Материалдар / Сабақты тиімді жоспарлау

Сабақты тиімді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда сабақ жоспары оқу мақсатын және сол мақсатқа жетуге мүмкіндік беретін барлық әрекеттерді қамтуы туралы. Жоспар мұғалімнің сабақта не істемек екендігін және оны іс жүзіне қалай асыратынын көрсететін құрал екендігін туралы айтылған.
Авторы:
06 Наурыз 2022
485
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақтаарал аграрлық колледжі

Педагогикалық оқу

Тақырыбы: Сабақты

тиімді жоспарлау

Әдіскер К.Текебаева

Сабақты тиімді
жоспарлау

 Мақсаты:

Сабақ жоспарын құрудың
қадамдары мен сұрақтарын қарастыру

Сабақ жоспары оқу мақсатын және сол мақсатқа жетуге мүмкіндік беретін
барлық әрекеттерді қамтуы тиіс. Жоспар мұғалімнің сабақта не істемек
екендігін және оны іс жүзіне асыратынын көрсететін құрал.
1. Оқу нәтижесі мен сабақ мақсатын анықтаңыз.
2. Сабақ жоспары үш компонентті біріктіреді олар:
- оқу мақсаттары;
- оқу әрекеттері;
- оқушылардың білімін тексеруге мүмкіндік беретін стратегиялар.
Оқу мақсаттарын анықтау:
- Оқушылар нені оқып үйренуі қажет және сабақ соңында не жасай
алатынын анықтау болып табылады. Оқу мақсаттарын дұрыс анықтау үшін
төмендегі мына сұрақтарға жауап беру маңызды:
-

Сабақ тақырыбы қандай?
Оқушылар нені оқып үйренуі қажет?
Оқушылар нені түсініп, сабақ соңында нені орындай алуы қажет?
Осы сабақтан оқушылар нені алып кету керек?

Оқыту әрекеттерін жоспарлау (сабқатың негізгі бөлімі)
- Үй тапсырмасын сұрауды жоспарлау;
- Жаңа материалды түсіндіруді жоспарлау;
- Оқушылардың матераилды түсінгенін тексеруді
жоспарлау;
- Қорытындыны жоспарлау

Оқытушының сабаққа дайындалуы –аса жауапты іс,
сондықтан оқытушы сабаққа әзірленуі барысында
төмендегідей сұраққа жауап беруі тиіс:
1.

Сабақтың мақсаты қандай?

2.

Оқушылар қандай жаңа білімдер алады және оны олар іс жүзінде не үйренеді?

3.

Сабақта айтылатын ойдың негізгісі қайсысы?

4.

Бұл ойлар қандай жүйемен баяндалмақ?

5.

Оларды қандай жолмен негіздеу керек?

6.

Қандай қорытындылар жасау керек?

7.

Сабақта қандай әдістер және көрнекі құралдарды пайдалану керек?

8.

Оқушылардың білімін тексеру үшін қандай бақылау сұрақтарын немесе
тапсырмалар, жаттығулар беру керек?



Оқушыларға алған білімдерін пысықтау және практикада қолдану үшін қандай
жаттығулар (тапсырмалар) беру керек

Назарларыңызға рахмет
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі