Педагогтің ТАӘ (бар
болса)
|
|
Бақылаушының ТАӘ (бар
болса)
|
|
Лауазымы, біліктілік
санаты
|
|
Лауазымы
|
|
Пән
(ұйымдастырылған
қызмет)
|
|
|
|
Білім беру
ұйымы
|
|
Бақылау
күні
|
|
Сынып
(топ)
|
|
|
|
|
Сабақтың (іс-шараның,
ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы,
мақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
Деңгейі
|
I
|
Жоспарлау
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1.1
|
Сабақтың (іс-шараның)
мақсаттары
|
оқу мақсаттарына (күтілетін
нәтижелерге) сәйкес келеді
|
|
|
|
|
барлық білім алушылар
(тәрбиеленушілер) үшін нақты және қол
жетімді
|
|
|
|
|
1.2
|
Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен
ресурстары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас ерекшеліктеріне сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
|
|
|
|
|
әдістер мен ресурстарды
қолдану:
- тәжірибені зерттеу
нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер)
жоспарланады
|
|
|
|
|
1.3
|
Бағалау (тапсырмаларды)
әдістері, құралдары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас ерекшеліктеріне сәйкес
келеді
|
|
|
|
|
сабақтың (іс-шараның) барлық
кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау
(МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен
бірлескен бағалау) процесіне тарту
жоспарланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмаларды)
әдістерін, құралдарын қолдану:
- тәжірибені зерттеу
нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық бағдарлама
негізінде (педагог-шебер)
жоспарланады
|
|
|
|
|
II
|
Оқыту (ұйымдастыру,
өткізу)
|
2.1
|
Функционалдық сауаттылықты
дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын
ұсыну
|
терминдер мен ұғымдардың
дәйекті және өзара байланысты игерілуі
көрінеді
|
|
|
|
|
әр түрлі дереккөздерден
ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға
бағытталған тапсырмалар қолданылады
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін
анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
2.2
|
Цифрлық білім беру ресурстарды
және қосымша дереккөздерді қолдану
|
жеке қажеттіліктерді ескере
отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар
болса) пайдаланылады
|
|
|
|
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып,
зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен
түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда)
беріледі
|
|
|
|
|
2.3
|
Оқыту (тәрбиелеу)
әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін
қолдану
|
оқыту әдістері білім
алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді
(немесе «педагог-білім алушы
(тәрбиеленуші)»)
|
|
|
|
|
білім беру қажеттіліктері мен
жеке ерекшеліктері ескеріледі
|
|
|
|
|
тапсырмалар мен ресурстарды
саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес келеді
(оның ішінде оқу нәтижелері
төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар
беріледі)
|
|
|
|
|
сабақтың (іс-шараның) барлық
кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын
жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдылық,
көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу
және
т. б.)
қолданады.
|
|
|
|
|
2.4
|
Сабақтың (іс-шаралардың)
құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану
|
сабақтың (оқудың,
ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл
ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін
ескереді
|
|
|
|
|
уақыт ұтымды үлестіріледі
(тайм-менеджмент сақталады)
|
|
|
|
|
педагог пен білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа
түрлері) сақталады
|
|
|
|
|
2.5
|
Білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін
ұйымдастыру
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере
отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда
(топтық жұмыс кезінде рөлдер
бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық)
сақталады
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді
қатысады
|
|
|
|
|
2.6
|
Жалпыадамзаттық және ұлттық
құндылықтарды дамыту
|
|
|
|
|
ресурстар, тапсырмалар
құндылықтардың дамуына ықпал етеді
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын
көрсетеді
|
|
|
|
|
III
|
Бағалау
(мониторинг)
|
3.1
|
Бағалау (тапсырмаларды)
әдістерін, құралдарын қолдану
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді
анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
сабақтың (іс-шараларлардың)
барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі
бағаланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмаларды)
әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол
жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген
бағалау әдістерін пайдалана
отырып)
|
|
|
|
|
уақытылы кері байланыс
беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар
беріледі (қажет болған жағдайда
бағалау құралдарын қолдана
отырып)
|
|
|
|
|
сабақтың (іс - шаралардың)
барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС
орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен
бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер
береді
Ескерту: тәлімгер,
педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған
қызметтің мақсаттарына сәйкес
|
|
|
|
|
рефлексия сабақтың (оқудың,
іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді,
дағдыларды дамыту жоспарланады
|
|
|
|
|
IV
|
Рефлексия
|
4.1
|
Сабақ (іс-шара) бойынша
рефлексия
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол
жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау
жүргізіледі
|
|
|
|
|
4.2
|
практиканы дамыту бойынша және
сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар
мен нақты іс-әрекеттер айқындалады
|
|
|
|
|
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
қорытынды (max
102)
|
|
Ұсыныстар
|