Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2023
147
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп:



Күні:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • . Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.

Кейбір оқушылар:

  • Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы




Психологиялық дайындық

«Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» әдісі


оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады.



Ұжымда пікір білдіру









«Миға шабуыл»

әдісі

Тест тапсырмасы

тест сұрақтарына жауап береді


ҚБ: «+,-» әдісі

Қосымша №1

Білу









Түсіну


Оқулықпен жұмыс: «Бірге ойлаймыз»

Білу кезеңі:

1.Ақпарат деген не?

2. Ақпараттың қандай түрлері бар?

3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады?

4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды?

5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі?


Түсіну кезеңі:

«кім жылдам» әдісі.

Суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтаңыз.


Жаңа ақпаратты бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз көршілеріңізбен талқылаңыз.

















Оқушылар суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтайды.


«Ауызша мадақтау» әдісі




















«екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі











Таратпа материалдар


Сергіту сәті


Көз жаттығулары”

Сергіту сәті


Оқушылар денелерін бос ұстап көз жаттуғыларын орындайды.


Қолдану

Практикалық жұмыс:

  1. Ақпарат тақырыбында 5 жолды өлең құрастыру.

  2. Деңгейлік тапсырмаларды орындау
















әр оқушы практикалық жұмысты орындайды

Бағалау критериі

Дескрипторлар

балл

Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.

Ақпараттың берілу формаларын жазады

3

Ақпарат формаларын бір-бірінен айыра алады.

3

Әртүрлі формада берілген ақпараттарға мысал келтіреді.


4


Компьютер

Рефлексия

«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/

Бүгінгі өткен сабақты бағала.

Қажетті сөздер:

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым


Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /


Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды.




Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады.


Стикерлер







баспалдақ

Қорытын-ды


Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.

Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат.


Оқу бойынша қорытынды жүргізу




Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.

Ми суреті

Қағаз, қалам



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!