|
|
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
|||
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы |
Психологиялық дайындық «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» әдісі |
оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. |
Ұжымда пікір білдіру |
|
||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі Тест тапсырмасы |
тест сұрақтарына жауап береді |
ҚБ: «+,-» әдісі |
Қосымша №1 |
||||||||||
|
Білу Түсіну |
Оқулықпен жұмыс: «Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Ақпарат деген не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады? 4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды? 5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі? Түсіну кезеңі: «кім жылдам» әдісі. Суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтаңыз.
|
Жаңа ақпаратты бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз көршілеріңізбен талқылаңыз.
Оқушылар суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтайды. |
«Ауызша мадақтау» әдісі «екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
Таратпа материалдар
|
||||||||||
|
Сергіту сәті |
“Көз жаттығулары” Сергіту сәті |
|
Оқушылар денелерін бос ұстап көз жаттуғыларын орындайды. |
|
||||||||||
|
Қолдану |
Практикалық жұмыс:
|
әр оқушы практикалық жұмысты орындайды |
|
Компьютер |
||||||||||
|
Рефлексия |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым
“Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
|
Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды.
Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады.
|
Стикерлер
баспалдақ |
||||||||||
|
Қорытын-ды
|
Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат. |
|
Оқу бойынша қорытынды жүргізу
Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру
|
|
Мектеп: |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты беру |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||
|
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||
|
|||
|
Кейбір оқушылар: |
|||
|
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Басы |
Психологиялық дайындық «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» әдісі |
оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады. |
Ұжымда пікір білдіру |
|
||||||||||
|
|
«Миға шабуыл» әдісі Тест тапсырмасы |
тест сұрақтарына жауап береді |
ҚБ: «+,-» әдісі |
Қосымша №1 |
||||||||||
|
Білу Түсіну |
Оқулықпен жұмыс: «Бірге ойлаймыз» Білу кезеңі: 1.Ақпарат деген не? 2. Ақпараттың қандай түрлері бар? 3.Адам ақпараттың қандай түрлерін пайдалана алады? 4.Адам ақпаратты қайда және қалай сақтайды? 5.Жеткізушіден қабылдаушыға қандай ақпарат беріледі? Түсіну кезеңі: «кім жылдам» әдісі. Суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтаңыз.
|
Жаңа ақпаратты бір-біріне үйретіп, түсіну үшін өз көршілеріңізбен талқылаңыз.
Оқушылар суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтайды. |
«Ауызша мадақтау» әдісі «екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі |
Таратпа материалдар
|
||||||||||
|
Сергіту сәті |
“Көз жаттығулары” Сергіту сәті |
|
Оқушылар денелерін бос ұстап көз жаттуғыларын орындайды. |
|
||||||||||
|
Қолдану |
Практикалық жұмыс:
|
әр оқушы практикалық жұмысты орындайды |
|
Компьютер |
||||||||||
|
Рефлексия |
«Бір ауыз сөз» /сабақты бағалау/ Бүгінгі өткен сабақты бағала. Қажетті сөздер: Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім ,қызықтым, есте сақтадым
“Менің баспалдағым” /оқушылардың өзін бағалауы /
|
|
Оқушылар жекелеме сабақты бағалайды.
Оқушылар стикерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін өздері бағалап баспалдақтардың біріне жапсырады.
|
Стикерлер
баспалдақ |
||||||||||
|
Қорытын-ды
|
Миыңның суретін сал. Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады. Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат. |
|
Оқу бойынша қорытынды жүргізу
Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады. |
Ми суреті Қағаз, қалам |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз

















