Сабақтарда қолдануға болатын әдіс - тәсілдер:
алты қақпақ,
түртіп алу,
күнделік жазу,
әлем шарлау,
рөлдік ойындар,
диалогтік әңгіме жүргізу,
топтастыру,
семантикалық карта,
венн диаграммасын толықтыру,
Джиксо, сұрақ - жауап.
Стратегиялар.
«Әлем шарлау» стратегиясы бойынша
қойылған сұрақтарға оқушылар алған білімдерін бір - біріне
түсіндіріп, жауап бергенде бір - бірін тыңдады.
«Топтастыру» стратегиясы арқылы
сұрақ қойған кезде оқушылар бір нәрсе туралы ойындағы негізгі
қажеттіліктерін, білетіндерін, білгендерін
топтады.
«Кубизм» стратегиясы аясында
оқушылар сұраққа жауап бергенде ұғымды жан - жақты, әр қырынан
салыстырды, анықтады, зерттеді.
«Рөлдік
ойыны» барысында бір - біріне
сұрақ қою арқылы тілдері жаттығып, образдарда ойнауға
үйренді.
«Венн
диаграммасы» бойынша қойылған
сұрақтарға топтар екі жаңа ұғымды салыстырды, екі ұғымның ортақ
қасиеттерін таба алды.
«Семантикалық
карта» стратегиясы бойынша
қойылған сұрақтарға жауап бергенде оқушылар жаңа ұғымның өзіне тән
ерекшеліктерін, қасиеттерін, қызметін, маңызын танып анықтайды,
зерттейді.
«Фишбоун» тәсілін қолданғанда
оқушылар белгілі бір мәтін бойынша берілген сұрақты жан - жақты
қорытындылап жауап берді.
«Тұжырымдамалық
карта» бойынша оқушылар
берілген тапсырмаға нақтылап, қорытынды жасап, зерттеп жауап
берді.
«Алты
қақпақ» тәсілі бойынша топтар
мәтінді әр қырынан салыстырып, зерттеп, талдап жауап
берді.
«Ыстық
орындық» тәсілі аясында оқушылар
бір - біріне сұрақ қою арқылы тақырыпты жан - жақты қарастырып,
сыни тұрғыдан ойланып жауап берді.
«Блум
таксономиясы» бойынша сабақты
қорытынды жасағанда қойылған сұрақтарға топтар білу, түсіну,
қолдану, талдау, жинақтау, бағалау аясында жауап
берді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақтарда қолданылатын әдіс тәсілдер
сабақтарда қолданылатын әдіс тәсілдер
Сабақтарда қолдануға болатын әдіс - тәсілдер:
алты қақпақ,
түртіп алу,
күнделік жазу,
әлем шарлау,
рөлдік ойындар,
диалогтік әңгіме жүргізу,
топтастыру,
семантикалық карта,
венн диаграммасын толықтыру,
Джиксо, сұрақ - жауап.
Стратегиялар.
«Әлем шарлау» стратегиясы бойынша
қойылған сұрақтарға оқушылар алған білімдерін бір - біріне
түсіндіріп, жауап бергенде бір - бірін тыңдады.
«Топтастыру» стратегиясы арқылы
сұрақ қойған кезде оқушылар бір нәрсе туралы ойындағы негізгі
қажеттіліктерін, білетіндерін, білгендерін
топтады.
«Кубизм» стратегиясы аясында
оқушылар сұраққа жауап бергенде ұғымды жан - жақты, әр қырынан
салыстырды, анықтады, зерттеді.
«Рөлдік
ойыны» барысында бір - біріне
сұрақ қою арқылы тілдері жаттығып, образдарда ойнауға
үйренді.
«Венн
диаграммасы» бойынша қойылған
сұрақтарға топтар екі жаңа ұғымды салыстырды, екі ұғымның ортақ
қасиеттерін таба алды.
«Семантикалық
карта» стратегиясы бойынша
қойылған сұрақтарға жауап бергенде оқушылар жаңа ұғымның өзіне тән
ерекшеліктерін, қасиеттерін, қызметін, маңызын танып анықтайды,
зерттейді.
«Фишбоун» тәсілін қолданғанда
оқушылар белгілі бір мәтін бойынша берілген сұрақты жан - жақты
қорытындылап жауап берді.
«Тұжырымдамалық
карта» бойынша оқушылар
берілген тапсырмаға нақтылап, қорытынды жасап, зерттеп жауап
берді.
«Алты
қақпақ» тәсілі бойынша топтар
мәтінді әр қырынан салыстырып, зерттеп, талдап жауап
берді.
«Ыстық
орындық» тәсілі аясында оқушылар
бір - біріне сұрақ қою арқылы тақырыпты жан - жақты қарастырып,
сыни тұрғыдан ойланып жауап берді.
«Блум
таксономиясы» бойынша сабақты
қорытынды жасағанда қойылған сұрақтарға топтар білу, түсіну,
қолдану, талдау, жинақтау, бағалау аясында жауап
берді.
шағым қалдыра аласыз













