Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы
коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары
Оспанова А.С.
Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету
Сабақ нәтижесі:
-
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі
-
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді
-
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады
-
Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді
-
Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады
Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазбаhttps://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу
Сабақ кезеңдері |
Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті |
Сәлемдесу |
Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев. |
Ой қозғау Диалог 1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз? 2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз? 3.Неге қатты көңіл бөлесіз? |
Диалог.Болжамды жауаптар:
|
Топқа бөліну |
Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру |
Теориялық материал |
«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау |
Білу «Оқу жоспары оқушыға бағытталады» |
1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі 2 топ: Табыс критерийлерін айқындау 3 топ: Сабақты жоспарлау Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау |
Қолдану
|
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар) 4. Табыс критерийлері
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру. Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады |
Талдау Топтық жұмыс |
Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды |
Жинақтау |
Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды |
Бағалау Табыс критериі |
|
Рефлексия |
Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды. Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз. Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз. Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз. |
|
|
||||
1 |
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім |
|
|
|
|
2 |
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім |
|
|
|
|
3 |
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын |
|
|
|
|
4 |
Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын |
|
|
|
|
5 |
Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін |
|
|
|
|
«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы
коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары
Оспанова А.С.
31.01.2017ж
Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету
Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері
Сабақ нәтижесі:
-
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі
-
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді
-
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады
-
Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді
-
Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады
Сабақта қолданылатын
материалдар: ресурстар,стикер,
флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс
критерийлері: қарым-қатынас әдістері,
топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу
Сабақ кезеңдері |
Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті |
Сәлемдесу |
Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев. |
Ой қозғау Диалог 1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз? 2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз? 3.Неге қатты көңіл бөлесіз? |
Диалог.Болжамды жауаптар:
|
Топқа бөліну |
Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру |
Ой қозғау |
Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай? |
Теориялық материал |
«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау |
Білу Шеруге шығу «Оқу жоспары оқушыға бағытталады» |
1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі 2 топ: Табыс критерийлерін айқындау 3 топ: Сабақты жоспарлау Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау |
Түсіну |
«Аквариумдағы балық» стратегиясы Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу |
Топқа бөліну |
Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру |
Қолдану
|
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар) 4. Табыс критерийлері
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру. Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады |
Талдау Топтық жұмыс |
Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды |
Жинақтау |
«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды |
Бағалау Табыс критериі |
|
Рефлексия Тәмсіл «Игі іс» |
Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды. Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз. Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз. Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз. |
https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг
https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28
https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57
4
«Сабақты тиімді жоспарлау» тренингтың жоспары
Тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету
Нәтижесі:
-
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі
-
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критерийін түсінеді
-
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады
-
Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді
-
Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады
Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу
Кезеңдері |
Тренинге қатысушылардың іс - әрекеті |
Сәлемдесу |
Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев. |
Ой қозғау 1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз? 2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз? 3.Неге қатты көңіл бөлесіз? |
Диалог. Болжамды жауаптар:
|
Топқа бөліну |
Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру |
Теориялық материал |
«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау |
Білу «Оқу жоспары оқушыға бағытталады» |
1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі 2 топ: Табыс критерийлерін айқындау 3 топ: Сабақты жоспарлау Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . |
Қолдану
|
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар) 4. Табыс критерийлері
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру. Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады |
Талдау Топтық жұмыс |
Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды |
Жинақтау |
Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды |
Бағалау Табыс критериі |
|
Рефлексия |
Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды. Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз. Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз. Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз. |
|
|
||||
1 |
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім |
|
|
|
|
2 |
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім |
|
|
|
|
3 |
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын |
|
|
|
|
4 |
Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын |
|
|
|
|
5 |
Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін |
|
|
|
|
«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары
Оспанова А.С.
31.01.2017ж
Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету
Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері
Сабақ нәтижесі:
-
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі
-
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді
-
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады
-
Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді
-
Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады
Сабақта қолданылатын
материалдар: ресурстар,стикер,
флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс
критерийлері: қарым-қатынас әдістері,
топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу
Сабақ кезеңдері |
Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті |
Сәлемдесу |
Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев. |
Ой қозғау Диалог 1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз? 2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз? 3.Неге қатты көңіл бөлесіз? |
Диалог.Болжамды жауаптар:
|
Топқа бөліну |
Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру |
Ой қозғау |
Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай? |
Теориялық материал |
«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау |
Білу Шеруге шығу «Оқу жоспары оқушыға бағытталады» |
1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі 2 топ: Табыс критерийлерін айқындау 3 топ: Сабақты жоспарлау Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау |
Түсіну |
«Аквариумдағы балық» стратегиясы Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу |
Топқа бөліну |
Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру |
Қолдану
|
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар) 4. Табыс критерийлері
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру. Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады |
Талдау Топтық жұмыс |
Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды |
Жинақтау |
«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды |
Бағалау Табыс критериі |
|
Рефлексия Тәмсіл «Игі іс» |
Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды. Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз. Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз. Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз. |
https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг
https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28
https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57