Сабақ
мақсаты:
|
Оқушылардың
барлығы
дербес компьютермен, оның негізгі блоктарымен
және олардың міндеттерімен
танысады..
Оқушылардың
көпшілігі
Дербес компьютер
архитектурасын сипаттай білуге үйренеді, теориялық білімді
тәжірибеде пайдалана білуге
бейімделеді.
Оқушылардың
кейбірі
Тыңдаған тақырыптың толық
мазмұнын түсіне алады;
Оқиғаның логикалық дамуын
көбіне дұрыс болжай алады.
|
Сабақ
басы
|
Ортақ орта құру, тақырып
пен мақсатты
белгілеу.
Сабақтың түйінді терминді
анықтау үшін сұрақтарға жауап беру ұсынылады: қай үлестірме
тиіспелген қалпы қалды? Қалай бір сөзбен бұл құрылғыны атай аламыз?
Олар қандай қызметке
қолданылады?
|
Сұрақтарға жауап бере отырып,
жұмыс қорытындысы бойынша олар сабақ тақырыбын
жазады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Т
ірек ұғымның өзектілігі (сыныппен жұмыс,
әңгіме): сыртқы жадтың өзіне тән
сипаттамасын айқындау үшін Дербес компьютер архитектурасы
– процессор, есте сақтау құрылғылары, ішкі видеожүйе, шеткері
орналасқан (перифериялық) құрылғылар мен енгізу-шығару құрылғылары
сияқты бөліктерінің құрастырылуы.
Аналық тақша – қазіргі дербес
компьютердің есептеу жүйесінің негізі – екі негізгі үлкен
микросхемадан тұрады:
1) Солтүстік көпір (North
Bridge) – орталық процессордың, жедел жадтың және видеокартаның
жұмысын қамтамасыз ететін жады
бақылаушысы.
2) Оңтүстік көпір (South
Bridge) – ол аналық тақшада
шоғырланған
құрылғылар бақылаушысының
жұмысын және сыртқы құрылғылармен өзара байланысты қамтамасыз
ететін енгізу-
шығару
бақылаушы-концентраторы
|
Миға
шабуыл» – сұрақ-жауап
әдісі
- Жүйелік блоктың ішкі
құрылғыларын атап береді?.
- ДК архитектурасы деп нені
айтады?
- Жадтың қызметі
қандай?
- Аналық тақша дегеніміз
не?
- Жүйелік шинаның құрамы
қандай?
- Ортақ жадты қолдану идеясы
неліктен «фон Нейман принципі» деп
аталады?
1-тапсырма. Техникалық
диктант.
Процессор –
компьютердің негізгі......... 2........-(ОЗУ)
немесе RandomAccessMemory
мәліметтерді
қысқа
мерзімге
сақтау
үшін қызмет
етеді. 3..........-
мәліметтерді ықшам
дискілерге
жазуға
және оқуға
мүмкіндік
береді. 4.
Процессордың ішкі ұяшықтары........
деп аталады. 5........-
мәтіндердіенгізу, сақтау, қарапшығу, түзету,
пішімдеужәнеқағазғабасыпшығарудықамтамасызететінпрограммалыққұралдар. 2-тапсырма.
«Артығын
тап»
Ж үйелік блоктың ішкі құрылғыларынан артығын тауып, әр
түрлі түске бояйды. Боялмаған ұяшықтарда орналасқан
атауларға
|
«+,-, қызықты»
әдісі
|
Оқулықпен
жұмыс
Қосымша
1
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақ қорытындысын
жасау.түсініктеме
береді.
Үй
жұмысы
|
Оқушылар рефлексия парағын
сөйлемдермен жалғастыра толтырады:«Бүгінгі
сабақта...»
-
Мен
қайталадым....
-
Мен
білдім.....
Мен
үйрендім...
Өз бетімен «Компьютердің жады
құрылғысының салыстырмалы сараптамасы»
кестесінтолтырыңдар:
|
Жедел
жад
|
Тұрақты
жад
|
Қуат көзін
тоқтатқанда
|
|
|
Ақпаратты өзгертуге бола
ма?
|
|
|
мәліметтерді беру
жылдамдығы
|
|
|
|
|
Қосымаш2
|