|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалім аты-жөні: |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
қатыспаушылар: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Компьютерлік желілер |
||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жетуге тиіс оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.1 Желінің өткізу қабілетін анықтау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен танысады.. Оқушылардың көпшілігі Дербес компьютер архитектурасын сипаттай білуге үйренеді, теориялық білімді тәжірибеде пайдалана білуге бейімделеді. Оқушылардың кейбірі Тыңдаған тақырыптың толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақ басы |
Ортақ орта құру, тақырып пен мақсатты белгілеу. Сабақтың түйінді терминді анықтау үшін сұрақтарға жауап беру ұсынылады: қай үлестірме тиіспелген қалпы қалды? Қалай бір сөзбен бұл құрылғыны атай аламыз? Олар қандай қызметке қолданылады? |
Сұрақтарға жауап бере отырып, жұмыс қорытындысы бойынша олар сабақ тақырыбын жазады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Т Аналық тақша – қазіргі дербес компьютердің есептеу жүйесінің негізі – екі негізгі үлкен микросхемадан тұрады: 1) Солтүстік көпір (North Bridge) – орталық процессордың, жедел жадтың және видеокартаның жұмысын қамтамасыз ететін жады бақылаушысы. 2) Оңтүстік көпір (South Bridge) – ол аналық тақшада шоғырланған құрылғылар бақылаушысының жұмысын және сыртқы құрылғылармен өзара байланысты қамтамасыз ететін енгізу- шығару бақылаушы-концентраторы |
Миға шабуыл» – сұрақ-жауап әдісі - Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын атап береді?. - ДК архитектурасы деп нені айтады? - Жадтың қызметі қандай? - Аналық тақша дегеніміз не? - Жүйелік шинаның құрамы қандай? - Ортақ жадты қолдану идеясы неліктен «фон Нейман принципі» деп аталады? 1-тапсырма. Техникалық диктант. Процессор –
компьютердің негізгі......... Ж |
«+,-, қызықты» әдісі |
Оқулықпен жұмыс
Қосымша 1
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ қорытындысын жасау.түсініктеме береді.
Үй жұмысы
|
Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастыра толтырады:«Бүгінгі сабақта...»
Мен үйрендім... Өз бетімен «Компьютердің жады құрылғысының салыстырмалы сараптамасы» кестесінтолтырыңдар:
|
|
Қосымаш2 |
|||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ тақырыбы:Компьютерлік желілер
Сабақ тақырыбы:Компьютерлік желілер
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалім аты-жөні: |
||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
қатыспаушылар: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Компьютерлік желілер |
||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жетуге тиіс оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.1 Желінің өткізу қабілетін анықтау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен танысады.. Оқушылардың көпшілігі Дербес компьютер архитектурасын сипаттай білуге үйренеді, теориялық білімді тәжірибеде пайдалана білуге бейімделеді. Оқушылардың кейбірі Тыңдаған тақырыптың толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақ басы |
Ортақ орта құру, тақырып пен мақсатты белгілеу. Сабақтың түйінді терминді анықтау үшін сұрақтарға жауап беру ұсынылады: қай үлестірме тиіспелген қалпы қалды? Қалай бір сөзбен бұл құрылғыны атай аламыз? Олар қандай қызметке қолданылады? |
Сұрақтарға жауап бере отырып, жұмыс қорытындысы бойынша олар сабақ тақырыбын жазады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Т Аналық тақша – қазіргі дербес компьютердің есептеу жүйесінің негізі – екі негізгі үлкен микросхемадан тұрады: 1) Солтүстік көпір (North Bridge) – орталық процессордың, жедел жадтың және видеокартаның жұмысын қамтамасыз ететін жады бақылаушысы. 2) Оңтүстік көпір (South Bridge) – ол аналық тақшада шоғырланған құрылғылар бақылаушысының жұмысын және сыртқы құрылғылармен өзара байланысты қамтамасыз ететін енгізу- шығару бақылаушы-концентраторы |
Миға шабуыл» – сұрақ-жауап әдісі - Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын атап береді?. - ДК архитектурасы деп нені айтады? - Жадтың қызметі қандай? - Аналық тақша дегеніміз не? - Жүйелік шинаның құрамы қандай? - Ортақ жадты қолдану идеясы неліктен «фон Нейман принципі» деп аталады? 1-тапсырма. Техникалық диктант. Процессор –
компьютердің негізгі......... Ж |
«+,-, қызықты» әдісі |
Оқулықпен жұмыс
Қосымша 1
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ қорытындысын жасау.түсініктеме береді.
Үй жұмысы
|
Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастыра толтырады:«Бүгінгі сабақта...»
Мен үйрендім... Өз бетімен «Компьютердің жады құрылғысының салыстырмалы сараптамасы» кестесінтолтырыңдар:
|
|
Қосымаш2 |
|||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз















