Өзара сабаққа қатысу және сабақты талдау
Күні:
Сыныбы: 3 «А»
Пәні: Қазақ тілі
Мұғалім: Жақсылықова Мәдина
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі
|
№ |
Көрсеткіштер |
Іс-әрекет |
|
1 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
Сабақ мақсаты нақты алынған |
|
2 |
Өткен тақырыпты қайталау, үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі |
Өткен сабақты «Тез ойла, тез ойна» әдісі арқылы жүргізді. Жұмыс тиімді болды |
|
3 |
Жаңа тақырыпты ашу |
Жаңа тақырыпты ашуда ой-толғау арқылы тақырыпты, мақсатын хабарлады. |
|
4 |
Жаңа материалды игерудің әдіс-тәсілдері, жаңа технологияларды қолдану |
Жаңа материалды игертуде саралаудың «Тапсырма» тәсілін пайдаланды. |
|
5 |
Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысы. |
«Кім көп, әрі дұрыс сөз жазса, сол жеңімпаз болады»- деп тапсырма беріп, зат есімнің тәуелденуіне сәйкес тапсырмалармен байланыстырды |
|
6 |
Сабақта проблемалық мәселелерді қою |
Оқушылардың өздігінен жұмыс жасауына баса назар аударды. |
|
7 |
Оқушылардың таным-белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы |
|
|
8 |
Ауызша сөйлеу, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы, ережелерді сақтау. Оқушының сөздік қоры, толық жауап |
Әрбір тапсырма орындаған кезде
ауызша сөйлеуге, көркем жазуға баса назар аударып
отырды. |
|
9 |
Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру |
Сабақ үрдісінде жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар қарастырылған |
|
10 |
Оқушының сабаққа, пәнге деген қызығушылығы, Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі |
Оқушы белсенділігі жоғары.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс ретімен жүргізіліп
отырды |
|
11 |
Оқушының өз бетімен жұмыс істеу қабілеті |
Оқушының өздігінен жұмыс жасауын да жоспарлаған |
|
12 |
Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге оңайлығы, жүйелігі |
Сабақ мақсатына сәйкес жүйелі,
ғылыми, оңтайлы
жоспарланған |
|
13 |
Пәнаралық байланыс |
Ана тілі, жаратылыстану пәндерімен байланыс болды |
|
14 |
Мазмұнның маңыздылығы, өмірмен байланысы |
Алынған мәтіндер қазақтың ою-өрнегі туралы, оның үй төсеніштерінде, кілемдерде болатын ою екеніне тоқталды |
|
15 |
Көрнекіліктің қолданылуы |
Интербелсенді тақта, суреттер, таблица, оқулық пайдаланды |
|
16 |
Бағалау және оның түрлерінің болуы. Бағаның шынайы қойылуы. |
Әрбір тапсырманың дескрипторы жоспарланған. Оқушыларды соған сәйкес балмен бағалап отырды. |
|
17 |
Уақытты тиімді пайдалануы |
Уақытты тиімді пайдаланды |
|
18 |
Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері |
Үй тапсырмасының көлемі оқушының жас ерекшелігіне сәйкес жоспарланған |
|
19 |
Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
Сабақта ынтымақтастық, топ ережесін сақтау қалыптасқан |
Сабақтан кейінгі рефлексия
|
1 |
Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба? |
Сабақ мақсатына жетті |
|
2 |
Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады? |
Сабақтың өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстырған сәті қатты ұнады |
|
3 |
Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды? |
Ширату тапсырмалары, бағалау түрлері мен топтық жұмыстардан үйренетінім көп екенін білдім |
|
4 |
Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті? |
Сыныптағы психологиялық ахуал керемет әсер берді |
|
5 |
Ұсынысыңыз бар ма? «Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім» |
Мұғалімнің жұмысына тек сәттілік тілеймін |
Сабаққа қатысып, талдау жасаған
бастауыш сынып мұғалімі: Оспанова К
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ талдау
Сабақ талдау
Өзара сабаққа қатысу және сабақты талдау
Күні:
Сыныбы: 3 «А»
Пәні: Қазақ тілі
Мұғалім: Жақсылықова Мәдина
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі
|
№ |
Көрсеткіштер |
Іс-әрекет |
|
1 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
Сабақ мақсаты нақты алынған |
|
2 |
Өткен тақырыпты қайталау, үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі |
Өткен сабақты «Тез ойла, тез ойна» әдісі арқылы жүргізді. Жұмыс тиімді болды |
|
3 |
Жаңа тақырыпты ашу |
Жаңа тақырыпты ашуда ой-толғау арқылы тақырыпты, мақсатын хабарлады. |
|
4 |
Жаңа материалды игерудің әдіс-тәсілдері, жаңа технологияларды қолдану |
Жаңа материалды игертуде саралаудың «Тапсырма» тәсілін пайдаланды. |
|
5 |
Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысы. |
«Кім көп, әрі дұрыс сөз жазса, сол жеңімпаз болады»- деп тапсырма беріп, зат есімнің тәуелденуіне сәйкес тапсырмалармен байланыстырды |
|
6 |
Сабақта проблемалық мәселелерді қою |
Оқушылардың өздігінен жұмыс жасауына баса назар аударды. |
|
7 |
Оқушылардың таным-белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы |
|
|
8 |
Ауызша сөйлеу, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы, ережелерді сақтау. Оқушының сөздік қоры, толық жауап |
Әрбір тапсырма орындаған кезде
ауызша сөйлеуге, көркем жазуға баса назар аударып
отырды. |
|
9 |
Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру |
Сабақ үрдісінде жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар қарастырылған |
|
10 |
Оқушының сабаққа, пәнге деген қызығушылығы, Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі |
Оқушы белсенділігі жоғары.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс ретімен жүргізіліп
отырды |
|
11 |
Оқушының өз бетімен жұмыс істеу қабілеті |
Оқушының өздігінен жұмыс жасауын да жоспарлаған |
|
12 |
Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге оңайлығы, жүйелігі |
Сабақ мақсатына сәйкес жүйелі,
ғылыми, оңтайлы
жоспарланған |
|
13 |
Пәнаралық байланыс |
Ана тілі, жаратылыстану пәндерімен байланыс болды |
|
14 |
Мазмұнның маңыздылығы, өмірмен байланысы |
Алынған мәтіндер қазақтың ою-өрнегі туралы, оның үй төсеніштерінде, кілемдерде болатын ою екеніне тоқталды |
|
15 |
Көрнекіліктің қолданылуы |
Интербелсенді тақта, суреттер, таблица, оқулық пайдаланды |
|
16 |
Бағалау және оның түрлерінің болуы. Бағаның шынайы қойылуы. |
Әрбір тапсырманың дескрипторы жоспарланған. Оқушыларды соған сәйкес балмен бағалап отырды. |
|
17 |
Уақытты тиімді пайдалануы |
Уақытты тиімді пайдаланды |
|
18 |
Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері |
Үй тапсырмасының көлемі оқушының жас ерекшелігіне сәйкес жоспарланған |
|
19 |
Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы |
Сабақта ынтымақтастық, топ ережесін сақтау қалыптасқан |
Сабақтан кейінгі рефлексия
|
1 |
Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба? |
Сабақ мақсатына жетті |
|
2 |
Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады? |
Сабақтың өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстырған сәті қатты ұнады |
|
3 |
Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды? |
Ширату тапсырмалары, бағалау түрлері мен топтық жұмыстардан үйренетінім көп екенін білдім |
|
4 |
Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті? |
Сыныптағы психологиялық ахуал керемет әсер берді |
|
5 |
Ұсынысыңыз бар ма? «Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім» |
Мұғалімнің жұмысына тек сәттілік тілеймін |
Сабаққа қатысып, талдау жасаған
бастауыш сынып мұғалімі: Оспанова К
шағым қалдыра аласыз













