|
Білім беру ұйымының атауы |
Л.Қылышев атындағы ЖОББМ |
||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||
|
Бөлім: |
7-бөлім – Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Темирболатов М.Ш. |
||||
|
Сынып: |
3 (67 сабақ) |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ролдерді анықтайтын ойын әрекеттері Пионербол ойыны |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.8.1 - қозғалыс белсенділігіндегі рольдерді анытау және көрсету. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды ептілікке допты қағуға және лақтыруға баулу |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Пионербол ойынындаоқушылар допты екі қолмен лақтырып ,қағып алу шеберлігін дамытады. Пионербол –командалық ойын .Әр командада 6 оқушыдан ойнайды. Екі команданы бөліп тұратын –волейбол торы.Ойын кезінде оқушылар тізелерін сәл бүгіп тұрады.Мұғалемнін берген белгісі бойынша бір команда ойынды бастайды. Ойыншылыр допты екі рет бір-біріне лақтырып беріп,үшінші ретінде тордан асырады.Допты екінші команданың бір ойыншысы жерге түсірмей қағып алуы керек .Сол ойыншы ойынды әрі қарай жалғастырады.Қай команда көп ұпай жинаса ,сол команда жеңіске жетеді. Әр командада көп болғанда 6 ойыншыдан болуы керек. Әр ойыншының өз орны болуы тиіс. Мұғалім ысқырықпен белгі беру арқылы ойынды бастап, басқарып тұрады . Допты әр команданың ойыншылары екі рет бір- бірлеріне лақтырып беріп,үшіншісінде тордан асырып лақтыруы керек . Егер доп торға тисе немесе алаңнан шығып кетсе , онда да қарсылас командаға беріледі . Ойын команданың біреуі 6-дан 10 ұпай алғанға дейін созылады .
|
Допты жоғарыдан немесе томеннен үстап алуын және допты қаіып алғасын 3 сикунтан артық ұстап тұруға болмайтынын менгерту. Допты тордан асырып лақтыруын үйрету .
|
Оқушылардың дұрыс допты қағып, лақтырғандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Ролдерді анықтайтын ойын әрекеттері. Пионербол ойыны
Сабақтың тақырыбы: Ролдерді анықтайтын ойын әрекеттері. Пионербол ойыны
|
Білім беру ұйымының атауы |
Л.Қылышев атындағы ЖОББМ |
||||
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
||||
|
Бөлім: |
7-бөлім – Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Темирболатов М.Ш. |
||||
|
Сынып: |
3 (67 сабақ) |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ролдерді анықтайтын ойын әрекеттері Пионербол ойыны |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.8.1 - қозғалыс белсенділігіндегі рольдерді анытау және көрсету. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды ептілікке допты қағуға және лақтыруға баулу |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. |
Оқушылардың қатарда түзу тұрғанда рын мақтап, мадақтап отыру |
суреттер |
|
|
Жаңасабаққа дайындақ жаттығу 8 минут |
Оқушылардың денесін қыздыру мақсатымен қатармен бір қалыпты спорт залды 4-5 круг айландырып жүгіртемін. Жүгіріп болғасын төрт қатарға тұрғызып, жаттығу жасаймыз.
|
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау |
Оқушылар жүгіру кезінде және жаттығу жасау кезіндегі дүрыс жасаған оқушылар ды мақтап мадақтап отыру |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|
|
Сабақтың ортасы 26 минут |
Пионербол ойынындаоқушылар допты екі қолмен лақтырып ,қағып алу шеберлігін дамытады. Пионербол –командалық ойын .Әр командада 6 оқушыдан ойнайды. Екі команданы бөліп тұратын –волейбол торы.Ойын кезінде оқушылар тізелерін сәл бүгіп тұрады.Мұғалемнін берген белгісі бойынша бір команда ойынды бастайды. Ойыншылыр допты екі рет бір-біріне лақтырып беріп,үшінші ретінде тордан асырады.Допты екінші команданың бір ойыншысы жерге түсірмей қағып алуы керек .Сол ойыншы ойынды әрі қарай жалғастырады.Қай команда көп ұпай жинаса ,сол команда жеңіске жетеді. Әр командада көп болғанда 6 ойыншыдан болуы керек. Әр ойыншының өз орны болуы тиіс. Мұғалім ысқырықпен белгі беру арқылы ойынды бастап, басқарып тұрады . Допты әр команданың ойыншылары екі рет бір- бірлеріне лақтырып беріп,үшіншісінде тордан асырып лақтыруы керек . Егер доп торға тисе немесе алаңнан шығып кетсе , онда да қарсылас командаға беріледі . Ойын команданың біреуі 6-дан 10 ұпай алғанға дейін созылады .
|
Допты жоғарыдан немесе томеннен үстап алуын және допты қаіып алғасын 3 сикунтан артық ұстап тұруға болмайтынын менгерту. Допты тордан асырып лақтыруын үйрету .
|
Оқушылардың дұрыс допты қағып, лақтырғандарын мақтап мадақтап қою |
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырғыш, әр түрлі ұзындықтағы арқандар, шарттарын белгілейтін кеглилер. |
|
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 6 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
||||
шағым қалдыра аласыз













