Материалдар / Сабақ тақырыбы:Компьютерлік желілер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ тақырыбы:Компьютерлік желілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен танысады.. Дербес компьютер архитектурасын сипаттай білуге үйренеді, теориялық білімді тәжірибеде пайдалана білуге бейімделеді. Тыңдаған тақырыптың толық мазмұнын түсіне алады; Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2023
224
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Мерзімі:

Мұғалім аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

қатыспаушылар:

Сабақ тақырыбы:

Компьютерлік желілер

Осы сабақта жетуге тиіс оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.1 Желінің өткізу қабілетін анықтау

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы

дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен танысады..

Оқушылардың көпшілігі

Дербес компьютер архитектурасын сипаттай білуге үйренеді, теориялық білімді тәжірибеде пайдалана білуге бейімделеді.

Оқушылардың кейбірі

Тыңдаған тақырыптың толық мазмұнын түсіне алады;

Оқиғаның логикалық дамуын көбіне дұрыс болжай алады.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

  • компьютердің ішкі жад түрлерін атай алада;

  • ішкі жад сипаттамасы мен орнын ажырата алады;

  • компьютердің жад түрлерін анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы


Ортақ орта құру, тақырып пен мақсатты белгілеу.

Сабақтың түйінді терминді анықтау үшін сұрақтарға жауап беру ұсынылады: қай үлестірме тиіспелген қалпы қалды? Қалай бір сөзбен бұл құрылғыны атай аламыз? Олар қандай қызметке қолданылады?

Сұрақтарға жауап бере отырып, жұмыс қорытындысы бойынша олар сабақ тақырыбын жазады.

«Ауызша мадақтау» әдісі


Сабақтың ортасы







































Т
ірек ұғымның өзектілігі (сыныппен жұмыс, әңгіме):
сыртқы жадтың өзіне тән сипаттамасын айқындау үшін Дербес компьютер архитектурасы – процессор, есте сақтау құрылғылары, ішкі видеожүйе, шеткері орналасқан (перифериялық) құрылғылар мен енгізу-шығару құрылғылары сияқты бөліктерінің құрастырылуы.

Аналық тақша – қазіргі дербес компьютердің есептеу жүйесінің негізі – екі негізгі үлкен микросхемадан тұрады:

1) Солтүстік көпір (North Bridge) – орталық процессордың, жедел жадтың және видеокартаның жұмысын қамтамасыз ететін жады бақылаушысы.

2) Оңтүстік көпір (South Bridge) – ол аналық тақшада шоғырланған

құрылғылар бақылаушысының жұмысын және сыртқы құрылғылармен өзара байланысты қамтамасыз ететін енгізу-

шығару бақылаушы-концентраторы

Миға шабуыл» – сұрақ-жауап әдісі

- Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын атап береді?.

- ДК архитектурасы деп нені айтады?

- Жадтың қызметі қандай?

- Аналық тақша дегеніміз не?

- Жүйелік шинаның құрамы қандай?

- Ортақ жадты қолдану идеясы неліктен «фон Нейман принципі» деп аталады?

1-тапсырма. Техникалық диктант.

Процессор – компьютердің негізгі.........
2........-(ОЗУ) немесе RandomAccessMemory мәліметтерді қысқа мерзімге сақтау үшін қызмет етеді.
3..........- мәліметтерді ықшам дискілерге жазуға және оқуға мүмкіндік береді.
4. Процессордың ішкі ұяшықтары........ деп аталады.
5........- мәтіндердіенгізу, сақтау, қарапшығу, түзету, пішімдеужәнеқағазғабасыпшығарудықамтамасызететінпрограммалыққұралдар.
2-тапсырма. «Артығын тап»

Ж
үйелік блоктың ішкі құрылғыларынан артығын тауып, әр түрлі түске бояйды. Боялмаған ұяшықтарда орналасқан атауларға

«+,-, қызықты» әдісі

Оқулықпен жұмыс























































Қосымша 1




















Сабақтың соңы




























Сабақ қорытындысын жасау.түсініктеме береді.






Үй жұмысы

















Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастыра толтырады:«Бүгінгі сабақта...»

  • Мен қайталадым....

  • Мен білдім.....

Мен үйрендім...


Өз бетімен «Компьютердің жады құрылғысының салыстырмалы сараптамасы» кестесінтолтырыңдар:


Жедел жад

Тұрақты жад

Қуат көзін тоқтатқанда



Ақпаратты өзгертуге бола ма?



мәліметтерді беру жылдамдығы






Қосымаш2

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!