бере біледі

Көбі: мәтіннен детальді ақпаратты анықтай алады, сөз тіркестерін орынды қолдана біледі

Кейбірі: өз пікірін білдіре отырып, қорытынды жасай біледі

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Өзін- өзі тексеру

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. сәлемдесу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Қорытынды аттестацияға оқушыларды дайындау (10 минут)




Өткен білімді еске түсіру


Лексико-грамматикалық тест жұмысын орындатады (4 нұсқа)



(Ұ) «Интервью» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Оқушылар 10 минут ішінде 20 сұрақтан тұратын тест жұмысын орындайды.






Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.



Жауап кілттері арқылы өздерін өздері тексереді.






Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.



Тест жазылған парақтар






Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Мағынаны ашу.

26 мин.








Жаңа білім





Мұғалімнің кіріспе сөзі



Балалар,сендердің ойларыңша қаздар қайда қайтуы мүмкін?






ІІ. Әңгіменің мазмұнымен танысу. 


Сөздік жұмысы










1-тапсырма:

Жеке жұмыс

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді.

Айтылым


Жазылым

балалар өз ойларын ассоцация әдісімен жазып шығады.

І.Ассоциация

мекеніне

Көлге ұясына

Жылы жаққа суық жаққа

Туған жеріне балапанына


оқушылар белгілі уақыт аралығында оқулықтағы әңгіменің мазмұнымен өздері оқып танысады

Әр топ оқыған оқиғалары бойынша суретін салады. 


 Әңгімені салған суреттері бойынша баяндап береді. (Салған суреттерін ретімен тақтаға іледі де,әр топтан бір оқушы сурет бойынша әңгіменің мазмұнын айтып шығады.Қалған топтағы балалар әңгіменің ең маңызды деген жерлерін дәптерлеріне жазып алып отырады.)







Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-ассоциация құрады -Мәлімет айтады

«Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасау.


11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Аударма

сөздік


2-тапсырма:

Проблемалық сұрақ қою. 1. Байтас қарт қайда сапар шегіп келеді? 2.Оның бөтен елге баруының себебі неде,не үшін барған деп ойлайсыңдар? 3. Жазушының өмірі мен әңгімесінің арасында қандай байланыс бар? 4. Байтас қарт неге шекараны бұзып өтті? 5. Қабдеш аға тарихи Отанына қай жылы оралған еді? 6. Жазушы,Байтас қарт,қаздың арасында қандай ұқсастық бар?


Айтылым

(Оқушылар өз ойларын айтып шығады.)

(Әңгіменің идеясын ашу)

Сұрақтарға жауап береді

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

-Түсіндіреді

-Мағынасын ашады

«Бас бармақ» тәсілі.




Дескриптор

5 балл

-топпен жұмыс жасайды

-мәтінді оқиды

«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы

кері байланыс орнатады.





Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді.

Смайликтер.

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







Суреттер топтамасы






Слайдтар





Кесте



Сызбалар







Бекіту

5-тапсырма:


Кестені толтыру:

Бағыт-бағдар береді

Сұрақтарға жауап береді

Жазылым Айтылым



Кестені толтырады




Топтар қойылған сұрақтарға жауап жазып, айтады.


Қарттың туған жеріне деген сүйіспеншілігі, сағынышы.


Мәтіннен мысалдарды тауып оқиды.


Жазушы бұл әңгімесі арқылы туған жердің адамға өте ыстық, маңызды екенін айтқысы келді.

Туған жер топырағын аттаған қарттың қуанышы үлкен тебіреніспен, шебер суреттелген.

Байтас қарт Қайсар,қажырлы,төзімді,

туған еліне деген сағынышы

басым,рухы биік,адал жан.


Дескриптор:

3 балл

-Кестені толтырады

11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


« Ойлан, тап»



Кері байланыс

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия:


«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!