Күні ________ сыныбы _________ пәні_____________________
Мұғалімнің аты-жөні_______________________________________
Сабақ тақырыбы:_______________________________________________
Сабақ мақсаты:______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсаты:___________________________________________
____________________________________________________________________
САБАҚТЫ ТАЛДАУ
|
№ |
Көрсеткіштер |
Балдар |
||
|
2 |
1 |
0 |
||
|
1 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
|
|
|
|
2 |
Өткен тақырыптың қайталануы |
|
|
|
|
3 |
Оқушылардың зейінін жаңа тақырыпқа тарту. |
|
|
|
|
4 |
Жаңа материалды игерудің әдіс - тәсілдері. |
|
|
|
|
5 |
Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысуы. |
|
|
|
|
6 |
Сабақта проблемалық мәселені қоя білу |
|
|
|
|
7 |
Таным белсенділігнің дамуы |
|
|
|
|
8 |
Оқушылардың сабаққа және пәнге деген қызығушылығы |
|
|
|
|
9 |
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілеті |
|
|
|
|
10 |
Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру |
|
|
|
|
11 |
Ауызша, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы /бірыңғай орфографиялық ережелердің сақталуы/ |
|
|
|
|
12 |
Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге ыңғайлылығы, оңтайлылығы, жүйелілігі |
|
|
|
|
13 |
Пән аралық байланыс |
|
|
|
|
14 |
Мазмұнның маңыздылығы , білімнің өмірге байланыстылығы |
|
|
|
|
15 |
Қойылған бағалардың нақты болуы |
|
|
|
|
16 |
Жабдықталуы, көрнекіліктің қолданылуы |
|
|
|
|
17 |
Уақытты тиімді пайдалауы |
|
|
|
|
18 |
Білімді бақылау, бағалау |
|
|
|
|
19 |
Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері. |
|
|
|
|
20 |
Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
|
|
|
|
|
Балдар жиынтығы |
|
|
|
![]()
САБАҚ ЭФФЕКТІЛІГІ: = 42% осы формуламен есептеліп шығарылады.
17-сарапшы қойған бал
26-балдардың ең жоғары көрсеткіші
егер СЭ –85% және одан жоғары болса –“сабақ өте жақсы”
егер СЭ –65% -тен 84% -ке дейін –“сабақ жақсы”
егер СЭ –45% -тен 64% -ке дейін –“сабақ қанағаттанарлық ”
егер СЭ –44% -тен төмен болса –“ сабақ нашар”
Егер ешқандай 0 ұпай жоқ болса –“сабақ өте жақсы” өте жақсы деп есептеледі.
Сабақ бойынша қорытынды ____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалімге ұсыныс ____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ талдау
Сабақ талдау
Күні ________ сыныбы _________ пәні_____________________
Мұғалімнің аты-жөні_______________________________________
Сабақ тақырыбы:_______________________________________________
Сабақ мақсаты:______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсаты:___________________________________________
____________________________________________________________________
САБАҚТЫ ТАЛДАУ
|
№ |
Көрсеткіштер |
Балдар |
||
|
2 |
1 |
0 |
||
|
1 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
|
|
|
|
2 |
Өткен тақырыптың қайталануы |
|
|
|
|
3 |
Оқушылардың зейінін жаңа тақырыпқа тарту. |
|
|
|
|
4 |
Жаңа материалды игерудің әдіс - тәсілдері. |
|
|
|
|
5 |
Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысуы. |
|
|
|
|
6 |
Сабақта проблемалық мәселені қоя білу |
|
|
|
|
7 |
Таным белсенділігнің дамуы |
|
|
|
|
8 |
Оқушылардың сабаққа және пәнге деген қызығушылығы |
|
|
|
|
9 |
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу қабілеті |
|
|
|
|
10 |
Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру |
|
|
|
|
11 |
Ауызша, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы /бірыңғай орфографиялық ережелердің сақталуы/ |
|
|
|
|
12 |
Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге ыңғайлылығы, оңтайлылығы, жүйелілігі |
|
|
|
|
13 |
Пән аралық байланыс |
|
|
|
|
14 |
Мазмұнның маңыздылығы , білімнің өмірге байланыстылығы |
|
|
|
|
15 |
Қойылған бағалардың нақты болуы |
|
|
|
|
16 |
Жабдықталуы, көрнекіліктің қолданылуы |
|
|
|
|
17 |
Уақытты тиімді пайдалауы |
|
|
|
|
18 |
Білімді бақылау, бағалау |
|
|
|
|
19 |
Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері. |
|
|
|
|
20 |
Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
|
|
|
|
|
Балдар жиынтығы |
|
|
|
![]()
САБАҚ ЭФФЕКТІЛІГІ: = 42% осы формуламен есептеліп шығарылады.
17-сарапшы қойған бал
26-балдардың ең жоғары көрсеткіші
егер СЭ –85% және одан жоғары болса –“сабақ өте жақсы”
егер СЭ –65% -тен 84% -ке дейін –“сабақ жақсы”
егер СЭ –45% -тен 64% -ке дейін –“сабақ қанағаттанарлық ”
егер СЭ –44% -тен төмен болса –“ сабақ нашар”
Егер ешқандай 0 ұпай жоқ болса –“сабақ өте жақсы” өте жақсы деп есептеледі.
Сабақ бойынша қорытынды ____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалімге ұсыныс ____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













