Сабақтың тақырыбы: Қуырмаш саусақ ойыны.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Қуырмаш саусақ ойыны.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Саусақ қимылдарын жасай білуге деген қызығушылықтарын туғызу. Ертегі кейіпкелерін баланың саусағына кигізіп кейіпкердің даусын ырғағын салғызу. Қажетті құрал – жабдықтар: Кішкентай саусаққа киетін қуыршақтар, суреттер.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні

Білім беру саласы: «Таным», «шығармашылық»

Бөлімі: ҚМТҚ , мүсіндеу.

Тақырыбы: « Бауырсақ сары домалақ»

Мақсаты:Ертегі арқылы балалардың тілдерін дамыту.

Геометриялық пішіндерді(үшбұрыш, төртбұрыш ,дөңгелек) танып ажырата білуін жетілдіру.

Үстел үстіне қойып домалақтау тәсілін үйрету.

Міндеті: Ертегіге қызығушылықтарын арттыру.

Ойлау қабілетін дамыту.

Пішінді бұзбай, таза, ұқыпты орындауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: Оқу, түсіндіру,көрсету.

Ұйым түрі: Топпен

Көрнекіліктер: Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері,тақтайша,ермексаз,сүлгі, үлгі мүсін.

Билингвальдық кампонент Бауырсақ- bun

Іс әрекет

Тәрбиешінің іс әрекеті

Баланың іс әрекеті

Жағымды

Жағымсыз

Мотивация







Ізденіс ұйымдастыру


































































Рефлексия

1 Жылулық шеңбері

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң апайлар.

2.Тосын сый.

-Балалар,байқадыңдар ма мына жерде бір үй тұр.

-Қалай ойлайсыңдар кім бар екен,қане қарайық.

Үйден әже мен ата шығады, олар көңілсіз.

Тәрбиеші: -Не болды?

Ата:- Әжелерің маған Бауырсақ пісіріп,терезенің алдына қойды. Ал бауырсақ болса қашып кетті.


Тәрбиеші:- Балалар бауырсақты іздеуге атаға көмектесеміз бе?


Қоян көңілсіз.

Тәрбиеші: -Не болды?

Қоян: -Мен орманда бауырсақты кездестім,одан мына пішіндердің атауын сұрайын десем.Ол қашып кетті.

Тәрбиеші: Балалар қоянға көмектесеміз бе?

-Мынау қандай пішін?

-Ал мынау қандай пішін?

-Мынау қандай пішін?

Қоян көңілденіп қалады.


Жолда қасқыр кездеседі.Қасқыр көңілсіз.

Тәрбиеші: не болды?

Қасқыр:-Бауырсақты кездесіп шар үрлеп ойнайын десем.Ол меннен қашып кетті.

Тәрбиеші:-Ренжіме, біз саған үйретеміз.

3. Ойын « Шар» дем алу жаттығуы.


Аю да көңілсіз.

Тәрбиеші: Не болды?

Аю: Мен бауырсақтан менің қолымда шардың нешеу екенін,олардың түсін сұрайын десем,ол меннен қашып кетті.

Тәрбиеші:-Балалар аюға көмектесейікші.

-Мына жерде неше шар?

-Шарлардың түсі қандай?




-Жарайсыңдар балалар.

-Бауырсақты іздестіруді жалғастырайық.

Жолда келе жатып түлкіні кездеседі.

-Балалар түлкі айлакер,ол бізді алдап кетпес үшін, біз оған орамал сыйлайық.

-балалар қандай орамал сыйлайық үлкен бе әлде кішкентай ма?

-Түлкі сен бауырсақты көрдің бе?

Түлкі: -Балалар орамалдарыңа рахмет.Бауырсақты көрдім ол меннен қашып кетті.

-Балалар енді біз не істейміз?

-Онда біз ата мен әжеге бауырсақты жасап берейік.

Жасау тәсілдерін көрсету.

-Бауырсақтың пішіні қандай?

-Түсі қандай?

-Ермексазды алақан арасына салып илеп жұмсартып аламыз. Енді ермексазды үстел үстіне қойып жазықтықта домалақтаймыз.

4.Сергіту сәті:

Бала, бала, балапан,

Қане, соқшы алақан.

Саусақтарың әйбәт.

Былай-былай ойнат.





-Енді жасаған бауырсақтарыңды ата мен әженің үйіне апарып берейік.


Ата мен әже балаларға ризашылығын білдіреді.Қоштасады.


5.Қорытындылау
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау.


Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң апайлар.




Балалардың жауаптары.


-Үйде ата мен әже бар.







-Ия көмектесеміз.


Жолда келе жатып қоянды кездеседі.





Балалар қоянға көмектеседі.

-Мынау үшбұрыш

-Ол төртбұрыш.

-Дөңгелек.



Балалар жолды жалғастырады.Келе жатып қасқырға жолығады.




Балалар ауада шар үрлеп ойын ойнайды.


Жолды әрі қарай жалғастырады.

Аюды кездеседі.


Аюға көмектеседі.


Шарларды санайды:

- Бір, екі, үш шар

-Мына шардың түсі сары.

-Мынау қызыл түсті шар.

-Мына шардың түсі жасыл.







-Үлкен орамал.






Ата мен әжеге бауырсақты жасап беруге келіседі.

-Домалақ.

-Сары.

Ермексазды алақан арасына салып

илеп жұмсартады.


Сергіту сәтін орындайды:

Бала, бала, балапан,

Қане, соқшы алақан.

Саусақтарың әйбәт.

Былай-былай ойнат.


Балалар жұмысқа кіріседі.

Ермексазды үстел үстіне қойып домалақтау арқылы бауырсақтың пішінін жасайды.


Жасаған бауырсақтарын ата мен әженің үйіне апарып береді.

Қоштасады.



Күтілетін нәтиже: білуі керек: Ертегінің мазмұнын.

Игереді: геометриялық пішіндерді,олардың түстерін.

Меңгереді:Ермексазды үстел үстіне қойып домалақтау




























Технологиялық карта


Білім беру саласы: Кіріктірілген сабақ «Қатынас», «шығармашылық»

Бөлімі: Көркем әдебиет , мүсіндеу.

Тақырыбы: «Бауырсақ сары домалақ»

Мақсаты:Ертегі , тақпақ арқылы балалардың тілдерін дамыту

Ермексазды үстел үстіне қойып домалақтау тәсілін үйрету.

Міндеті: Ертегіге қызығушылықтарын арттыру. Ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуге тарту.

Ойлау қабілетін дамыту.

Ермексаз пішінін бұзбай,таза, ұқыпты орындауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,көрсету, саяхатқа шығу.

Ұйым түрі: Топпен

Көрнекіліктер: Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері,тақтайша,ермексаз,сүлгі, үлгі мүсін.

Билингвальдық кампонент Бауырсақ- bun

Іс әрекет

Тәрбиешінің іс әрекеті

Баланың іс әрекеті

Жағымды

Жағымсыз

Мотивация







Ізденіс ұйымдастыру




































































Рефлексия

1 Жылулық шеңбері

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң апайлар.

2.Тосын сый.

-Балалар,байқадыңдар ма мына жерде не тұр.

-Қалай ойлайсыңдар кім бар екен,қане қарайық.

Үйден әже мен ата шығады, олар көңілсіз.

Тәрбиеші: -Балалар ата мен әжеге не болды?

Ата:- Әжелерің маған Бауырсақ пісіріп,терезенің алдына қойды. Ал бауырсақ болса қашып кетті.


Тәрбиеші:- Балалар бауырсақты іздеуге атаға көмектесеміз бе?



Тәрбиеші: -Қоян саған не болды?


Тәрбиеші: Ренжіме, біз саған тақпақ айтып береміз.









Жолда қасқыр кездеседі.Қасқыр көңілсіз.

Тәрбиеші:- не болды?



Тәрбиеші:-Ренжіме, біз саған үйретеміз.

Ойын « Шар»





Аю да көңілсіз.

Тәрбиеші: Не болды?



Тәрбиеші:-Ренжіме,біз саған тақпақ айтып берейік.



Аю көңілденіп қалады.


Жолда келе жатып түлкіні кездеседі.

-Балалар түлкі айлакер,ол бізді алдап кетпес үшін, біз түлкімен ойнайық.

-Түлкі сен бауырсақты көрдің бе?

Түлкі ендеше бізбен бірге ойын ойна.


Дидактикалық ойын: «Ертегіні тап».





-Бауырсақ, сен қайда болдың?

-Балалар енді біз не істейміз?

-Онда біз бауырсаққа өзі сияқты достар жасап берейік.Біз оған кішкентай бауырсақтар жасап берейік.

Жасау тәсілдерін көрсету.

-Бауырсақтың пішіні қандай?

-Түсі қандай?

-Ермексазды алақан арасына салып илеп жұмсартып аламыз. Енді ермексазды үстел үстіне қойып жазықтықта домалақтаймыз.



-Енді жасаған бауырсақтарыңды ата мен әженің үйіне апарып берейік.


Ата мен әже балаларға ризашылығын білдіреді.Қоштасады.


5.Қорытындылау
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтау.


Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң апайлар.




Балалардың жауаптары.


-Үйде ата мен әже бар.


Сәлеметсізбе ата, сәлеметсізбе әже.

Сіздерге не болды?





-Ия көмектесеміз.


Жолда келе жатып қоянды кездеседі.Қоян көңілсіз.

Қоян: -Мен бауырсақпен ойнайын десем, ол қашып кетті.


Балалар қоянға тақпақ айтып береді.

Ұзын құлақ, сұр қоян

Естіп қалды сыбдырды.

Ойлы -қырлы жерлермен

Ытқып-ытқып секірді!


Қоян көңілденіп қалады.

-Рахмет, балалар.


Балалар жолды жалғастырады.Келе жатып қасқырға жолығады.

Қасқыр:-Бауырсақты кездесіп шар үрлеп ойнайын десем.Ол меннен қашып кетті.

Балалар ауада шар үрлеп ойын ойнайды.


Жолды әрі қарай жалғастырады.

Аюды кездеседі.

Аю: мен бауырсақ пен ойнайын десем,ол меннен қашып кетті.

Балалар аюға тақпақ айтып береді.

Аю отыр партада

Екі қолы қалтада.

«А» деді «Б»деді

Р-ға тілі келмеді.

Аю көңілденіп қалады.




Жолда келе жатып түлкіні кездеседі.



Түлкі: -.Бауырсақты көрдім ол меннен қашып кетті.


Ойын шарты: Балаларға ертегі үзіндісінің суретері көрсетіледі. Балалар жауап берулері тиіс.


Жолда келе жатып бауырсаққа кездеседі.

Бауырсақ:- Мен өзіме достар іздеп келемін.

Балалар бауырсаққа достарын жасап беруге келіседі.


-Домалақ.

-Сары.

Ермексазды алақан арасына салып

илеп жұмсартады.

Балалар жұмысқа кіріседі.

Ермексазды үстел үстіне қойып домалақтау арқылы бауырсақтың пішінін жасайды.


Жасаған бауырсақтарын ата мен әженің үйіне апарып береді.

Қоштасады.



Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: ертегінің мазмұнын.

Игереді: кейіпкерлердің іс әрекеттерін бағалауды .

Меңгереді:ермексазды үстел үстіне қойып домалақтауды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1420
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі