Сабаұ талдау 2

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабаұ талдау 2

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың элементтері Сабаққа талдау Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы Сабақтың мақсатын хабарлауы Сабақтың мақсаты: Оқушыларға асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін маңызын, құрамын, қызметі, құрылысы туралы түсінік беру Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы Bilim land сайтынан «Асқорыту жүйесі» бейнебаян көр Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б. Сабақта оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында топтық, жұптық, ұжымдық ойын элементтері қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Өзара сабаққа қатысу және сабақты талдау


Күні: 27.01. 2023

Сыныбы: 3 «А»

Пәні: Қазақ тілі

Мұғалім: Жақсылықова Мәдина Әлтайқызы

Сабақтың тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім


Сабақтың элементтері

Сабаққа талдау

Оқу үрдісіндегі негізгі және мақсаттың қойылуы

1

Сабақтың мақсатын хабарлауы


2

Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы

Оқудың нақты мақсаттары айқындалды, бағалау өлшемдері ұсынылды


3

Танымдық қызығушылықтарын дамыту/ қолданбалы жағдайлар және т.б.

Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту мақсатында түрлі әдіс – тәсілдер пайдаланды

4

Сабақтың шығармашылық құрылымы

Сабақ оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып құрылымдалған

5

Оқытудың жағымды себептері

Жоспарда оқушыларды дамытуға жұмыстар алынған

6

Өз еркімен жұмыс істеу

Оқушылар өздігінен жұмыс жасауға дағдыланған

7

Оқытуды ұйымдастырудың түрі

Оқытуды ұйымдастыруда белсенді әдістер пайдаланды

8

Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру, олардың білім және тәжірибе деңгейлеріне түзету жасау.

Тапсырмалар сараланған, оқушылардың ерекшеліктеріне сай беріліп отырды

9

Оқушыларды саралап оқытудың жүзеге асуы

Жас ерекшеліктері ескеріле отырып, деңгейлік тапсырмалар жоспарланған

10

Пән бойынша арнайы біліктілікті қалыптастыру/ тапсырмаға, тәжірибеге талдау жасау және құжатты безендіру, ой қорытынды жасау, болжам шығару/

Жаңа материалға зерттеу жұмысын жасады Бейнеролик көрсету арқылы тақырып бойынша ақпараттар айқындалды.

11

Тәртіптіліктің, ұйымдастырушылықтың, қызығушылықтың көрінуі

Сабақ барысында психологиялық ахуал орнатты



12

Материалдың ғылымилығы, оңай меңгерілуі/ Оқушылардың жас ерекшеліктерінің ескерілуі

Сабақта оқушылардың жас ерекшеліктері ескеріле отырып

13

Оқылған материалдың өзектілігі және оның өмірмен байланыстылығы

Мәтіндегі зергер сөзін талдай отырып, өмірмен байланыс жасады

14

Оқу ақпаратының жаңашылдығы, проблемалылығы және жағымдылығы

«Жетістік баспалдағы», «Галерея», «Ойлан, жұптас, бөліс», «Сәйкестендіру» әдістері арқылы ақпаратты жаңаша түрде беруге жұмыс жасады

15

Меңгеруге ұсынылған материалдың көлемінің ұтымдылығы


Сабақ берудің тиімділігі

16

Уақытты қолданудың ұтымдылығы. Сабақта іс - әрекеттердің түрлерінің ауысу және кезекпен келуі, сабақ қарқынының оптималдығы

Мұғалім уақытты ұтымды пайдаланды. Іс-әрекеттер жоспарға сай ретімен жүргізілді

17

Көрнекіліктер және АКТ

Интербелсенді тақ та мен дидактикалық материалдар пайдаланды

18

Жұмыс әдістерінің тиімділігі және жаңашылдығы

Топтық, жеке, жұптық жұмыс барысында бағалау ұйымдастырылды

19

Оқушылардың жұмысын бақылауы және олардың білім, біліктіліктеріне қойылатын бағалардың талаптарының мазмұны

Топтық, жеке, жұптық жұмыс барысында бағалау ұйымдастырылды, тапсырма берілген сайын

20

Оқытудың тиімділігі

Сабақтағы таңдалған барлық әдіс-тәсілдер тиімді болды.

21

Тәрбиелеудің тиімділігі

Топта оқушылардың ынтымақтастығын орнатты.

22

Сабақтың оқушының дамуына әсері

Оқушылар тірек сөздермен жұмыс жасауға дағдыланды.





Сабаққа қатысып, талдау жасаған

бастауыш сынып мұғалімі: Г.Молдабаева















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
45
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі