|
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың қасиеттерін қайталау |
Мектеп: №57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Эжемова Мукаддам Тургунбаевна |
|||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Амалдардың қасиеттерін қайталау тапсырмаларын орындау. Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: . 1-топ 1) 23+10 43-10 60+35 92-60 17+30 65-30 42+40 83-50 40+54 94-60 39+20 48-30 20+72 85-40 48+30 72-60 2) 24+30-20 47+50-7 75-50+40 60+31-50 29+70-9 26-20+90 49-20-20 67-40+50 34+30-60 2-топ 1) 49*69 91*81 25*25+10 73*43 56*66 37*37-20 ә)45-40*6 72-40*35 49+20*30 22+70*91 63-50*15 95-40*52 |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||||||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Амалдардың қасиеттерін қайталау Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Дракон» ойыны. Топ қаиарласып тұрады, әр қатысушы алдыңғы ойыншының белінен ұстайды. Саптың алдындағы ойыншы дракон «басы», соңғы қатысушы «құйрығы». «Басы» «құйрығын» ұстауға тырысады, ал басы бұлтып ұстатпауы керек. Жаттығу барысында барлық қатысушы қолдарын жібермей қозғалады. Талқылыу. Қазіргі сезімімдерін, көңіл-күйін қысқаша білдіреді. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||||||||
|
Соңы |
Тапсырманы
орында: 1)Балалар мектептің табиғат мүйісіндегі қояндарға 8 кг капуста жапырағын, одан 3кг артық жем әкелді. Неше кг жем әкелінді? 2)Асханадағы 2 қорап майдың біреуі 20 кг, екіншісі одан 3 кг кем. Екінші қораптағы май неше кг? 3)Түскі тамақ кезінде асханадағы 21 таба нанның 9 –ын бірінші сыныптың балалары ,қалғанын 2 сынып балалары жеді. Екінші сыныптың балалары неше таба нан жеді? 4)Мектептің шеберханасында бірнеше саптаулы күрек бар еді.Тағы 5 күректі саптағанда, барлығы 14 болды. Әуелде саптаулы күрек нешеу еді? 5) Су ішуге келген қойлардың 7 –еуі кейін қайтты да ,8 қойы қалды.Су ішуге әуелде неше қой келген еді? |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||||||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. |
||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
|||||||||||
|
Қорытынды баға
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың қасиеттерін қайталау
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың қасиеттерін қайталау
|
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың қасиеттерін қайталау |
Мектеп: №57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Эжемова Мукаддам Тургунбаевна |
|||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Амалдардың қасиеттерін қайталау тапсырмаларын орындау. Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
|||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: . 1-топ 1) 23+10 43-10 60+35 92-60 17+30 65-30 42+40 83-50 40+54 94-60 39+20 48-30 20+72 85-40 48+30 72-60 2) 24+30-20 47+50-7 75-50+40 60+31-50 29+70-9 26-20+90 49-20-20 67-40+50 34+30-60 2-топ 1) 49*69 91*81 25*25+10 73*43 56*66 37*37-20 ә)45-40*6 72-40*35 49+20*30 22+70*91 63-50*15 95-40*52 |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||||||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Амалдардың қасиеттерін қайталау Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Дракон» ойыны. Топ қаиарласып тұрады, әр қатысушы алдыңғы ойыншының белінен ұстайды. Саптың алдындағы ойыншы дракон «басы», соңғы қатысушы «құйрығы». «Басы» «құйрығын» ұстауға тырысады, ал басы бұлтып ұстатпауы керек. Жаттығу барысында барлық қатысушы қолдарын жібермей қозғалады. Талқылыу. Қазіргі сезімімдерін, көңіл-күйін қысқаша білдіреді. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||||||||
|
Соңы |
Тапсырманы
орында: 1)Балалар мектептің табиғат мүйісіндегі қояндарға 8 кг капуста жапырағын, одан 3кг артық жем әкелді. Неше кг жем әкелінді? 2)Асханадағы 2 қорап майдың біреуі 20 кг, екіншісі одан 3 кг кем. Екінші қораптағы май неше кг? 3)Түскі тамақ кезінде асханадағы 21 таба нанның 9 –ын бірінші сыныптың балалары ,қалғанын 2 сынып балалары жеді. Екінші сыныптың балалары неше таба нан жеді? 4)Мектептің шеберханасында бірнеше саптаулы күрек бар еді.Тағы 5 күректі саптағанда, барлығы 14 болды. Әуелде саптаулы күрек нешеу еді? 5) Су ішуге келген қойлардың 7 –еуі кейін қайтты да ,8 қойы қалды.Су ішуге әуелде неше қой келген еді? |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||||||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. |
||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
|||||||||||
|
Қорытынды баға
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














