Сабақ талдау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Өзара сабаққа қатысу және сабақты талдау


Күні:

Сыныбы: 3 «А»

Пәні: Қазақ тілі

Мұғалім: Жақсылықова Мәдина

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі


Көрсеткіштер

Іс-әрекет

1

Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы

Сабақ мақсаты нақты алынған

2

Өткен тақырыпты қайталау, үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі

Өткен сабақты «Тез ойла, тез ойна» әдісі арқылы жүргізді. Жұмыс тиімді болды

3

Жаңа тақырыпты ашу

Жаңа тақырыпты ашуда ой-толғау арқылы тақырыпты, мақсатын хабарлады.

4

Жаңа материалды игерудің әдіс-тәсілдері, жаңа технологияларды қолдану

Жаңа материалды игертуде саралаудың «Тапсырма» тәсілін пайдаланды.

5

Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысы.

«Кім көп, әрі дұрыс сөз жазса, сол жеңімпаз болады»- деп тапсырма беріп, зат есімнің тәуелденуіне сәйкес тапсырмалармен байланыстырды

6

Сабақта проблемалық мәселелерді қою

Оқушылардың өздігінен жұмыс жасауына баса назар аударды.

7

Оқушылардың таным-белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы


Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жоспарланған

8

Ауызша сөйлеу, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы, ережелерді сақтау. Оқушының сөздік қоры, толық жауап

Әрбір тапсырма орындаған кезде ауызша сөйлеуге, көркем жазуға баса назар аударып отырды.

9

Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру

Сабақ үрдісінде жеке, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыстар қарастырылған

10

Оқушының сабаққа, пәнге деген қызығушылығы, Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі

Оқушы белсенділігі жоғары. Оқулықпен, дәптермен жұмыс ретімен жүргізіліп отырды

11

Оқушының өз бетімен жұмыс істеу қабілеті

Оқушының өздігінен жұмыс жасауын да жоспарлаған

12

Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге оңайлығы, жүйелігі

Сабақ мақсатына сәйкес жүйелі, ғылыми, оңтайлы жоспарланған

13

Пәнаралық байланыс

Ана тілі, жаратылыстану пәндерімен байланыс болды

14

Мазмұнның маңыздылығы, өмірмен байланысы

Алынған мәтіндер қазақтың ою-өрнегі туралы, оның үй төсеніштерінде, кілемдерде болатын ою екеніне тоқталды

15

Көрнекіліктің қолданылуы

Интербелсенді тақта, суреттер, таблица, оқулық пайдаланды

16

Бағалау және оның түрлерінің болуы. Бағаның шынайы қойылуы.

Әрбір тапсырманың дескрипторы жоспарланған. Оқушыларды соған сәйкес балмен бағалап отырды.

17

Уақытты тиімді пайдалануы

Уақытты тиімді пайдаланды

18

Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері

Үй тапсырмасының көлемі оқушының жас ерекшелігіне сәйкес жоспарланған

19

Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы

Сабақта ынтымақтастық, топ ережесін сақтау қалыптасқан


Сабақтан кейінгі рефлексия


1

Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба?

Сабақ мақсатына жетті

2

Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады?

Сабақтың өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстырған сәті қатты ұнады

3

Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды?

Ширату тапсырмалары, бағалау түрлері мен топтық жұмыстардан үйренетінім көп екенін білдім


4

Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті?

Сыныптағы психологиялық ахуал керемет әсер берді


5

Ұсынысыңыз бар ма?

«Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім»


Мұғалімнің жұмысына тек сәттілік тілеймін





Сабаққа қатысып, талдау жасаған

бастауыш сынып мұғалімі: Оспанова К





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
62
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі