Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Кесіндіні және шеңберді тең бөліктерге бөлу. 10-сынып

Сабақтың тақырыбы: Кесіндіні және шеңберді тең бөліктерге бөлу. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды шеңберді тең бөліктерге бөлуді үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2020
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және
шабыттандыру
Кәсіби даму
мақсаты:_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 1: Ақпаратты
визуализациялаудың графикалық әдістері мен
құралдары
Мектеп: Ақтау қаласындағы №10
«Жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Малаева Айман Рустемқызы
Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Кесіндіні және шеңберді тең бөліктерге бөлу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
10.1.4.1. Сызбада геометриялық салуларды(кесіндіні, шеңберлерді және
бұрыштарды тең бөліктерге бөлу) әр түрлі сызба құралдарымен орындау
Сабақ
мақсаттары
• Оқушыларды шеңберді тең бөліктерге бөлуді үйрету.
• Алған білімді практикалық жұмыста пайдалану.
• Оқушыларды ойлампаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
• Кесіндіні және шеңберді тең 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-бөліктерге бөлу
практикалық жұмыс орындату.
Бағалау
критерийлері
Оқушы келесі мақсатқа қол жеткізді:
• Түйіндесу не екенін білді
• Түйіндесудің түрлерін ажырата білді
• Шеңберді тең 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-бөліктерге бөледі
• Математика, физика, тарих және өнер арасындағы қарым-қатынасты
анықтады.
• Өз жұмысын және басқа жұмысын бағалайды, ең сәттісін таңдады.
Тілдік
мақсаттар
• жұмыстарды шығармашылық шешім сипаттайды және сыни
орындалатын жұмыстардың сапасын және қасиеттерін талдайды
(коммуникативтік дағдылар).
• пән мазмұнын зерттеу үшін пайдаланылатын субъектісінің оқыту
мақсатына жету және пән мәнін ұғымдарды сөйлесуге және жұмыс істеу
қабілетін арттыру үшін оқу терминологияны пайдалана отырып, тіл мен
қажетті кейбір өрнектерді дамыту
• Графиканың заманауи бағыттарын түсіндіре алады, мысалдар келтіреді
• Өнер арқылы эстетикалық талғамды жетілдіру және дамыту
Құндылықтард
ы
дарыту
Оқушылар графикалық құрал- жабдықтармен жұмыс жасай отырып,
шығармашылық тапсырмаларды орындау үдерісінде эстетикалық
талғамдарын, әр түрлі графикалық әрекеттерін, дағдыларын дамытады.
Пәнаралық
байланыстар
Бейнелеу, математика, физика, тілдер, тарих
АКТ қолдану
дағдылары
Интернеттен іздеу, слайд жасау, АКТда көрсету
Бастапқы білім

Алғашқы сыныптарда бейнелеу, математика, технология пәндерінен алған
білімге сүйену
Сабақ барысы
Сабақтың
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені Презентац
ия


Page 2


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және
шабыттандыру
Кәсіби даму
мақсаты:_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________

4 мин. анықтау
Сабақтың
ортасы
20 мин.









25 мин.








25 мин.

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі.
1. Презентацияны көрсетіңіз. Мысал үшін геометриялық
фигураларды (кесінді, бұрыш, шеңбер) қарастыру және
кесіндіні, бұрышты,шеңберді берілген қатынастары бойынша
тең бөліктерге топпенен қандай құралдар көмегімен,
графикалық операциялармен орындалатынын талқылаңыз.

2. №1 тапсырма. Шеңберді тең 3,6,12 бөліктерге бөліңіз.
Мысал:








3. №2
тапсырма. Шеңберді тең 5,10 бөліктерге бөліңіз
Мысал:

4. №3 тапсырма. Шеңберді тең 7 бөлікке бөліңіз
Мысал:

5. Тақырыпты бекіту. Тапсырманы орындаңыз
Бұл тапсырма дифференциациялауды қамтиды.

Дәптер,
сызба
аспаптар
ы:
даярша,
рейсшина
, лекала,
транспорт
ир,
үшбұрыш
ты
сызғыш,
өшіргіш
және т.б.

Жәй
қаламдар
жиынтығ
ы.
Плакатта
р,
кестелер

Интернет-
дерек
көзі:
http://ww
w.granitvt
d.ru/index.
php?optio
n=com_co
ntent&tas
k=view&i
d=16&Ite
mid=6

https://ww
w.youtube.
com/watch
?v=xiYPfK
Imt0E


Сабақтың
соңы
10 мин.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім


Page 3


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және
шабыттандыру
Кәсіби даму
мақсаты:_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________

- немен жұмысты жалғастыру қажет
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын
белгілі бір критерийлер бойынша бағалап, ең сәтті шыққан жұмысқа
стикер жабыстырады.
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасының
сақталуы

Бөлім бойынша
білімдерін бақылау
үшін, тақырыпты игеру
үшін графикалық
жұмыстар орындайды.
Мұндай тапсырма түрі
(дифференцияцалау)
саралауды
қарастырады.
Оқушыларға
шығармашылық
тапсырмалар
ұсыныңыз.
Бұл тапсырма
оқушыларың
қабілеттерінің деңгейін
көрсетеді
Жұмыстар жеке-дара жүзеге асырылады,
бұл бағалау процесін жеңілдетеді.
Оқушылар критерийлерге сәйкес бір-
бірін өздігінен бағалайды.
Бағалау әрбір оқушының деңгейін
ескереді.
Тапсырма оқушылар графикаға
негізделген өз практикалық жұмыстарын
жасаған кезде қағаз парағына дұрыс
орналастыру, өлшемдердің дұрыс сызылу
жолын көрсетеді.
Графикалық операцияларды
орындаудағы дәлдікті сақтаудың
маңыздылығына оқушылардың назарын
аудартып, аспаптарды дайындаңыз:
қарындаш пен шеңберсызардағы
грифельдерді ұштау, сызба сызықтарын
дұрыс пайдалану.
1. Барлық әрекеттерді
мұғалімнің нұсқауы
бойынша орындаңыз.
2. Жұмыс кезінде
кенеттен қозғалыс
жасамаңыз.
3. Жұмыс орнындағы
тәртіпті және тәртіпті
сақтаңыз.
4. Сызба құралдарымен
жұмыс жасау барысында
қауіпсіздік техникасын
сақтауды оқушылардың
естеріне салыңыз.
5. Жұмыс орнын
оқытушының
рұқсатынсыз
қалдырмаңыз.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс
қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол
жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді
білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға
жауап беріңіз.


Page 4


Мектеп миссиясы: Зияткерлік әулетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және
шабыттандыру
Кәсіби даму
мақсаты:_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ