«Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сабақты тиімді жоспарлау» коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету:мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі Табыс критерийлерін айқындау және сабақты жоспарлау.
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы

коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазбаhttps://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57

Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия


Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.






1

Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім





2

Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім





3

Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын





4

Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын





5

Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін











«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы

коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

31.01.2017ж

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер, флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру

Ой қозғау

Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай?



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

Шеруге шығу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау



Түсіну


«Аквариумдағы балық» стратегиясы

Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу

Топқа бөліну

Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия

Тәмсіл «Игі іс»


Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.


https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг


https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28

https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57



4








«Сабақты тиімді жоспарлау» тренингтың жоспары

Тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критерийін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер,мультимедиа, маркер,бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-

Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Кезеңдері

Тренинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.

Болжамды жауаптар:

  • Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  • Мұғалім - жауапты жұмыс

  • Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  • Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  • Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  • Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  • Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  • Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау .





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

Бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия


Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.






1

Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім





2

Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім





3

Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын





4

Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын





5

Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін













































«Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбындағы коучинг - сабағының қысқа мерзімді жоспары

Оспанова А.С.

31.01.2017ж

Коучинг тақырыбы: Сабақты тиімді жоспарлау

Жалпы мақсат: Мұғалімдерге сабақты тиімді жоспарлауды үйрету

Қатысушы: ауданның барлық информатика пәні мұғалімдері

Сабақ нәтижесі:

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін біледі

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже, табыс критериін түсінеді

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя алады

  • Коучингтен үйренгенін әріптестеріне үйретеді

  • Коучингтен үйренгенін сабақта қолданады

Сабақта қолданылатын материалдар: ресурстар,стикер, флипчарт,мультимедиа, маркер,бейнежазба
Табыс критерийлері: қарым-қатынас әдістері, топпен жұмыс істей білуді, сыни ойлап, талдап, зерттеу

Сабақ кезеңдері

Коуч пен коучинге қатысушылардың іс - әрекеті

Сәлемдесу

Жұмыстарына сәттілік тілеу «Талант- табиғаттан, талап-өзіңнен» Мұзафар Әлімбаев.

Ой қозғау Диалог

1.Сабақты жоспарлау үшін ең алдымен не істейсіз?

2.Қандай қағидаттарға сүйенесіз?

3.Неге қатты көңіл бөлесіз?

Диалог.Болжамды жауаптар:

  1. Жоспарлы шаралар өткізіп жүремін

  2. Мұғалім - жауапты жұмыс

  3. Ата-аналарға педагогикалық насихат жүргіземін

  4. Оқушыларымның тізімін жатқа білемін

  5. Сабаққа үнемі көтеріңкі көңіл күймен кіремін

  6. Сынып сағаттарын үзбей өткізіп жүрмін

  7. Болашықты елестетіп, жақсылыққа ұмтыламын

  8. Әріптестерімнің сабағына жиі қатысамын

Топқа бөліну

Сабақ тиімді жоспар сөздері арқылы 8 мұғалімнен бөліп алып, 3 топ құру

Ой қозғау

Бейне жазбаны көріп, не көргендігі, қандай ой туғандығымен бөліседі. Бүгінгі коучинг тақырыбы қандай?



Теориялық

материал

«Сабақты тиімді жоспарлау», «Оқушыға бағытталған оқу ортасын жоспарлау», «Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі » тақырыбындағы материалдардан құрастырылған ресурстар тарату

Интернеттен ақпаратты іздеуге жағдай жасау

Білу

Шеруге шығу

«Оқу жоспары оқушыға бағытталады»


1 топ: Мақсатты қоя білу – сәтті сабақтың кепілі

2 топ: Табыс критерийлерін айқындау

3 топ: Сабақты жоспарлау

Топта талқылап, түйінді сөздермен стикерлерге жазып, постерді қорғау . Үлгілі постер немесе закладканы мадақтау



Түсіну


«Аквариумдағы балық» стратегиясы

Әр топ шеруге шығып, постерлерін қорғайды. Қалғандары айнала отырады. Түсінсе аяқтарын тарсылдатады, түсінбесе ауыздарын ашу

Топқа бөліну

Қағаздың артындағы 1,2,3 сандары бойынша 8 мұғалімнен 3 топ қайта құру





Қолдану




  1. ОМЖ-дан 1 қысқа мерзімді жоспарды таңдаймыз.

  2. Күтілетін нәтиже немесе оқушылардың дағдылары анықталып жазылу керек.

  • Нені үйреткім келетіні

  • Күтілетін нәтиже тікелей пәнге бағытталу керек

3. Сұрақ қою (дұрыс, негізгі сұрақтар)

4. Табыс критерийлері

  • Мен .................жасай аламын

  • Мен ................ құрастыра аламын

5. Табыс критерийіне байланысты рубрика құрастыру.

Сабақты тиімді жоспарлаудағы негізгі алғы шарттар бойынша бір сабақты жоспарлап, қолданады

Талдау

Топтық жұмыс

Сағат тілі бойынша топтар бір-бірінің сабақ жоспарына талдау жасайды

Жинақтау

«ПОПС» формуласына салып , бүгінгі коучинг бойынша ойларын жинақтап, өз ойларын тұжырымдайды


Бағалау

Табыс критериі

  • Сабақты қалай жоспарлау керек екенін білдім

  • Смарт мақсат, күтілетін нәтиже,табыс критериін түсіндім

  • Күтілетін нәтиже, табыс критериін ажыратып, табысқа жетелейтін сұрақтар қоя аламын

  • Коучингтен үйренгенімді сабақта қолданамын

  • Коучингтен үйренгенімді әріптестеріме үйретемін

Рефлексия

Тәмсіл «Игі іс»


Тәмсілді оқып болғаннан кейін Сіздер бүгін не істедіңіз? сауалына түрлі- түсті карточка көтеріп кері байланыс жасайды.

Бірінші адамның жұмысын жасаған адам болса, қызыл түсті көтеріңіз.

Екінші адамның жұмысын жасаған адам болса, сары түсті көтеріңіз.

Үшінші адамның жұмысын жасаған адам болса, жасыл түсті көтеріңіз.


https://www.youtube.com/watch?v=q-KMCznUANE анг


https://www.youtube.com/watch?v=FL_CoV3K9Bg-1.28

https://www.youtube.com/watch?v=Gh9xytmvB7w-2.50-24.57





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.11.2018
7226
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі