2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көркемдік ерекшелігі

Сабақтың тақырыбы: Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Дананың сөзі - ақылдың көзі

Мектеп: 9жббм

Мерзім:16.10

Мұғалімнің аты-жөні: ХХ

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

Сабақ мақсаттары


-Толғаудағы тілдік қолданыстар, көркемдегіш құралдарды анықтау;


-Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтап(символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ), талдау;


-Шығармадағы көркемдегіш құралдардың(символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау.

Бағалау критерийі

  • Толғаудың тілдік ерекшелігін талдайды;

  • автор стилін анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Сөздер мен сөз тіркестер: ғұмыр, ғұмырнама, мемуар, өмірбаян

Пән лексикасы және терминология: психологиялық параллелизм, перифраз, гротеск, эллипсис

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

менің ойымша....,

мен оны былай түсіндіремін.....,

себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын....,

мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,....,

қорыта келе,.......

Құндылықтар

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, тарих

Алдыңғы білім


Психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис туралы алған білімді кеңейту

Жоспар



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






Қызығушылықты ояту.

«Shape1 Бұрыштар» тәсілі. Оқушыларға толғаудан үзінділер беріледі. Олар үзіндінің қандай көркемдегіш тәсіл арқылы жасалып тұрғанын айтып, анықтауы тиіс.

Shape4 Shape5 Shape6 Shape3 Shape2

Алтынды кесе сары бал
Алсам, мен саған ұсынармын,
Тал мойныма қол артсаң,
Күліктен бек ұнармын.
Көбең семіз торыңмын,
Көп құлыңның бірімін.
Жақсыңнан мені кем көрдің,
Жаманыңмен тең көрдің.
Жақсыңнан мені кем көрсең,
Жаманыңмен тең көрсең,
Ұялы берікке қос артып,
Сен есенде, мен сауда
Ырысымды сындайын,
Сегіз қиыр шартараптан іздермін!


Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушыларға толғаудан үзінділер беріледі. Олар үзіндінің қандай көркемдегіш тәсіл арқылы жасалып тұрғанын айтып, анықтауы тиіс.







Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.



Қалыптастырушы бағалау

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Ұсыныс!



Сабақтың ортасы


Мағынаны тану

1-тапсырма. Оқушыларға толғаудан үзінділер таратылады.

1-қадам. Оқушылар жұппен үзінділерді оқып, өмірлік сипатын анықтайды.

2-қадам. Мұғалім оқушылардан әрі қарай ойды өз болжамдары бойынша жалғастыруды сұрайды және жорамалын кестенің 1-бағанына жаздырады:

Мәтіннен 1-үзінді

Үзіндідегі айтылған ой қандай?

Өз жауабыңызды 1-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз

Үзіндідегі басты идея қандай?

Мәтіннен 2-үзінді

Үзіндідегі айтылған ой қандай?

Өз жауабыңызды 2-үзіндіге сүйеніп дәлелдеңіз

Үзіндідегі басты идея қандай?

3-қадам. Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады.

Жұмыс осы сызба бойынша жалғасады.

4-қадам. Толғаудың поэтикалық сұхбатқа (автордың өзіне, тыңдаушысына қарата жырлауы) жататынын түсіндіреді.


2 -тапсырма. «Пирамидалық талқылау» арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.

Мұғалім оқушылардың талқылау жүргізуі үшін үзінділерді қысқартып бере алады.


3-тапсырма. «Керемет пікірталас»

Барлық оқушылар бірнеше шағын топтарға бірігеді. Әр топтан бір өкіл шығады. Толғаудың ерекшелігіне қатысты берілген пікірге қарсы пікір білдіреді. Сол арқылы автордың стиліне шағын талдау жүргізеді.

Өзара бағалау.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Толғаудың тілдік ерекшелігін талдап, автор стилін анықтайды

көркемдегіш тәсілдерді анықтайды;

үзінділерді жұппен оқиды

үзінділердің өмірлік сипатын анықтайды

поэтикалық сұхбатқа жататынын түсіндіреді

көркемдегіш құралдарды тауып, түсінік береді

ұсынылған пікірге қарсы пікір білдіреді

автор стиліне шағын талдау жүргізеді

ҚБ

Оқушыларға толғаудан үзінділер таратылады.

Оқушылар жұппен үзінділерді оқып, өмірлік сипатын анықтайды.


Толғаудың поэтикалық сұхбатқа (автордың өзіне, тыңдаушысына қарата жырлауы) жататынын түсіндіреді.



«Пирамидалық талқылау» арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.

Мұғалім оқушылардың талқылау жүргізуі үшін үзінділерді қысқартып бере алады.






Қалыптастырушы бағалау

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Ұсыныс!





Қалыптастырушы бағалау

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Ұсыныс!


https://sites.google.com/site/olenym/aktanberdi-zyrau/k-ldir-k-ldir-kisinetip















Әдебиет хрестоматиясы


















Сабақтың соңы


Рефлексия

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Аяқталмаған ойды толықтырыңыз.
Бүгін мен...................... білдім

................. қызықты болды.

......................... қиын болды.
..................... тапсырманы мен орындадым.

......................... екенін түсіндім.
Мен енді....................... білемін.

Мен............................... сезіндім
Мен..................................... білім алдым. Мен......................................... үйрендім.
................................. менің қолымнан келді. Мен...................................... жасай алдым.
Мен.................................... жасап көруге талпынамын. .................. мені таң қалдырды.

Сабақ менің өміріме..... берді.

Менің............. жасағым келді.


Үй тапсырмасы

Толғаудан үзінді жаттау


Дифференциацияны, берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушылардың алдына қандай міндеттемелер қоясыз?


Сіз оқушылардың сабақ барысындағы білім деңгейін Бағалау үшін қандай әдіс-тәсілдерді пайдаланасыз?

Техника қауіпсіздігі мен денсаулықты сақтау

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.


Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдалан ыңыз.

Денсаулықты сақтау технологиялары.

Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту жаттығулары.





Жариялаған:
Харшыга Хавалхан
16 Қазан 2024
193
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі