Материалдар / «Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету:мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі Табыс критерийлерін айқындау және сабақты жоспарлау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
6845
29 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы

коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазбаhttps://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57

Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия


Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.






1

Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім





2

Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім





3

Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын





4

Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын





5

Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін











«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы

коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

31.01.2017ж

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер, флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру

Ой қозғау

Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай?



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

Шеруге шығу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау



Түсіну


«Аквариумдағы балық» стратегиясы

Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу

Топқа бөліну

Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия

Тәмсіл «Игі іс»


Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.


https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг


https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28

https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57



4








«Сабақты тиімді жоспарлау» тренингтың жоспары

Тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критерийін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-

Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Кезеңдері

Тренинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.

Болжамды жауаптар:

  • Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  • Мұғалім - жауапты жұмыс

  • Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  • Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  • Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  • Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  • Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  • Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау .





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия


Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.






1

Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім





2

Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім





3

Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын





4

Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын





5

Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін













































«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

31.01.2017ж

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер, флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру

Ой қозғау

Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай?



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

Шеруге шығу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау



Түсіну


«Аквариумдағы балық» стратегиясы

Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу

Топқа бөліну

Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия

Тәмсіл «Игі іс»


Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.


https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг


https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28

https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!