Күні:________________Сыныбы:______________Пәні:_________________________________________
Пән мұғалімі:__________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсаты:______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы:__________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Сабақтың түрі:________________________Сабақтың типі:__________________________________
|
№ |
Критерийлер және оның көрсеткіштері |
Бағалау 1-3 баллға дейін |
|
1 |
Ұйымдастырылу кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу |
|
|
2 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
|
|
3 |
Өткен сабақты қайталауы |
|
|
4 |
Сынып оқушыларының назарын жаңа тақырыпқа аудара білу қабілеті |
|
|
5 |
Сабақтың бағдарламаға сәйкестігі, тапсырмалардың оқушының жас ерекшелігіне сай келуі |
|
|
6 |
Жаңа сабақты игерту тәсілі, жаңашылдығы, |
|
|
7 |
Сабақтың ғылымилығы, оқушыға жетімділігі, өзектілігі, өмірмен байланыстылығы. |
|
|
8 |
Пәнаралық байланыс оның сабаққа сәйкестігі |
|
|
9 |
Мұғалімнің көшбасшылығы, оқушылармен белсенді іс-әрекетті ұйымдастыру шеберлігі |
|
|
10 |
Оқушылардың қызығушылығы, танымдық белсенділігі. Ауызша, жазбаша жұмыс дағдылары |
|
|
11 |
Оқушылардың мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше жұмыс істеуі, жұмыспен (проблемалық сұрақтарды, деңгейлік тапсырмаларды шеше білуі) мұғалімнің проблемалық сұрақтар қоюы. |
|
|
12 |
Оқушылардың тәртіп деңгейі, ұйымшылдығы |
|
|
13 |
Дарынды оқушылармен жұмысы |
|
|
14 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысы |
|
|
15 |
Мұғалімнің материалды оқытуда ең бастысы мен нақты маңыздылығын аша білуі, салыстыра, жинақтап қорыта білуі. Тіл шеберлігі. Ойын қисынды баяндауы. Шығармашылық қабілеті. |
|
|
16 |
Әдістеме тұрғысынан сауаттылығы (жаңа педагогикалық технологияны тиімді пайдалануы, топтық жұмыс т.б жаңа форматтағы әдіс тәсілдер, АКТ- мүмкіндіктерін пайдалануы) |
|
|
17 |
Дидактикалық кешен көрнекілігі сурет, қима қағаз, слайд, видео, аудио |
|
|
18 |
Сабақтың әр кезеңінде оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілін таңдауы |
|
|
19 |
Сабақта барлық оқушыларды қамту шеберлігі, талаптар деңгейі |
|
|
20 |
Бағалау әдісі. Формативті бағалау (оқыту үшін бағалау) мұғалімнің ынталантыруы, мадақтауы, кері байланыс жасауы, оқуға деген ынтасының артуына ықпал ету деңгейі. |
|
|
21 |
Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті, жалпы эрудициясы, сөз мәдениеті, сыртқы бейнесі (имидж), мимикасы |
|
|
22 |
Сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсатының оқушылардың арнайы біліктерінің қалыптасуына әсері |
|
|
23 |
Сабақтың әр кезеңінде уақытты тиімді пайдалануы. Ұйымдастыру 2 мин. Үй тап.сы 8 мин. Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті 20 мин. Бекіту, бағалау, үйге тапсырма беру 15 мин. |
|
|
24 |
Сабақты бекіту шеберлігі, сабақты қорытындылауы, оқушылардың іс-әрекетіне түзетулер еңгізу және рефлексия жүргізу (қойылған бағаға түсінік беру) |
|
|
25 |
Үй тапсырмасының нақтылығы, көлемі |
|
|
|
Жалпы балы |
|
Сабақтың бағалануы. Ұпай сандарының қосындысының көрсеткіші бойынша
68-75 «өте жақсы» 47- 67 «жақсы» 10-46 «төмен»
Сабаққа қатысушы мұғалімнің пікірі, ұсынысы:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысушының аты-жөні:_______________________________________________________________
Таныстым: ____________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабаққа талдау парағы
сабаққа талдау парағы
Күні:________________Сыныбы:______________Пәні:_________________________________________
Пән мұғалімі:__________________________________________________________________________
Сабаққа қатысу мақсаты:______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы:__________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Сабақтың түрі:________________________Сабақтың типі:__________________________________
|
№ |
Критерийлер және оның көрсеткіштері |
Бағалау 1-3 баллға дейін |
|
1 |
Ұйымдастырылу кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу |
|
|
2 |
Сабақтың мақсаты мен міндетінің қойылуы |
|
|
3 |
Өткен сабақты қайталауы |
|
|
4 |
Сынып оқушыларының назарын жаңа тақырыпқа аудара білу қабілеті |
|
|
5 |
Сабақтың бағдарламаға сәйкестігі, тапсырмалардың оқушының жас ерекшелігіне сай келуі |
|
|
6 |
Жаңа сабақты игерту тәсілі, жаңашылдығы, |
|
|
7 |
Сабақтың ғылымилығы, оқушыға жетімділігі, өзектілігі, өмірмен байланыстылығы. |
|
|
8 |
Пәнаралық байланыс оның сабаққа сәйкестігі |
|
|
9 |
Мұғалімнің көшбасшылығы, оқушылармен белсенді іс-әрекетті ұйымдастыру шеберлігі |
|
|
10 |
Оқушылардың қызығушылығы, танымдық белсенділігі. Ауызша, жазбаша жұмыс дағдылары |
|
|
11 |
Оқушылардың мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше жұмыс істеуі, жұмыспен (проблемалық сұрақтарды, деңгейлік тапсырмаларды шеше білуі) мұғалімнің проблемалық сұрақтар қоюы. |
|
|
12 |
Оқушылардың тәртіп деңгейі, ұйымшылдығы |
|
|
13 |
Дарынды оқушылармен жұмысы |
|
|
14 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмысы |
|
|
15 |
Мұғалімнің материалды оқытуда ең бастысы мен нақты маңыздылығын аша білуі, салыстыра, жинақтап қорыта білуі. Тіл шеберлігі. Ойын қисынды баяндауы. Шығармашылық қабілеті. |
|
|
16 |
Әдістеме тұрғысынан сауаттылығы (жаңа педагогикалық технологияны тиімді пайдалануы, топтық жұмыс т.б жаңа форматтағы әдіс тәсілдер, АКТ- мүмкіндіктерін пайдалануы) |
|
|
17 |
Дидактикалық кешен көрнекілігі сурет, қима қағаз, слайд, видео, аудио |
|
|
18 |
Сабақтың әр кезеңінде оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілін таңдауы |
|
|
19 |
Сабақта барлық оқушыларды қамту шеберлігі, талаптар деңгейі |
|
|
20 |
Бағалау әдісі. Формативті бағалау (оқыту үшін бағалау) мұғалімнің ынталантыруы, мадақтауы, кері байланыс жасауы, оқуға деген ынтасының артуына ықпал ету деңгейі. |
|
|
21 |
Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті, жалпы эрудициясы, сөз мәдениеті, сыртқы бейнесі (имидж), мимикасы |
|
|
22 |
Сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсатының оқушылардың арнайы біліктерінің қалыптасуына әсері |
|
|
23 |
Сабақтың әр кезеңінде уақытты тиімді пайдалануы. Ұйымдастыру 2 мин. Үй тап.сы 8 мин. Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті 20 мин. Бекіту, бағалау, үйге тапсырма беру 15 мин. |
|
|
24 |
Сабақты бекіту шеберлігі, сабақты қорытындылауы, оқушылардың іс-әрекетіне түзетулер еңгізу және рефлексия жүргізу (қойылған бағаға түсінік беру) |
|
|
25 |
Үй тапсырмасының нақтылығы, көлемі |
|
|
|
Жалпы балы |
|
Сабақтың бағалануы. Ұпай сандарының қосындысының көрсеткіші бойынша
68-75 «өте жақсы» 47- 67 «жақсы» 10-46 «төмен»
Сабаққа қатысушы мұғалімнің пікірі, ұсынысы:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабаққа қатысушының аты-жөні:_______________________________________________________________
Таныстым: ____________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













