Педагогтің
Т.А.Ә.
|
Гульмай
Оналхан
|
Бақылаушының
Т.А.Ә.
|
Серикова Амина
Аккалиевна
|
Бастауыш сынып
мұғалімі
|
Педагог-зерттеуші
|
Лауазымы
|
Бастауыш сынып
мұғалімі
|
Пән:
|
Математика
|
|
|
Мектебі:
Павлодар облысы. Тереңкөл
ауданы білім беру бөлімінің «Қатша Оспанова атындағы №З жалпы орта
білім беру мектебі»Коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
|
|
Бақылау
күні
|
|
Сынып
|
1А сыныбы
|
25.01.2024
|
|
Оқыту мақсаттары үлгілік оқу
бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру
қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі,
жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка
мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер
мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған
қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және
кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер
циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына
сәйкес
Ескертпе: тәлімгер,
педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына
сәйкес
|
Сабақтың тақырыбы,
мақсаттары
|
№65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері
амалдар.
1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну,
қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері
арасындағы байланысты анықтау;
1.1.2.3 қосудың
ауыстырымдылық қасиетін қолдану
|
Бағалау
критерийлері
|
деңгейі
|
1.
|
Жоспарлау
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1.1
|
Сабақтың (оқудың,
іс-шараның) мақсаттары
|
оқу мақсаттарына
(күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді
|
|
|
|
|
барлық білім алушыларға
(тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді
|
|
|
|
|
1.2
|
Оқыту (тәрбиелеу)
әдістері мен ресурстары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке)
ерекшеліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
білім беру
қажеттіліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
әдістер мен
ресурстарды:
- тәжірибені зерттеу
нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық
бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану
жоспарланады
|
|
|
|
|
1.3
|
Бағалау (тапсырмалар)
әдістері, құралдары
|
мақсат пен күтілетін
нәтижелерге сәйкес келеді
|
|
|
|
|
жас (жеке)
ерекшеліктеріне сәйкес келеді
|
|
|
|
|
сабақтың (оқудың,
іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе)
өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін
педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту
жоспарланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмалар)
әдістерін, құралдарын қолдану:
- тәжірибені зерттеу
нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)
- авторлық
бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады
|
|
|
|
|
2.
|
Оқыту (ұйымдастыру,
өткізу)
|
2.1
|
Функционалдық
сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның)
материалын ұсыну
|
терминдер мен ұғымдардың
дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді
|
|
|
|
|
әр түрлі дереккөздерден
ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға
бағытталған тапсырмалар қолданылады
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін
анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
2.2
|
Цифрлық білім беру
ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану
|
жеке қажеттіліктерді
ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары
(бар болса) пайдаланылады
|
|
|
|
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып,
зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен
түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда)
беріледі
|
|
|
|
|
2.3
|
Оқыту (тәрбиелеу)
әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін
қолдану
|
оқыту әдістері білім
алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді
(немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)
|
|
|
|
|
білім беру
қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі
|
|
|
|
|
тапсырмалар мен
ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім
беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу
нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша
нұсқаулар беріледі)
|
|
|
|
|
сабақтың (іс-шараның)
барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын
жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық,
көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.)
қолданады.
|
|
|
|
|
2.4
|
Сабақтың (оқудың,
іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану
|
сабақтың (оқудың,
ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл
ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін
ескереді
|
|
|
|
|
уақыт ұтымды
үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)
|
|
|
|
|
педагог пен білім
алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың
басқа түрлері) сақталады
|
|
|
|
|
2.5
|
Білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін
ұйымдастыру
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере
отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда
(топтық жұмыс кезінде рөлдер
бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық)
сақталады
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады
|
|
|
|
|
2.6
|
Жалпыадамзаттық және
ұлттық құндылықтарды дамыту
|
|
|
|
|
ресурстар, тапсырмалар
құндылықтардың дамуына ықпал етеді
|
|
|
|
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын
көрсетеді
|
|
|
|
|
3
|
Бағалау
(мониторинг)
|
3.1
|
Бағалау (тапсырмаларды)
әдістерін, құралдарын қолдану
|
білім алушылар
(тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді
анықтауға тартылады
|
|
|
|
|
сабақтың (оқудың,
іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады
|
|
|
|
|
бағалау (тапсырмаларды)
әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің)
сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол
жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген
бағалау әдістерін пайдалана отырып)
|
|
|
|
|
уақытылы кері байланыс
беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар
беріледі (қажет болған жағдайда
бағалау құралдарын қолдана отырып)
|
|
|
|
|
сабақтың (оқудың, іс -
шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара
бағалау (МЖМБС орындауды талап
етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі)
үшін мүмкіндіктер
береді
Ескерту: тәлімгер,
педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған
қызметтің мақсаттарына сәйкес
|
|
|
|
|
рефлексия сабақтың
(оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес
келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады
|
|
|
|
|
4
|
Рефлексия
|
4.1
|
Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша
рефлексия
|
білім алушылардың
(тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол
жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау
жүргізіледі
|
|
|
|
|
4.2
|
практиканы дамыту бойынша және
сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар
мен нақты іс-әрекеттер айқындалады
|
|
|
|
|
|
барлығы
|
|
|
|
|
|
қорытынды (max
102)
|
|
Ұсыныстар:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|