Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / «Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
«Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету:мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі
Табыс критерийлерін айқындау және сабақты жоспарлау.
Сабақ тиімді
жоспарсөздері арқылы 8 мұғалімнен
бөліп алып, 3 топ құру
Теориялық
материал
«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған
оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі
» тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар
тарату
Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай
жасау
Білу
«Оқу жоспары оқушыға
бағытталады»
1
топ:Мақсатты қоя білу – сәтті
сабақтың кепілі
2
топ:Табыс критерийлерін
айқындау
3
топ:Сабақты
жоспарлау
Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге
жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы
мадақтау
Қолдану
ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды
таңдаймыз.
Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары
анықталып жазылу керек.
Нені үйреткім келетіні
Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу
керек
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі
сұрақтар)
4. Табыс критерийлері
Мен .................жасай
аламын
Мен ................ құрастыра
аламын
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика
құрастыру.
Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар
бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады
Талдау
Топтық жұмыс
Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ
жоспарына талдау жасайды
Жинақтау
Бүгінгі коучинг бойынша ойларын
жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып,
табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын
4
Коучингтен үйренгенімді сабақта
қолданамын
5
Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме
үйретемін
«Сабақты тиімді жоспарлау»
тақырыбындағы
коучинг - сабағының қысқа мерзімді
жоспары
Оспанова А.С.
31.01.2017ж
Коучинг
тақырыбы: Сабақты тиімді
жоспарлау
Жалпы
мақсат:Мұғалімдерге сабақты тиімді
жоспарлауды үйрету
Қатысушы:ауданның барлық информатика
пәні мұғалімдері
Сабақ
нәтижесі:
Сабақты қалай жоспарлау керек екенін
біледі
Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін
түсінеді
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып,
табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады
Коучингтен үйренгенін әріптестеріне
үйретеді
Коучингтен үйренгенін сабақта
қолданады
Сабақта қолданылатын
материалдар:ресурстар,стикер,
флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба Табыс
критерийлері: қарым-қатынас әдістері,
топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу
Сабақ тиімді
жоспарсөздері арқылы 8 мұғалімнен
бөліп алып, 3 топ құру
Ой қозғау
Бейне жазбаны көріп, не
көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг
тақырыбы қандай?
Теориялық
материал
«Сабақты тиімді жоспарлау»,
«Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу –
сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған
ресурстар тарату
Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай
жасау
Білу
Шеруге
шығу
«Оқу жоспары оқушыға
бағытталады»
1
топ:Мақсатты қоя білу – сәтті
сабақтың кепілі
2
топ:Табыс критерийлерін
айқындау
3
топ:Сабақты
жоспарлау
Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге
жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы
мадақтау
Түсіну
«Аквариумдағы
балық»стратегиясы
Әр топ шеруге шығып,
постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын
тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу
Топқа бөліну
Қағаздың артындағы 1,2,3
сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта
құру
Қолдану
ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды
таңдаймыз.
Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары
анықталып жазылу керек.
Нені үйреткім келетіні
Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу
керек
3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі
сұрақтар)
4. Табыс критерийлері
Мен .................жасай
аламын
Мен ................ құрастыра
аламын
5. Табыс критерийіне байланысты рубрика
құрастыру.
Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар
бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады
Талдау
Топтық жұмыс
Сағат тілі бойынша топтар
бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды
Жинақтау
«ПОПС» формуласына салып
,бүгінгі коучинг бойынша
ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды
Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып,
табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын
Коучингтен үйренгенімді сабақта
қолданамын
Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме
үйретемін
Рефлексия
Тәмсіл «Игі іс»
Тәмсілді оқып болғаннан кейін
Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп
кері байланыс жасайды.
Бірінші адамның жұмысын
жасаған адам болса,қызылтүсті
көтеріңіз.
Екінші адамның жұмысын жасаған
адам болса,сарытүсті
көтеріңіз.
Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл
түсті көтеріңіз.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады