Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: Қазақ тілі

    Шығыс Қазақстан обылысы Алтай қаласы

    Мектеп: «Алтай қаласы №11 орта мектеп» Коммуналдық Мемлекеттік М Мн мекемесі

    Күні:

    Мұғалім: Мұқашева Гүлдерайым Ермекбайқызы

    Сынып: 5

    Қатысқаны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дәрумен -денсаулық кепілі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

    5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау.


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнын айтады, мәтіндегі негізгі ақпараттарды қолдана алады.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, негізгі ақпаратты анықтай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп негізгі ақпаратты өз сөзімен баяндай алады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнына сүйеніп негізгі ақпаратты анықтап, жоспар құра алады,

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Шырын, дәрумен, тазалық сақтау, күн тәртібі, пайдалы, шынығу, таңдап жеу, естен шығарма, қорғаныс


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дәрумен –денсаулық кепілі, А дәрумені, денсаулық зор байлық.





    • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

    • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

    • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

    • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


    Талқылауға арналған сұрақтар: Дәрумен дегеніміз не? Дәруменнің адам ағзасына қандай пайдасы бар?

    Не себепті …. деп ойлайсыз? Дәруменді адам не себепті қабылдайды?

    Алдыңғы оқу:

    Оқушылар денсаулық зор байлық екенін біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    (7 минут)

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жылы тілектер айтады. (2 минут)

    Мен саған денсаулық тілеймін.

    Мен саған сәттілік тілеймін.

    Мен саған жақсы көңіл-күй тілеймін.

    Мен саған бақыт тілеймін.


    Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Ортаға бірнеше оқушыны шығарып сұрақ-жауап бойынша тексеру.(Сұрақтарды өзім қоямын) (2 минут)



    Қызығушылықты ояту. Сыныппен жұмыс.

    Оқушылар назарына «Денсаулық» туралы бейнебаян ұсынылмас бұрын, тыңдалым материалында кездесетін жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен танысады.

    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан дәрумендерге байланысты дайындалған слайдтарды көрсетеді. Ой шақыру сұрақтарын қояды: -Балалар, дәрумендер дегініміз не? Сендер дәрумендер туралы не білесіңдер? Айтыңдаршы. Бөліскен ойлары, пікірлері арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтап, сабаққа мақсат қояды. (3 минут)


    Жүрек қималары




    Интербелсенді тақта


    Ортасы

    (24 минут)

    Жаңа сабақ

    Оқушылар жаңа сабақты бастамас бұрын «Дәрумендер» ойыны арқылы А Б С Д деген дәрумен атауларымен топқа бөлінеді. Оқушылар қалаған дәрумен түрлерін алып төрт топқа бөлінеді. (2 минут)

    1 топ- А –дәрумен

    2 топ- Б –дәрумен

    3 топ- С-дәрумен

    4 топ- Д -дәрумен

    Сөздікпен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады


    1 тапсырма: Жұптық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Бірлескен оқылым» әдісі. Топтарға мәтін беріледі. (2-қосымша) Әр жұп мәтіндегі ақпаратты басқа жұптарға жеткізе алатындай түсініп оқып, мазмұнын ашып, жоспар құрады. (10 минут)

    Мақсаты: оқушылардың мәтіннің мазмұнын меңгергенің, жоспар құра алатынын тексеру.

    1-топ.

    Көгөніс қазір жылдың қай мезгілінде болса да, дүкендерде тұрады. Себебі олар денсаулыққа өте пайдалы. Біз күн сайын таңертең, түскі, кешкі аста көгөністерді жейміз. Әсіресе, менің інім қиярды өте жақсы көреді. Көгөніс түрлері: сәбіз, орамжапырақ, бұрыш, саңырауқұлақ, қызанақ, қияр және т.б. Көгөніс адам ағзасына өте пайдалы. Көгөністі көп пайдаланатын адамның денсаулығы жақсы болады. Ұзақ өмір сүреді. Көгөністің калориясы аз. Олар дәрумендерге бай. Жеңіл қорытылады.

    2-топ.

    Дәрумендер – бұл майда немесе суда еритін, ағзаның қалыпты өсіп, қызмет етуі үшін қажетті, сондай-ақ өсімдік және жануарлар тегінің тамақ өнімдерінен табиғи жолмен алынатын органикалық заттар. Дәрумендер жаңалығы медицинада үлкен рөл ойнады.. Дұрысы тамақ өнімдерінде кездесетін дәрумендерді қабылдаған жөн. Дүниежүзілік Денсаулық сақтау ұйымы ұсынғандай, күніне жеміс-жидектер мен көкөністердің кем дегенде 5 порциясын қабылдған дұрыс. Мұндай мөлшерде ағза қажетті дәрумендер мен минералды заттарды ала алады. Түрлі түсті жеміс-жидектер мен көкөністер болса, тіпті жақсы болады.

    3-топ.

    Адамның денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Денісау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі – салауатты өмір салтын сақтау қолдауда. Қараңғы үйге кіріп келіп шам жақсаңыз, шам үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен бір ақ гүл көрсең, көзің соған түседі. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық – денсаулық. Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезіну.

    4-топ.

    Денсаулық - адам өмірінің тірегі. Онсыз емін-еркін өмір сүре алмайсың. Денсаулығы сыр берген адамның шаттанып күліп, қуанып өмір сүре алмасы анық. Қарттарымыздың әрдайым өзімізді күтіп жүру керек екенін ескертіп отыруы да олар өткерген өмір тәжірибесінен, келмеске кетіп бара жатқан денсаулықтың баға жетпес құнын білгендіктен, өз басынан өткенді тұшынып, түйсіне білгендіктен болар. ал жастардың жастықтың отымен жүріп ысты-суықты елемей, артынан дерт жабыстыратыны да біздің денсалықтың қадірін барынша ұғына алмағанымыздан деп білемін. Сол себепті балаларға бала күнінен денсаулықтың маңызы мен өзін-өзі күтінуді үйрету керек.


    №

    Дескрипторлар

    1

    Мәтіннің мазмұны бойынша жоспар құру.

    2

    Жоспарға сүйеніп баяндай алады.


    Бағалау. «Баспаладақ» әдісі. Жұптар бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып, әр жұп мәтінді меңгерген деңгейіне байланысты баспалдақ сатысымен бағалайды.

    Прямоугольник 3

    Айта аламын



    Прямоугольник 2

    Түінемін



    Прямоугольник 1

    Білемін






    Денгей

    Саралау

    А

    Мәтін мазмұнынын жоспар бойынша баяндай алады.

    В

    Мәтін мазмұнына жоспар құра алады.

    С

    Мәтін мазмұнын түсініп оқып, баяндайды.


    2-тапсырма. «Блум түймедағы» бойынша мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтап, постер жасап өз сөзімен баяндау (топтық жұмыс) Мәтіндегі негізгі сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып постер жасау арқылы баяндайды. Тапсырма орындалғаннан кейін, әр топтан қорғайтын оқушы басқа топқа барып, сол топқа постерді қорғайды. Бұл тапсырманы орындауға топтардың барлық мүшелері қатысады. Жұмысты орындау нәтежесінде оқушылардың ауызекі сөйлеуі, сын тұрғысынан ойлау және шығармашылық қабілеттері дамиды. (12 минут)


    Мақсаты: Оқушылардың айтылым дағдысын қалыптастырып, мәтін идеясын анықтап, постер жасау арқылы баяндау


    №

    Дескрипторлар

    1

    Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.

    2

    Сөздермен сөз тіркестерін пайдаланып, баяндай алады.


    Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» Топтар бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып бағалайды.




    Денгей

    Саралау

    А

    Сөздермен сөз тіркестерін пайдаланып баяндай алады.

    В

    Мәтіннің мазмұны бойынша сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.

    С

    Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.































    Соңы

    (9 минут)

    Қорытындылау: Ең бірінші жаңа сабаққа байланысты жаңа сөздерді меңгергенін тексеру мақсатында «Білім қоржыны» әдісі бойынша жаңа сөздерді тексеру.

    Бағалау: «Бас бармақ» мұғалім оқушыларды бағалайды.

    Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды.

    1. Бүгінгі сабақ тақырыбы қандай болды?

    2. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Мұқашева Гүлдерайым Ермекбайқызы
      31 Қаңтар 2023
      392
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      «Саған не ұнады?»

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      «Саған не ұнады?»

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Дәрумен -денсаулық кепілі. 5-сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      Пәні: Қазақ тілі

      Шығыс Қазақстан обылысы Алтай қаласы

      Мектеп: «Алтай қаласы №11 орта мектеп» Коммуналдық Мемлекеттік М Мн мекемесі

      Күні:

      Мұғалім: Мұқашева Гүлдерайым Ермекбайқызы

      Сынып: 5

      Қатысқаны:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы:

      Дәрумен -денсаулық кепілі

      Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

      5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

      5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау.


      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнын айтады, мәтіндегі негізгі ақпараттарды қолдана алады.


      Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, негізгі ақпаратты анықтай алады.

      Кейбір оқушылар орындай алады: шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрып, соған сүйеніп негізгі ақпаратты өз сөзімен баяндай алады.

      Тілдік мақсат

      Оқушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнына сүйеніп негізгі ақпаратты анықтап, жоспар құра алады,

      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Шырын, дәрумен, тазалық сақтау, күн тәртібі, пайдалы, шынығу, таңдап жеу, естен шығарма, қорғаныс


      Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дәрумен –денсаулық кепілі, А дәрумені, денсаулық зор байлық.





      • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

      • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

      • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

      • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


      Талқылауға арналған сұрақтар: Дәрумен дегеніміз не? Дәруменнің адам ағзасына қандай пайдасы бар?

      Не себепті …. деп ойлайсыз? Дәруменді адам не себепті қабылдайды?

      Алдыңғы оқу:

      Оқушылар денсаулық зор байлық екенін біледі.

      Жоспар

      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған жаттығу түрлері

      Ресурстар

      Басы

      (7 минут)

      Ұйымдастыру кезеңі

      «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жылы тілектер айтады. (2 минут)

      Мен саған денсаулық тілеймін.

      Мен саған сәттілік тілеймін.

      Мен саған жақсы көңіл-күй тілеймін.

      Мен саған бақыт тілеймін.


      Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Ортаға бірнеше оқушыны шығарып сұрақ-жауап бойынша тексеру.(Сұрақтарды өзім қоямын) (2 минут)



      Қызығушылықты ояту. Сыныппен жұмыс.

      Оқушылар назарына «Денсаулық» туралы бейнебаян ұсынылмас бұрын, тыңдалым материалында кездесетін жаңа сөздер мен сөз тіркестерімен танысады.

      Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан дәрумендерге байланысты дайындалған слайдтарды көрсетеді. Ой шақыру сұрақтарын қояды: -Балалар, дәрумендер дегініміз не? Сендер дәрумендер туралы не білесіңдер? Айтыңдаршы. Бөліскен ойлары, пікірлері арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтап, сабаққа мақсат қояды. (3 минут)


      Жүрек қималары




      Интербелсенді тақта


      Ортасы

      (24 минут)

      Жаңа сабақ

      Оқушылар жаңа сабақты бастамас бұрын «Дәрумендер» ойыны арқылы А Б С Д деген дәрумен атауларымен топқа бөлінеді. Оқушылар қалаған дәрумен түрлерін алып төрт топқа бөлінеді. (2 минут)

      1 топ- А –дәрумен

      2 топ- Б –дәрумен

      3 топ- С-дәрумен

      4 топ- Д -дәрумен

      Сөздікпен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады


      1 тапсырма: Жұптық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Бірлескен оқылым» әдісі. Топтарға мәтін беріледі. (2-қосымша) Әр жұп мәтіндегі ақпаратты басқа жұптарға жеткізе алатындай түсініп оқып, мазмұнын ашып, жоспар құрады. (10 минут)

      Мақсаты: оқушылардың мәтіннің мазмұнын меңгергенің, жоспар құра алатынын тексеру.

      1-топ.

      Көгөніс қазір жылдың қай мезгілінде болса да, дүкендерде тұрады. Себебі олар денсаулыққа өте пайдалы. Біз күн сайын таңертең, түскі, кешкі аста көгөністерді жейміз. Әсіресе, менің інім қиярды өте жақсы көреді. Көгөніс түрлері: сәбіз, орамжапырақ, бұрыш, саңырауқұлақ, қызанақ, қияр және т.б. Көгөніс адам ағзасына өте пайдалы. Көгөністі көп пайдаланатын адамның денсаулығы жақсы болады. Ұзақ өмір сүреді. Көгөністің калориясы аз. Олар дәрумендерге бай. Жеңіл қорытылады.

      2-топ.

      Дәрумендер – бұл майда немесе суда еритін, ағзаның қалыпты өсіп, қызмет етуі үшін қажетті, сондай-ақ өсімдік және жануарлар тегінің тамақ өнімдерінен табиғи жолмен алынатын органикалық заттар. Дәрумендер жаңалығы медицинада үлкен рөл ойнады.. Дұрысы тамақ өнімдерінде кездесетін дәрумендерді қабылдаған жөн. Дүниежүзілік Денсаулық сақтау ұйымы ұсынғандай, күніне жеміс-жидектер мен көкөністердің кем дегенде 5 порциясын қабылдған дұрыс. Мұндай мөлшерде ағза қажетті дәрумендер мен минералды заттарды ала алады. Түрлі түсті жеміс-жидектер мен көкөністер болса, тіпті жақсы болады.

      3-топ.

      Адамның денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Денісау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі – салауатты өмір салтын сақтау қолдауда. Қараңғы үйге кіріп келіп шам жақсаңыз, шам үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен бір ақ гүл көрсең, көзің соған түседі. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық – денсаулық. Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезіну.

      4-топ.

      Денсаулық - адам өмірінің тірегі. Онсыз емін-еркін өмір сүре алмайсың. Денсаулығы сыр берген адамның шаттанып күліп, қуанып өмір сүре алмасы анық. Қарттарымыздың әрдайым өзімізді күтіп жүру керек екенін ескертіп отыруы да олар өткерген өмір тәжірибесінен, келмеске кетіп бара жатқан денсаулықтың баға жетпес құнын білгендіктен, өз басынан өткенді тұшынып, түйсіне білгендіктен болар. ал жастардың жастықтың отымен жүріп ысты-суықты елемей, артынан дерт жабыстыратыны да біздің денсалықтың қадірін барынша ұғына алмағанымыздан деп білемін. Сол себепті балаларға бала күнінен денсаулықтың маңызы мен өзін-өзі күтінуді үйрету керек.


      №

      Дескрипторлар

      1

      Мәтіннің мазмұны бойынша жоспар құру.

      2

      Жоспарға сүйеніп баяндай алады.


      Бағалау. «Баспаладақ» әдісі. Жұптар бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып, әр жұп мәтінді меңгерген деңгейіне байланысты баспалдақ сатысымен бағалайды.

      Прямоугольник 3

      Айта аламын



      Прямоугольник 2

      Түінемін



      Прямоугольник 1

      Білемін






      Денгей

      Саралау

      А

      Мәтін мазмұнынын жоспар бойынша баяндай алады.

      В

      Мәтін мазмұнына жоспар құра алады.

      С

      Мәтін мазмұнын түсініп оқып, баяндайды.


      2-тапсырма. «Блум түймедағы» бойынша мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтап, постер жасап өз сөзімен баяндау (топтық жұмыс) Мәтіндегі негізгі сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып постер жасау арқылы баяндайды. Тапсырма орындалғаннан кейін, әр топтан қорғайтын оқушы басқа топқа барып, сол топқа постерді қорғайды. Бұл тапсырманы орындауға топтардың барлық мүшелері қатысады. Жұмысты орындау нәтежесінде оқушылардың ауызекі сөйлеуі, сын тұрғысынан ойлау және шығармашылық қабілеттері дамиды. (12 минут)


      Мақсаты: Оқушылардың айтылым дағдысын қалыптастырып, мәтін идеясын анықтап, постер жасау арқылы баяндау


      №

      Дескрипторлар

      1

      Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.

      2

      Сөздермен сөз тіркестерін пайдаланып, баяндай алады.


      Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» Топтар бір-бірін дескрипторларға сүйене отырып бағалайды.




      Денгей

      Саралау

      А

      Сөздермен сөз тіркестерін пайдаланып баяндай алады.

      В

      Мәтіннің мазмұны бойынша сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.

      С

      Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.































      Соңы

      (9 минут)

      Қорытындылау: Ең бірінші жаңа сабаққа байланысты жаңа сөздерді меңгергенін тексеру мақсатында «Білім қоржыны» әдісі бойынша жаңа сөздерді тексеру.

      Бағалау: «Бас бармақ» мұғалім оқушыларды бағалайды.

      Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды.

      1. Бүгінгі сабақ тақырыбы қандай болды?

      2. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Мақала Мектепке дейінгі балалар
        31.01.2023
        392
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Мұқашева Гүлдерайым Ермекбайқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации