|
Мұғалімнің аты- жөні: |
Асамбекова Дарига Шатырбековна |
|||
|
Сынып : Пәні: |
5-сынып Қазақ әдебиеті |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дулат Бабатайұлы « О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін талдау. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді оқу,жатқа айту. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басталуы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу |
|
|
|
|
Сабақтың басы |
Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы бойынша сұрақтар қойылады. 1.Өлең неліктен «О, Ақтан жа,с, Ақтан жас» деп аталады? 2.Шешендік оралымдарға тоқтал. 3.Неліктен Дулат Бабатайұлының өлеңін сұрай арнау үлгісінде жазылған дейміз? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Мадақтау |
«Қазақ әдебиеті» оқулығы 65-66 бет |
|
Сабақтың ортасы |
Дулаттың арнау өлеңдері ішінде «Ақтанға» деген өлеңінің сипаты өзгешелеу. Жетім бала Ақтанның өмірі ақынның аяушылық сезімін қозғап, жүрегін тебірентеді. Ал Дулатты баланың болашағы көбірек толғандырады. Ол осы Ақтан баланың бойынан ел тілегін арқалап, халық басына өз еркі өзіндегі өткен дәуренін қайта оралтар ерді, батырды көргісі келеді. Ақын Ақтан бала ер жетіп, «бадана көз тоғыз тор сауыт» киіп, қашан ғана жауды қуар екен деп армандайды. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сенде жетер ме екенсің? Жетімдіктің белінен Асып өтер ме екенсің? Жарық сәуле көре алмай, Ел шаңына ере алмай, Сол бойы кетер ме екенсің? Тапсырма: осы мәтін негізінде сұрақтар құрастырыңдар. Тапсырма: Өлеңді жатқа оқу. |
Тапсырманы дәптерге жазады. |
|
«Қазақ әдебиеті» оқулығы 66-67 бет |
|
Сабақтың аяғы |
Үйге тапсырма: Осы өсиет батадан кейін Ақтан жас қандай адам болады деп ойлайсыңдар? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Дулат Бабатайұлы « О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін талдау.
Сабақтың тақырыбы: Дулат Бабатайұлы « О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін талдау.
|
Мұғалімнің аты- жөні: |
Асамбекова Дарига Шатырбековна |
|||
|
Сынып : Пәні: |
5-сынып Қазақ әдебиеті |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дулат Бабатайұлы « О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін талдау. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді оқу,жатқа айту. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басталуы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу |
|
|
|
|
Сабақтың басы |
Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы бойынша сұрақтар қойылады. 1.Өлең неліктен «О, Ақтан жа,с, Ақтан жас» деп аталады? 2.Шешендік оралымдарға тоқтал. 3.Неліктен Дулат Бабатайұлының өлеңін сұрай арнау үлгісінде жазылған дейміз? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Мадақтау |
«Қазақ әдебиеті» оқулығы 65-66 бет |
|
Сабақтың ортасы |
Дулаттың арнау өлеңдері ішінде «Ақтанға» деген өлеңінің сипаты өзгешелеу. Жетім бала Ақтанның өмірі ақынның аяушылық сезімін қозғап, жүрегін тебірентеді. Ал Дулатты баланың болашағы көбірек толғандырады. Ол осы Ақтан баланың бойынан ел тілегін арқалап, халық басына өз еркі өзіндегі өткен дәуренін қайта оралтар ерді, батырды көргісі келеді. Ақын Ақтан бала ер жетіп, «бадана көз тоғыз тор сауыт» киіп, қашан ғана жауды қуар екен деп армандайды. О, Ақтан жас, Ақтан жас, Сенде жетер ме екенсің? Жетімдіктің белінен Асып өтер ме екенсің? Жарық сәуле көре алмай, Ел шаңына ере алмай, Сол бойы кетер ме екенсің? Тапсырма: осы мәтін негізінде сұрақтар құрастырыңдар. Тапсырма: Өлеңді жатқа оқу. |
Тапсырманы дәптерге жазады. |
|
«Қазақ әдебиеті» оқулығы 66-67 бет |
|
Сабақтың аяғы |
Үйге тапсырма: Осы өсиет батадан кейін Ақтан жас қандай адам болады деп ойлайсыңдар? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













