Сабақ талдау 3

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ талдау 3

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Өзара сабаққа қатысу және сабақты талдау


Күні: 17.02.2023

Сыныбы: 3 «А»

Пәні: Математика

Мұғалім: Жақсылықова Мәдина

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша түрде қалдықпен бөлу


Көрсеткіштер

Іс-әрекет

1

Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы

Сабақта білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып жоспарланып, мақсат белгіленген

2

Өткен тақырыпты қайталау, үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі

Білім алушылардан үй тапсырмасын пысықтау кезеңінде өткен материалдарды қайталау сұрақтары берілді

3

Жаңа тақырыпты ашу

Тез есептеу, ұқсас тапсырмаларды құрастыру дағдыларын дамыту арқылы жүргізілді

4

Жаңа материалды игерудің әдіс-тәсілдері, жаңа технологияларды қолдану

«Керме жіп», «Таңдау», «Ауызша жаттығу» «Тапсырма» саралау әдістері арқылы оқушыларға негізгі ұғымды түсіндірді

5

Өткен сабақтың жаңа сабақпен байланысы.

Педагог сабақ мақсаттары мен күтілетін нәтижегеи жетуде білім алушыларға тапсырмаларды өткен сабақпен байланыстыра отырып пайдаланды.

6

Сабақта проблемалық мәселелерді қою

Педагог сабақ мақсаттары мен күтілетін нәтижегеи жетуде білім алушыларға сараланған тапсырмаларды пайдаланды.

7

Оқушылардың таным-белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы

Білім алушыларға тақтаны, тірек сызбаларды пайдалана отырып оқу кеңістігі құрылды. Түрлі әдіс-тәсілдері қолданылды.

8

Ауызша сөйлеу, тіл дамыту, жазу дағдысының қалыптасуы, ережелерді сақтау. Оқушының сөздік қоры, толық жауап


Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап берді. Өз ойын еркін жеткізеді

9

Ұжымдық, жекелеп, саралап оқытуды ұйымдастыру

Жаңа сабақ барысында ұжымдық жұмыс түрінде жүргізілді. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы топтық жұмысы жүргізілді. Бекіту кезінде «Тапсырма» саралау әдісі арқылы жұмыс жасады.

10

Оқушының сабаққа, пәнге деген қызығушылығы, Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі

Мұғалім бағыт-бағдар берушы бейнесінде болды. Кері байланыс үнемі көрініс тапты және ұтымды болды.

11

Оқушының өз бетімен жұмыс істеу қабілеті

Топта өзара бағалау жүзеге асты. Оқушылардың бір – бірін бағалады. Топта ынтымақтасып жұмыс жасады.

12

Сабақтың ғылыми негізінде меңгерілуі, түсінуге оңайлығы, жүйелігі

Білім алушыларға тақтаны, тірек сызбаларды пайдалана отырып оқу кеңістігі құрылды. Түрлі әдіс-тәсілдері қолданылды.

13

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, қазақ тілі пәндерімен байланыс онатылды

14

Мазмұнның маңыздылығы, өмірмен байланысы

Мұғалім бағыт-бағдар берушы бейнесінде болды. Кері байланыс үнемі көрініс тапты және ұтымды болды.

15

Көрнекіліктің қолданылуы

Тапсырмалар түрлі ресурстар арқылы беріліп отырды. Ресурстарға тақта, ноутбук, оқулықтар, маркерлер пайдаланылды.

16

Бағалау және оның түрлерінің болуы. Бағаның шынайы қойылуы.

Қалыптастырушы бағалау жүргізілді: топтық бағалау, өзін өзі бағалау.Бағалау критерийлеріне берілген дескрипторлаға сай бағаланды

17

Уақытты тиімді пайдалануы

Уақытты тиімді пайдаланды.

18

Үй тапсырмасының берілуі, дәлдігі, мөлшері

Үй тапсырмасы оқушының жас ерекшелігіне сай, оқу тақырыбының көлеміне сай берілді

19

Сабақтың тәрбиелік мақсатының орындалуы

Топтық тәртіп ережелері сақталды. Оқушылар топтарда өз рөлдерін анықтап, жұмыс жасады




Сабақтан кейінгі рефлексия


1

Сабақ мақсатына жетті деп ойлайсыз ба?

Сабақ өз мақсатына жетті

2

Сізге сабақтың қай кезеңдері ұнады?

Сабақтың жаңа білім беру мен өткен сабақты еске түсіру барысында жасаған жұмыстары тиімді болды деп ойлаймын

3

Өз тәжірибеңізге енгізуге болатын қандай жұмыс түрлері болды?

Мұғалім бағыт-бағдар берушы бейнесінде болды. Кері байланыс үнемі көрініс тапты және ұтымды болды.


4

Сабақтағы ахуал сіздің көңіл-күйіңізге қалай әсер етті?

Сабақта ерекше психологиялық ахуал орнаған. Маған ерекше ұнады


5

Ұсынысыңыз бар ма?

«Мен мына жұмысты немесе қандай да бір әдісті былай жоспарлауды ұсынған болар едім»

Мұғалімнің білім деңгейі мен әдіс-тәсілі жеткілікті. Шығармашылық табыс тілеймін






Сабаққа қатысып, талдау жасаған

бастауыш сынып мұғалімі: Түменова М









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
56
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі